Mandag og ny uke

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Noen planer?

Siste gang på yogaen for meg i dag.
Treffe ei venninne/kollega i morgen, ellers ingen planer. Skal prøve å gå 30min hver dag på de dagene jeg orker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fri dag, skulle egentlig bare ligge på sofaen men dokka sov så godt så da blir det kosedag på oss jentene i stede :) skal bare sulle hjemme.

Noen planer?

Siste gang på yogaen for meg i dag.
Treffe ei venninne/kollega i morgen, ellers ingen planer. Skal prøve å gå 30min hver dag på de dagene jeg orker.

Jeg må også bli flinkere til å gå tur hver dag. Trener litt sånn innimellom, men det er altfor sporadisk, så hverdagsgåingen må ta seg opp! Brått og plutselig tar jeg meg en rusletur etter jobb i dag. :D Takk for påminnelse og inspirasjon!! :D

Jeg er sykemeldt og sitter hjemme på sofaen. Pga bekkenløsning er jeg nå fullt sykemeldt, og regner ikke med å være noe tilbake i jobb før fødsel. Så jeg trenger helt klart å finne meg en hobby!! Enda lenge til mars og fødsel......

Jeg er hjemme med datteren min på 5 år som er syk, så blir kosedag på oss :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skulle egentlig ta med vesla i åpen barnehage, men hadde glemt jeg skulle vaske i vaskeriet i dag :( Bedre å få det gjort i dag, istedenfor å forskyve det, for da bare gruer jeg meg :P

Her har vi solgt huset i dag :p:p vært i møte med byggeleder, spist lunsj på Egon og bestilt stor gutt seng til Herman. Effektiv dag syns jeg.

Nå skal jeg snart begynne på middagen. Tidlig middag i dag siden sambo har fri. Koteletter, hjemmelaget potetmos og kokt blomkål blir det idag. Og kryddersmør.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Gratulere Frk.Smedstad!!! Hurra hurra!

Hipp hurra for hussalg! :D Jeg skal i møte med foreldregruppa i bhg og planlegge juletrefest i dag. En av kveldene må jeg pakke inn kalendergaver og skrive julekort. Må til Sverige en dag.. Og på torsdag skal jeg (endelig) til legen! Til helga skal vi i barnebursdag, og så har jeg veldig lyst til å dra på juleexpo i Lillestrøm på søndag!! :)

Gratulerer med hussalg! :)
Jeg skal ut på joggetur, skulle eg med ei venninne, men hun kunne ikke allikevel, så får pelle meg ut alene...

God morgen :confused:
Ikke sovet noe særlig i natt. Gubben har fått mannesyken (spysjuken) og er jo døden nær. Og slik som han holder på da er det umulig å sove. Så våknet jeg litt før 6 av Herman. Da var det morgen. Levert han i bhg, og her sitter jeg da. Trøtt, hodepine og kvalme. Regner med jeg også får spysjuken da. Håper bare Herman slipper unna. Han har enda ikke kastet opp han. Bank i bordet.

Skal egentlig på bassengtrening pga bekkenet idag men det utgår nok dessverre..

Håper du holder deg unna omgangsyken, det er forferdelig!

Våknet tidlig her og, mannen snakket fælt i søvne i natt så har sovet dårlig. Håper egentlig jeg sovner snart igjen...

Skal møte en kollega/venninne i ettermiddag. Det gleder jeg meg til, kjekt å være litt sosial når man orker.

Foreløpig går det greit. Sovet noen timer nå :)

Sosial ja.. Er så lite sosial om dagen. Orker liksom ikke.

Rydda på kjøkkenet og bretta klær fra stativet. Burde støvsuge også siden bikkja er hjemme igjen. Har svart joggebukse på, og ser på den at bikkja er hjemme. Får høre med sambo om han kan støvsuge. Får jo egentlig ikke lov til det jeg. :p men noen ganger må jeg bare.

Jeg bobler over av strikke inspirasjon, har kjøpt så mye garn den siste tiden av jeg blir flau..

Jeg bobler over av strikke inspirasjon, har kjøpt så mye garn den siste tiden av jeg blir flau..
Hehe... Kan ikke kjøpe mer garn på en stund jeg.. Må bruke opp det jeg har. Så her går det i votter til Herman om dagen. :p

God morgen. Kaldt ute gitt. Brrr... Ville ikke stå opp men måtte tisse så hadde ikke noe valg. Nyte litt meg tid med strikkingen før fysio 9.30.

Skal til naboen på Mary kay i kveld. Tror ikke jeg kjøper noe, men artig likevel da.

Skulle ønske jeg kunne strikke.. Og skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å lære det..

Skulle ønske jeg kunne strikke.. Og skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å lære det..

Jeg lærte det via YouTube, alt er mulig :)

Skal snart ut å gå en tur, 30 min med kaffe i belønning. Skal innom Lindex og se om de har noe som kan passe meg. Skal på konsert neste helg og har absolutt ingenting å ha på meg.

Er ferdig med en kjole jeg har strikket, skal bare sy i knapper og samle den litt så skal dere få se. Har begynt på en ny kjole også...

Back
Topp