mandag og ny uke:)

Dette er jo evt de første tennene som kommer, så at det er ubehagelig og at magen er i ulage forstår jeg godt. Bibelsk ja? Fra ende til annen, og lukta er døden selv!! Er kun de siste dagene jeg har reagert på stanken.. FØY!

nååå, har hun enda ikke noen tenner??? SÅ herlig da! :rolleyes: de er jo SÅ søte uten tenner! Med også såklart, men de er så smååå uten tenner ;)

Hihi, skal se du har mye mer dreisen på dette i løpet av uken :p

hadde ikke den pokkers hodepina vært der og gjort alt ti ganger verre/tyngre så hadde det i grunn ikke vært noe problem ;)

hva er oppgaven?
Superkonkret:
"Hva er spesialpedagogisk hjelp og hva er spesialundervisning"
OG det kan jo forklares med ca én setning, ett sitat fra opplæringsloven, eller en svær avhandling med lovenes historikk og hele smøla!

Superkonkret:
"Hva er spesialpedagogisk hjelp og hva er spesialundervisning"
OG det kan jo forklares med ca én setning, ett sitat fra opplæringsloven, eller en svær avhandling med lovenes historikk og hele smøla!

yei! Morsomt med en så "enkel" oppgave da! :D :p ;)
Jeg, personlig, ville definert begrepene hver for seg og gitt et par eksempler for å konkretisere det ;)
Hvor mange sider?

Jeg har endelig fastsatt tema for mastern! Skal se på om hvorvidt implementering av atferdsmodifiserende programmer på barnehagebarn med atfersproblemer kan forhindre atfersforstyrrelser i skolen! :)

yei! Morsomt med en så "enkel" oppgave da! :D :p ;)
Jeg, personlig, ville definert begrepene hver for seg og gitt et par eksempler for å konkretisere det ;)
Hvor mange sider?

Jeg har endelig fastsatt tema for mastern! Skal se på om hvorvidt implementering av atferdsmodifiserende programmer på barnehagebarn med atfersproblemer kan forhindre atfersforstyrrelser i skolen! :)

SÅ spennende tema! ÅÅÅ, jeg gleder meg til litt mer utfordrende oppgaver altså :D
Ja, arbeidskravene vi har i høst er rett og slett bare for å komme seg gjennom pensum, utrolig enkelt, men det krever jo at man leser når faget er helt nytt for meg :D
Jeg beskriver først spesialpedagogikk generelt for seg selv, og deler opp i de to andre begrepene etterpå. Eksemper va lurt :D Takk! Ikke mange sider, mellom 500 og 1500 ord har vi fått beskjed om.

SÅ spennende tema! ÅÅÅ, jeg gleder meg til litt mer utfordrende oppgaver altså :D
Ja, arbeidskravene vi har i høst er rett og slett bare for å komme seg gjennom pensum, utrolig enkelt, men det krever jo at man leser når faget er helt nytt for meg :D
Jeg beskriver først spesialpedagogikk generelt for seg selv, og deler opp i de to andre begrepene etterpå. Eksemper va lurt :D Takk! Ikke mange sider, mellom 500 og 1500 ord har vi fått beskjed om.

Ja, jeg skal bruke forskningen til De Utrolige Årene, den norske forskningen, som basis og bruke et case-eksempel fra personlig erfaring! Blir spennende, men er SÅ mye jobb da! :eek: :P

Er i grunn lurt med sånne arbeidskrav, for å tvinges til å se på pensum underveis i semesteret! Ellers blir man skippertaksleser...som meg :P ;)
Er jo forresten nesten vanskeligere å skrive så kort, for man får jo aldri inn alt man vil ha med :P

Ja, jeg skal bruke forskningen til De Utrolige Årene, den norske forskningen, som basis og bruke et case-eksempel fra personlig erfaring! Blir spennende, men er SÅ mye jobb da! :eek: :p

Er i grunn lurt med sånne arbeidskrav, for å tvinges til å se på pensum underveis i semesteret! Ellers blir man skippertaksleser...som meg :p ;)
Er jo forresten nesten vanskeligere å skrive så kort, for man får jo aldri inn alt man vil ha med :p
Ja, det er det jeg sliter med nå, for jeg begynte med litt historie, men jeg må kuttet det ut, det blir altfor mye.
Men vi har en gruppeoppgave hvor historisk utvikling er temaet, så det er nok ikke meningen at vi skal ta med det i denne jeg driver med nå!

Ja, det er det jeg sliter med nå, for jeg begynte med litt historie, men jeg må kuttet det ut, det blir altfor mye.
Men vi har en gruppeoppgave hvor historisk utvikling er temaet, så det er nok ikke meningen at vi skal ta med det i denne jeg driver med nå!

nei, jeg lærte fort det å avgrense oppgavens innhold! Ellers skriver man seg ihjel ;) OG det å redegjøre kort for hvordan man tolker oppgaven og derfor løser den som man gjør, iallfall på eksamen, for da kan man fint ro seg i land til en god karakter selv om man har bomma litt på hva oppgaven faktisk var ute etter. Såfremst man faktisk har svart på det man TRODDE de var ute etter ;)

nei, jeg lærte fort det å avgrense oppgavens innhold! Ellers skriver man seg ihjel ;) OG det å redegjøre kort for hvordan man tolker oppgaven og derfor løser den som man gjør, iallfall på eksamen, for da kan man fint ro seg i land til en god karakter selv om man har bomma litt på hva oppgaven faktisk var ute etter. Såfremst man faktisk har svart på det man TRODDE de var ute etter ;)
Hehe ja, det lærte jeg da jeg skrev bachelor og! :D

Å kjære, stakkar lita :o :o :o
Det må ikke syes om det var så dypt dA?

Var det jeg mente, men har stripsa også. Sambo mente ikke vi trengte og dra til lege vakta:eek::oops::confused: var helt forferdelig og blir dårlig av og se blod, så holdt på ig svime av:( Hu var veldig tøff og nevnte ikke så mye om det etterpå. Er så vanskelig når hu har så høy smerte terskel som hu har.

Stakkars lita, får håpe det gror fint. Skjønner deg godt, ikke lett å se barnet sitt blø så mye:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Oi stakkars liten.... Fingrer blør mye:eek:

Håper hun er bedre nå.
Er det i morgen Emmeth blir 1 år? :-)
Deilig med masse fine leker :-)

Sent from my GT-I9300

Mhm, fingre og ansikt blør man ekstra mye fra:eek: Gikk fint, skal ta av plasteret i morgen, så får vi se:oops::confused: Gikk fint etterpå, hu skulle bare roe seg litt:) han blir ett år den 4 september:):)

Oj:eek: stakkars liten jente:( håper fingeren har det bra nå..man blør jo også sykt mye fra fingre da:eek: så blir lissom et ekstra sjokk!

★Sender fra pipe-gjøken★

Gikk fint etter hu hadde roa seg igår, så spent på hvordan det ser ut i morra:)

Oi det var dyrt !!
Bil koster :-o

Altfor mye klær her også!

ja, det va sykt dyrt! Eg har ein gammal subaru impreza 4wd, trur den e 97 mod, og eg ga 28´000 før den, så å kåst på den 14´000 bi ikje aktuelt en gång!

Bi nokk å få skifta drivknuten no, også tar eg sekkert ein å ainna demper etterkvart :) har så mye anna eg sku ha bruka penga på :P som skjenk, og vitrineskap, og litt kommoder å sånner teng, har IKJE løst å bruk så mysje på biln :P ha jo vurdert å bytt den ut om ikje så lenge uansett, tenkt eg sku ha den gjønnom vintern, sian bakken opp tell leiligheta e så bratt :/ så eg må ha 4wd første vintern, førr å va sekker på at eg kjæm meg opp :)

Dét er hun enig i!!;)
Det er som du sa, rart hvor tussete man kan bli av de små og deres erobringer. :) Sååeh, det blir litt sjokoladepudding til dessert i dag.

Hehe jah, skulle sett meg i forgårs da jeg ENDELIG fikk Asle til å vise hvor stor han er :p Skulle trodd vi hadde vunnet olympisk gull her slik som vi klappet og veivet med hendene i været ;):p:D

Lillebrors første kunstverk
Vis vedlegget 29081
Det var mest spennende å spise på fargestiftene :p
Han sovnet nå rett før kl 19, veldig klar for sengen etter å ha lekt masse ute etter middag!
Han koser seg veldig utenfor her :)
Nå må jeg lese og ta fatt på arbeidskravet før jeg drar for å jobbe! Tror mye løser seg bare keg begynner på oppgaven, håper virkelig det!!

Så flink! :)
Jeg satte meg ned og lot Asle skrible litt på bursdagskortet jeg mekka til pappa'n da han fylte år i mars :) Han var bare rett over 6 mnd da, så jeg holdt øverst i enden, mens Asle skriblet litt frem og tilbake med fargeblyanten :p

Hei hei jente :)

I dag ha fie vøre i barnehagen og ho va sååå gla førr å kom dit, ho flira bære når eg for :p hahaha!
Næstn så eg bi litt snurt før at ho ikje bi litt lei seg :p Men e gla førr at ho trives :)

Eg ha vøre tell pappaen tell Fie, og sortert kleian hennes Fie, vi ha fått så mysje arve kleia fra forskjellige folk :)
Så no har eg full kontroll over kor mye kleia ho har :) og ho har serriøst aaaalt før mye...bære å gløm at alt i brukt :p jaja, heller før mye enn før lite :p

Også va eg å sjekka pris på å bytt 4 dempera å ein drivknute på bil....de sku ha 14´000,- :eek:
Såeh....eg bi nokk bære å bytt drivknutn først, også tar eg demperan etterkvart... :p

Kjekt med arveklær da, selv om det kan bli litt vel mye i blant :-P Vi hadde 14 bukser i str 56 til Asle. Tror vi brukte 3-4 stykker :p

Hey ladies:D
Idag har Mathea vært hjemme fra skolen, hu var ikke helt i form, men feberfri og nesten ingen hoste nå:) Så blir skoledag i morgen:) Oldemor har handlet klær til barna for over 2000 kr:O Helt vanvittig spørr du meg, men neida det skulle de få! Vi fikk utrolig mange fine gaver til Emmeth igår! Leker fra brio, fisherprice og klær fra lille lam! Bursdagen var vellykket og kjempe koselig:)<3 Venninna mi var her med sønnen på 3 år og lille datteren på kun 19 dager<3<3<3 Piittteliiiten<3

Uff, sto med middagen og var nesten ferdig i stad, pastaen skulle bare koke ferdig, så gikk ut og tok en halv røyk og da skulle sambo og oldemor se etter unga(oldemor er kjempesprek 76 år og svømmer hver morgen kl 6:O) Jeg kommer inn igjen og sambo har ikke holdt øye med Neline og hu står med fingeren klemt oppe i boks fra fra champignongen jeg har brukt i maten og hu får den ikke løs, så vrir den fra side til side stakkars og hu skjærer seg helt inn til beinet*GRØSS* jeg blir helt dårlig og må la sambo overta! Huff, hu hyylgrein, men gikk over med etter noen minutter med fingeren under springen og rensa med pyrisept og plaster! Stakkars! Fikk og har veldig vondt av henne! :confused1 :(

Ai, ai, ai.. :(:eek: Hun er da uheldig den lille frøkna di :eek: Får helt frysninger! Håper det går bra!!

Så snill oldemor da :D Så dyrt som det er med klær til disse små, så er det litt deilig med litt drahjelp i blant :rolleyes::rolleyes:

Back
Topp