mandag og ny uke:)

God morgen!!:)
Vi våkna litt over 07, og slappa av noen minutter i senga sammen,mens pappaen gjorde seg ferdig på badet. Hun har DE bæsjebleiene for tida da; både i går ettermiddag, etter at hun hadde lagt seg i går, og nå på morran. Slimete og stinky.. Kan det være "tannebæsj"?
Nå kikker vi litt på Postmann Pat før frokost, også skal vi til fysioterapeuten litt seinere i dag.

Ha en fin langdag på jobb!! :)

Fie hadd "tannebærsj" første gangen ho fekk tenner (ho va 5mnd) Og ho fikk nestn gul bærsj, og detva næstn bære magesyra egentle...så ho vart veldig sår :(, eg mått bytt bleia fleire gang før dag å 2 gang på natta åg, eller så vart ho så sår :( Så viss ho har tegn tell sår rompa, så bære smør å smør å smør, det gjor eg :) smøt med asil sårsalva, sunka som fy :D

Hei hei jente :)

I dag ha fie vøre i barnehagen og ho va sååå gla førr å kom dit, ho flira bære når eg for :P hahaha!
Næstn så eg bi litt snurt før at ho ikje bi litt lei seg :P Men e gla førr at ho trives :)

Eg ha vøre tell pappaen tell Fie, og sortert kleian hennes Fie, vi ha fått så mysje arve kleia fra forskjellige folk :)
Så no har eg full kontroll over kor mye kleia ho har :) og ho har serriøst aaaalt før mye...bære å gløm at alt i brukt :P jaja, heller før mye enn før lite :P

Også va eg å sjekka pris på å bytt 4 dempera å ein drivknute på bil....de sku ha 14´000,- :eek:
Såeh....eg bi nokk bære å bytt drivknutn først, også tar eg demperan etterkvart... :P

Lillebrors første kunstverk
ImageUploadedByTapatalk1378141189.004674.jpg
Det var mest spennende å spise på fargestiftene :-p
Han sovnet nå rett før kl 19, veldig klar for sengen etter å ha lekt masse ute etter middag!
Han koser seg veldig utenfor her :)
Nå må jeg lese og ta fatt på arbeidskravet før jeg drar for å jobbe! Tror mye løser seg bare keg begynner på oppgaven, håper virkelig det!!

Hei hei jente :)

I dag ha fie vøre i barnehagen og ho va sååå gla førr å kom dit, ho flira bære når eg for :P hahaha!
Næstn så eg bi litt snurt før at ho ikje bi litt lei seg :P Men e gla førr at ho trives :)

Eg ha vøre tell pappaen tell Fie, og sortert kleian hennes Fie, vi ha fått så mysje arve kleia fra forskjellige folk :)
Så no har eg full kontroll over kor mye kleia ho har :) og ho har serriøst aaaalt før mye...bære å gløm at alt i brukt :P jaja, heller før mye enn før lite :P

Også va eg å sjekka pris på å bytt 4 dempera å ein drivknute på bil....de sku ha 14´000,- :eek:
Såeh....eg bi nokk bære å bytt drivknutn først, også tar eg demperan etterkvart... :P
Oi det var dyrt !!
Bil koster :-o

Altfor mye klær her også!

Hey ladies:D
Idag har Mathea vært hjemme fra skolen, hu var ikke helt i form, men feberfri og nesten ingen hoste nå:) Så blir skoledag i morgen:) Oldemor har handlet klær til barna for over 2000 kr:O Helt vanvittig spørr du meg, men neida det skulle de få! Vi fikk utrolig mange fine gaver til Emmeth igår! Leker fra brio, fisherprice og klær fra lille lam! Bursdagen var vellykket og kjempe koselig:)<3 Venninna mi var her med sønnen på 3 år og lille datteren på kun 19 dager<3<3<3 Piittteliiiten<3

Uff, sto med middagen og var nesten ferdig i stad, pastaen skulle bare koke ferdig, så gikk ut og tok en halv røyk og da skulle sambo og oldemor se etter unga(oldemor er kjempesprek 76 år og svømmer hver morgen kl 6:O) Jeg kommer inn igjen og sambo har ikke holdt øye med Neline og hu står med fingeren klemt oppe i boks fra fra champignongen jeg har brukt i maten og hu får den ikke løs, så vrir den fra side til side stakkars og hu skjærer seg helt inn til beinet*GRØSS* jeg blir helt dårlig og må la sambo overta! Huff, hu hyylgrein, men gikk over med etter noen minutter med fingeren under springen og rensa med pyrisept og plaster! Stakkars! Fikk og har veldig vondt av henne! :confused1 :(

Idag har Mathea vært hjemme fra skolen, hu var ikke helt i form, men feberfri og nesten ingen hoste nå:) Så blir skoledag i morgen:) Oldemor har handlet klær til barna for over 2000 kr:O Helt vanvittig spørr du meg, men neida det skulle de få! Vi fikk utrolig mange fine gaver til Emmeth igår! Leker fra brio, fisherprice og klær fra lille lam! Bursdagen var vellykket og kjempe koselig:)<3 Venninna mi var her med sønnen på 3 år og lille datteren på kun 19 dager<3<3<3 Piittteliiiten<3

Uff, sto med middagen og var nesten ferdig i stad, pastaen skulle bare koke ferdig, så gikk ut og tok en halv røyk og da skulle sambo og oldemor se etter unga(oldemor er kjempesprek 76 år og svømmer hver morgen kl 6:O) Jeg kommer inn igjen og sambo har ikke holdt øye med Neline og hu står med fingeren klemt oppe i boks fra fra champignongen jeg har brukt i maten og hu får den ikke løs, så vrir den fra side til side stakkars og hu skjærer seg helt inn til beinet*GRØSS* jeg blir helt dårlig og må la sambo overta! Huff, hu hyylgrein, men gikk over med etter noen minutter med fingeren under springen og rensa med pyrisept og plaster! Stakkars! Fikk og har veldig vondt av henne! :confused1 :(
Å kjære, stakkar lita :o :o :o
Det må ikke syes om det var så dypt dA?

GAH! Jeg er så ukonsentrert om oppgaven :o
Men jeg har funnet ut at jeg kommer til å slite med å fatte meg i korthet da vi skal skrive mellom 500 og 1500 ord (1500 er absolutt maks, det virket nesten som at de helst ville at vi var nærmest mulig 500), og det er jo ingenting!
Jeg har sitert to lovparagrafer jeg skal ha med og skrevet to setninger som innledning i hva jeg skal skrive om, og er på litt over 200 ord :o

Misunner deg ikke akkurat den timeplanen du har for tiden :p

*sendt fra mobil-appen*
Hehe nei, det ble travelt da jeg var så heldig å få masse jobb.
Men nå er det litt kjør denne uken, så har jeg mindre vakter etter det og har sagt i fra at jeg må ha litt tid til studiene også, så det roer seg, ellers hadde jeg ikke holdt ut :p

Vis vedlegget 29081
Det var mest spennende å spise på fargestiftene :-p
Han sovnet nå rett før kl 19, veldig klar for sengen etter å ha lekt masse ute etter middag!
Nå må jeg lese og ta fatt på arbeidskravet før jeg drar for å jobbe! Tror mye løser seg bare keg begynner på oppgaven, håper virkelig det!!

Hehe såå flink han er:rolleyes::D:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Oj:eek: stakkars liten jente:( håper fingeren har det bra nå..man blør jo også sykt mye fra fingre da:eek: så blir lissom et ekstra sjokk!

★Sender fra pipe-gjøken★

GAH! Jeg er så ukonsentrert om oppgaven :o
Men jeg har funnet ut at jeg kommer til å slite med å fatte meg i korthet da vi skal skrive mellom 500 og 1500 ord (1500 er absolutt maks, det virket nesten som at de helst ville at vi var nærmest mulig 500), og det er jo ingenting!
Jeg har sitert to lovparagrafer jeg skal ha med og skrevet to setninger som innledning i hva jeg skal skrive om, og er på litt over 200 ord :o

Merker jeg ikke savner skole og lignende :P du er virkelig kjempe flink som har energi til sånt!:eek::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Merker jeg ikke savner skole og lignende :p du er virkelig kjempe flink som har energi til sånt!:eek::D

★Sender fra pipe-gjøken★
Hehe nei, det er ikke alltid det er like motiverende. Men generelt er jeg veldig motivert for dette faget da, ellers hadde jeg ikke orket :D
Blir mye lettere når man først er i gang, synes jeg, og har litt bedre oversikt over pensum!

God kveld ;):)

Idag ble jeg vekket av Emira litt før 8:D Liana våkna vel egentlig i det jeg gikk ut fra rommet, men stelte Emira før jeg tok opp mini :) tok en rolig morgen med litt bading av Liana og dusjing på meg selv før vi spiste frokost. Leverte dem i bhgen rundt 10:30 :) så fikk gjort litt husarbeid før jeg dro ut å handlet sammen med pappa og mine besteforeldre (bestefaren min fyller 85 i oktober, og kjører bil UTEN briller:eek::p:D) ellers har resten av dagen gått til styr og stell med mine to troll :P nå skal jeg kose meg med litt Hotel Cæsar :D (hekta!)

Ha en fin kveld og natt alle sammen!

★Sender fra pipe-gjøken★

Fnis!
Vi sov i nesten tre timer vi! :D :D
Og dette har han styrt helt selv, utsatt første (og eneste) dupp til ca 4 timer etter at han tok morgen, så sover han mye lenger og trenger ikke å sove igjen før kvelden!

vi er også nede i en lur...iallfall når hun sover til 8/9 om morran, MEN hun sov bare EN time i bhg idag :eek: o_O Likevel var det sovenekt da jeg prøvde kl 16, så kl 18.45 sovna hun i bilen på tur hjem ;)

Oi stakkars liten.... Fingrer blør mye:eek:

Håper hun er bedre nå.
Er det i morgen Emmeth blir 1 år? :-)
Deilig med masse fine leker :-)

Sent from my GT-I9300

vi er også nede i en lur...iallfall når hun sover til 8/9 om morran, MEN hun sov bare EN time i bhg idag :eek: o_O Likevel var det sovenekt da jeg prøvde kl 16, så kl 18.45 sovna hun i bilen på tur hjem ;)
Han våknet litt før 7 i dag, men var ikke spesielt trøtt før kl 11. Vi sovnet ca kl 11 og sov til 13.50! Og han virket ikke spesielt trøtt før jeg tok han inn ca 18.30, ammet, gav litt mat, stelte og la han. Han sovnet faktisk uten pupp i dag!

god kveld! *phuh*
FOR en dag! :confused: Det er SLIIITSOMT å være alenemor altså! All ære til alle dere som gjør alt alene hver dag!!!
For må si det; levere i bhg, dra til universitetet, hente i bhg, svipptur hjemom å pakke stellebag inkl det som trengtes til kveldsstell, kjøre til svigers, spise sushi (YUM!), ordnestyreløpeetterbaby, kveldsstell og kjøre hjem, lempe sovende baby over i vogna, trille hjem, lempe sovende baby over i senga, rydde ut av stellebag og bhg-sekk, pakke bhg-sekk, rydde vekk leker, rydde kjøkken og sette på oppvaskmaskin, og lage mme DET TAR PÅ!!! Hjelper ikke på at ved hvert punkt gjennom dagen har hodepina mi økt med ett hakk så nå er det på randen til migrene :( Jeg savner mannen.....s hjelp!!! :p ;)

Kjenner meg helt utslitt og det er bare mandag :eek:

Dagens klagis fra meg! :p

Vis vedlegget 29081
Det var mest spennende å spise på fargestiftene :p

som regel må man starte for å bli ferdig! :p Lykke til! :)

god kveld! *phuh*
FOR en dag! :confused: Det er SLIIITSOMT å være alenemor altså! All ære til alle dere som gjør alt alene hver dag!!!
For må si det; levere i bhg, dra til universitetet, hente i bhg, svipptur hjemom å pakke stellebag inkl det som trengtes til kveldsstell, kjøre til svigers, spise sushi (YUM!), ordnestyreløpeetterbaby, kveldsstell og kjøre hjem, lempe sovende baby over i vogna, trille hjem, lempe sovende baby over i senga, rydde ut av stellebag og bhg-sekk, pakke bhg-sekk, rydde vekk leker, rydde kjøkken og sette på oppvaskmaskin, og lage mme DET TAR PÅ!!! Hjelper ikke på at ved hvert punkt gjennom dagen har hodepina mi økt med ett hakk så nå er det på randen til migrene :( Jeg savner mannen.....s hjelp!!! :p ;)

Kjenner meg helt utslitt og det er bare mandag :eek:

Dagens klagis fra meg! :p
Hihi, skal se du har mye mer dreisen på dette i løpet av uken :p

Back
Topp