mandag og ny uke:)

Den viktigste planen min i dag, er å sove med Lillebror :p :D
Nå er det litt strikking, tedrikking og underholdNING AV EN RAMPEGUTT (ja, se der ja, han ville ha en finger med i spillet her og :p
Ellers MÅ jeg lese/skrive litt i dag, men det blir nok når mannen er hjemme. Nattevakt senere!

Misunner deg ikke akkurat den timeplanen du har for tiden :p

*sendt fra mobil-appen*

Den nordnorske sommeren har faktisk vært veldig lang i år! Starta med kanonvær i mai, med temp opp mot 28 grader :D og utover sommeren har vi visst hatt flere soldager og temp over 20 grader enn på 30 år, eller noe sånt! :) men vil likevel ikke ha vinter :p

Ja når jeg tenker meg om, så har vi vel egentlig hatt en ganske fin sommer her også :) men vi har jobba mye med hus og hage, og de siste ukene har det regna en del, så jeg glemmer visst fort! ;-) synst det har vært altfor lite grilling og utetid uten å gjøre noe fornuftig hele tiden, men vi får ta avslappinga neste sommer ;-p må bare få gjerda inn hagen til våren, så snuppa kan styre seg litt selv neste sommer :)

Kjenner jeg har kjempelyst å ordne lekeplassen her i nabolaget. Den står tom foreløpig. Lurer på å samle sammen naboene og få sendt avgårde søknader til støtte til lekeapparater. Det er ingen lekeplasser her i bygda utenom de på skole og barnehage, så tror hele bygda og ikke bare nabolaget vårt hadde fått glede av den.

Tidlige morgner her også. 6 idag. Luksus haha... Men,her er det storebror på snart 2 som elsker å våkne tidlig :-)

Idag skal vi til dr.og levere alle avføringsprøvene til Wael. Så skal han ta en del blodprøver idag... Gruer meg. For vet det blir en kamp med mye skriking.
Men,vi må finne ut av dette. Stakkars lillegutt..

Min farmor skal passe på Mina så lenge.
Ellers er det sol,men småkjølig..
Hva er planen deres idag? Jobb? Studier?

Ha en fin dag alle sammen ;-)

Sent from my GT-I9300

Masse masse lykke til hos legen! Håper dere får vite raskt på hva som er galt;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Feberen forsvinner helt med paracet og hun pleier å sove hele bilturen (spesielt hvis hun er syk). Men siden det er så langt stykke må vi kjøre enda tidligere for å unngå storby køene. Så da ender vi opp med å campe hos mormor og morfar de siste 1-2 timene før han lander. Hun har det jo bare kjekt, men vet ikke om det er litt mye for en syk liten?

Eller jeg hadde jo tenkte å dra uansett men mormoren likte ikke dette hvis hun hadde såpass med feber.:(

38-39 i feber også 40! er ikke spesielt høyt for små barn..men man må jo se ann på formen da.. har sett på eldste jenta mi at hun kan ha hatt 40 i feber, men har lekt og styra på som normalt:eek: mens andre ganger er hun helt slått ut av 38!:confused::p så om hun virker i fin form, tross feber, så hadde jeg bare tatt hun med..kansje hatt med paracet på lur ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Kvelden i går gikk med på å lage ferdig Hermines bok til bhg! Alle barna har ei bok om seg selv med bilder av familie og venner som blir laminert! Så koselig:)
Vis vedlegget 29008

*Surfer mobilt*

Så fin bok! :D er det bilder fra hele året eller bare nyere bilder av familie å sånt?

★Sender fra pipe-gjøken★

Fnis!
Vi sov i nesten tre timer vi! :D :D
Og dette har han styrt helt selv, utsatt første (og eneste) dupp til ca 4 timer etter at han tok morgen, så sover han mye lenger og trenger ikke å sove igjen før kvelden!

Vi hadde slik bæsj før tennene oppe kom ;) kan jo være et tilfeldig sammentreff men likevel!
Spørst om det er tannebissene nede som er på vei opp da. Hun pleier ikke å ha sånne skitbleier - og iallfall ikke tre om dagen! Rød i både munn og rumpe, for å si det sånn..:confused::p

Her har bæsjebleiene vært av bibelske proporsjoner ved noen av tennene, men ikke alle. Det gav seg med en gang tennene kom gjennom.

*sendt fra mobil-appen*
Dette er jo evt de første tennene som kommer, så at det er ubehagelig og at magen er i ulage forstår jeg godt. Bibelsk ja? Fra ende til annen, og lukta er døden selv!! Er kun de siste dagene jeg har reagert på stanken.. FØY!

Vi har kommet hjem fra fysio-og handletur, og nå dupper vesla i vogna si.
Fysiotimen gikk strålende, da Jenny viste alle sine kunster - kunster som til og med jeg ikke visste om. Hun reiste seg opp på egenhånd ved en puff som det stod leker oppå, og når hun var kommet opp støtta hun seg litt på brystkassa, og begynte å leke. Haka hang nede ved puppene, for der overraska hun oss begge. Stolt var hun sjøl også, for hun satte seg omsidet ned og ga seg selv en applaus. ;) Et kjempestort fremskritt for oss dette!! ♡♡♡
Nå koser jeg meg i solveggen, og bedriver dank rett og slett. Burde ha lest til forelesninga i morra, men pensumbøkene jeg bestilte på nett har fortsatt ikke kommet, så da får vi nyte finværet i stedet. :):cool:

Fysiotimen gikk strålende, da Jenny viste alle sine kunster - kunster som til og med jeg ikke visste om. Hun reiste seg opp på egenhånd ved en puff som det stod leker oppå, og når hun var kommet opp støtta hun seg litt på brystkassa, og begynte å leke. Haka hang nede ved puppene, for der overraska hun oss begge. Stolt var hun sjøl også, for hun satte seg omsidet ned og ga seg selv en applaus. ;) Et kjempestort fremskritt for oss dette!! ♡♡♡
Nå koser jeg meg i solveggen, og bedriver dank rett og slett. Burde ha lest til forelesninga i morra, men pensumbøkene jeg bestilte på nett har fortsatt ikke kommet, så da får vi nyte finværet i stedet. :):cool:
SÅ moro at hun viste alt hun kunne i dag :D
Hun er så flink =) =)
Hvor har du bestilt bøker?
Deilig å slappe av da!!

Fnis!
Vi sov i nesten tre timer vi! :D :D
Og dette har han styrt helt selv, utsatt første (og eneste) dupp til ca 4 timer etter at han tok morgen, så sover han mye lenger og trenger ikke å sove igjen før kvelden!

Så deilig da!! :) her er vi litt i villrede om hva vi skal gjøre. Disse lurene hans er helt i hytt og pine for tiden. Og noen ganger har han bare én, men gjerne så tidlig på dagen at han er helt vrak når kvelden kommer.. :eek: har lurt på å holde han våken litt lenger fra vi står opp til første lur, og så håpe at han sover såpass lenge da at det holder med én lur..

*sendt fra mobil-appen*

Så deilig da!! :) her er vi litt i villrede om hva vi skal gjøre. Disse lurene hans er helt i hytt og pine for tiden. Og noen ganger har han bare én, men gjerne så tidlig på dagen at han er helt vrak når kvelden kommer.. :eek: har lurt på å holde han våken litt lenger fra vi står opp til første lur, og så håpe at han sover såpass lenge da at det holder med én lur..

*sendt fra mobil-appen*
Ja, her har han lenge holdt ut bare ca 2 timer fra vi har stått opp, før han har vært helt ødelagt. Og ikke sjans til å holde han våken uten at han blir helt utenfor. Men etter å ha sovet litt lenger på morgenen en dag i helgen, virker det som det har gått seg til, altså..

SÅ moro at hun viste alt hun kunne i dag :D
Hun er så flink =) =)
Hvor har du bestilt bøker?
Deilig å slappe av da!!
Ja, det var gøy at hun bedrev show-off.:)
Jeg bestilte dem på tanum.no. 1-2 dagers leveringstid stod det, så jeg tenkte jo jeg fikk dem kjapt som bare det! Tar sikkert fryktelig lang tid å behandle ordren min da.. Bestilte vel 14 bøker eller noe.:confused:

Ja, det var gøy at hun bedrev show-off.:)
Jeg bestilte dem på tanum.no. 1-2 dagers leveringstid stod det, så jeg tenkte jo jeg fikk dem kjapt som bare det! Tar sikkert fryktelig lang tid å behandle ordren min da.. Bestilte vel 14 bøker eller noe.:confused:
Pja, såpass ja :D
Jeg har bestilt på Haugenbok både nå og tidligere, og er utrolig fornøyd. Den siste boken kom over natten da den gikk som brev da :p

Dette er jo evt de første tennene som kommer, så at det er ubehagelig og at magen er i ulage forstår jeg godt. Bibelsk ja? Fra ende til annen, og lukta er døden selv!! Er kun de siste dagene jeg har reagert på stanken.. FØY!

Det var verst da de første tennene nede kom her også :eek: de var gulgrønne og slimete og stinka galle :confused::eek: hadde 8 stk til dagen på det verste. Det gav seg med en gang tennene kom gjennom :) til og med tisset tæret hull i huden i lysken i løpet av en natt på den tiden. Hele ungen var toxic :eek: Han var helt fin da vi la ham om kvelden, men på morgenkvisten hadde han fått et stort hull i huden i lysken stakkars. Måtte pensle med krystallfiolett og greier. Men det hjalp godt da! :) Fikk no røtne bleier da ene tanna ved siden av fortennene kom også, men det var ikke fullt så ille som da de første tennene kom. Håper tennene hennes kommer gjennom snart så hun slipper å plages mer, stakkars lita!

*sendt fra mobil-appen*

Flinke Jenny! :D:D Så deilig at ting er på gli!! Applausen er så absolutt fortjent!!

*sendt fra mobil-appen*

Flinke Jenny! :D:D Så deilig at ting er på gli!! Applausen er så absolutt fortjent!!

*sendt fra mobil-appen*
Dét er hun enig i!!;)
Det er som du sa, rart hvor tussete man kan bli av de små og deres erobringer. :) Sååeh, det blir litt sjokoladepudding til dessert i dag.

Pja, såpass ja :D
Jeg har bestilt på Haugenbok både nå og tidligere, og er utrolig fornøyd. Den siste boken kom over natten da den gikk som brev da :p
Spørst om haugenbok skal vurderes neste gang i såfall.:) Fikk mail om at de er forventa i morra, og det var ikke en dag for tidlig, for å si det sånn..

Det var verst da de første tennene nede kom her også :eek: de var gulgrønne og slimete og stinka galle :confused::eek: hadde 8 stk til dagen på det verste. Det gav seg med en gang tennene kom gjennom :) til og med tisset tæret hull i huden i lysken i løpet av en natt på den tiden. Hele ungen var toxic :eek: Han var helt fin da vi la ham om kvelden, men på morgenkvisten hadde han fått et stort hull i huden i lysken stakkars. Måtte pensle med krystallfiolett og greier. Men det hjalp godt da! :) Fikk no røtne bleier da ene tanna ved siden av fortennene kom også, men det var ikke fullt så ille som da de første tennene kom. Håper tennene hennes kommer gjennom snart så hun slipper å plages mer, stakkars lita!

*sendt fra mobil-appen*
Usja. Høres ut som noe skikkelig dritt!! *hirrhirrhirr* ;) :p
Håper det ikke blir så ille her, og at tennene popper opp any day. Hadde vært stas med ei tann til 1-års dagen!;)

Back
Topp