mandag og ny uke:)

mammalykke_

Betatt av forumet
Go morgen til store og små:)

Her våkna småen veeel tidlig i dag, 05.40...ZZZzzzz, men heldigvis klarte han å ligge i sengen med meg å kose og se litt på drømmehagen til 06.30. Da var det greit å komme seg på beina;)

Skikkelig høst og surt vær ute i dag, så tenker det blir mest innedag på småen. Jeg selv skal på jobb fra 10-22 :eek: så blir lang dag gitt. Men så er det heldigvis fri frem til helgen :)

Jonathan skal kose seg med svigermor, og det er jo alltid stas:)

Hva skal dere for noe spennende i dag da?

Tidlige morgner her også. 6 idag. Luksus haha... Men,her er det storebror på snart 2 som elsker å våkne tidlig :-)

Idag skal vi til dr.og levere alle avføringsprøvene til Wael. Så skal han ta en del blodprøver idag... Gruer meg. For vet det blir en kamp med mye skriking.
Men,vi må finne ut av dette. Stakkars lillegutt..

Min farmor skal passe på Mina så lenge.
Ellers er det sol,men småkjølig..
Hva er planen deres idag? Jobb? Studier?

Ha en fin dag alle sammen ;-)

Sent from my GT-I9300

God morgen!!:)
Vi våkna litt over 07, og slappa av noen minutter i senga sammen,mens pappaen gjorde seg ferdig på badet. Hun har DE bæsjebleiene for tida da; både i går ettermiddag, etter at hun hadde lagt seg i går, og nå på morran. Slimete og stinky.. Kan det være "tannebæsj"?
Nå kikker vi litt på Postmann Pat før frokost, også skal vi til fysioterapeuten litt seinere i dag.

Ha en fin langdag på jobb!! :)

Vi våkna litt over 07, og slappa av noen minutter i senga sammen,mens pappaen gjorde seg ferdig på badet. Hun har DE bæsjebleiene for tida da; både i går ettermiddag, etter at hun hadde lagt seg i går, og nå på morran. Slimete og stinky.. Kan det være "tannebæsj"?
Nå kikker vi litt på Postmann Pat før frokost, også skal vi til fysioterapeuten litt seinere i dag.

Hm, aner ikke. Vi har aldti opplevd hverken løs mage eller feber ved tannfrembrudd!
Lykke til ed fysio!

Den viktigste planen min i dag, er å sove med Lillebror :p :D
Nå er det litt strikking, tedrikking og underholdNING AV EN RAMPEGUTT (ja, se der ja, han ville ha en finger med i spillet her og :p
Ellers MÅ jeg lese/skrive litt i dag, men det blir nok når mannen er hjemme. Nattevakt senere!

Jeg er på vei til jobb med kranglete bekken:mad: Håper det myker seg opp i løpet av dagen.
Urolig nasse i natt, enten fæl drøm eller tannevondt stakkars.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jeg er på vei til jobb med kranglete bekken:mad: Håper det myker seg opp i løpet av dagen.
Urolig nasse i natt, enten fæl drøm eller tannevondt stakkars.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Håper jobbdagen din går fint!!!
Og stakars nasse...

I dag våknet Thea 08,10, å det var skikkelig deilig! Hun har sovet mye de siste dagene siden hun har feber. I natt hadde hun 38.8 i feber så nå venter jeg på å sjekke stå etter at paraceten slutter å virke.

Jeg skulle egentlig ha min første dag i den nye jobben min i dag, men det var ikke planene til denne jenta. Så heldigvis kommer pappaen hjem fra nordsjøen så han kan være hjemme med henne. Dessverre ligge flyplassen 1,5 t unna der i bor så det blir en lang tur for å hente han. Så hvis Thea har like høy feber i dag kan det være moren min kjører han ut til oss istede. :-)

Ellers skal resten av dagen gå til kosing. :-) I morgen blir snuppa 1 år! :O Tiden går så fort..

I dag våknet Thea 08,10, å det var skikkelig deilig! Hun har sovet mye de siste dagene siden hun har feber. I natt hadde hun 38.8 i feber så nå venter jeg på å sjekke stå etter at paraceten slutter å virke.

Jeg skulle egentlig ha min første dag i den nye jobben min i dag, men det var ikke planene til denne jenta. Så heldigvis kommer pappaen hjem fra nordsjøen så han kan være hjemme med henne. Dessverre ligge flyplassen 1,5 t unna der i bor så det blir en lang tur for å hente han. Så hvis Thea har like høy feber i dag kan det være moren min kjører han ut til oss istede. :)

Ellers skal resten av dagen gå til kosing. :) I morgen blir snuppa 1 år! :O Tiden går så fort..
Så kjedelig med feber da!
Men om den har gått litt ned kan det jo hende hun bare slapper godt av i bilstolen mens dere henter mannen?
God bedring!

Feberen forsvinner helt med paracet og hun pleier å sove hele bilturen (spesielt hvis hun er syk). Men siden det er så langt stykke må vi kjøre enda tidligere for å unngå storby køene. Så da ender vi opp med å campe hos mormor og morfar de siste 1-2 timene før han lander. Hun har det jo bare kjekt, men vet ikke om det er litt mye for en syk liten?

Eller jeg hadde jo tenkte å dra uansett men mormoren likte ikke dette hvis hun hadde såpass med feber.:(

Hvis det bare er litt over 38 i feber er det som regel ikke veldig høy feber for små barn. De tåler feber mye mer enn vi gjør, og hvis allmenntilstanden er ok hadde jeg ikke nølt med å reise om ungen tåler greit å kjøre bil i utgangspunktet =)

God formiddag!

I dag er det sol og blå himmel :-D
Vi har vært ute på trilletur og handla litt. Snuppa sovna nettopp. Litt tidlig til hun å være, men er man trøtt, så er man trøtt ;)

Jeg skal lage meg en latte og legge inn litt bilder på dataen. Tlf er full, og besteforeldrene etterlyser mmser ;)

Når Simone våkner og har spist, så må vi ut i sola tenker jeg :)

Ha en fin dag alle sammen! :)

Vi hadde slik bæsj før tennene oppe kom ;) kan jo være et tilfeldig sammentreff men likevel!

God formiddag!
Virker som om lillemor holder på å venne seg selv av med nattmat :D hun har sovet lengre og lengre de siste nettene før hun har våkna for mat, og i natt sov hun til 06.30 før hun ble urolig og fikk flaske :D så sovna hun igjen i senga mi og vi sov til 09 :eek: Ble litt dårlig med tid da gitt, siden jeg ville levere henne i bhg til kl 10 :p er litt vel sent å komme til universitetet kl 10.45 når jeg skal hente snuppa igjen kl 14 ;) så i morra tror jeg vi må ha vekkerklokke på!

Var spent på om vi måtte ha ny tilvenning etter helga, men hun fant spade og plass i sandkassa med en gang:D sa ikke noe da jeg vinka hadet og gikk heller :) hun smilte ikke akkurat, men er fornøyd sålenge hun ikke gråter :p ;)

Nå drikker jeg kaffe og surfer på nett mens jeg venter på mail fra informanten min til masteroppgaven! Siden skal jeg og Hermine i bursdag til svigerbroren min, som også er Hermines gudfar, så må vel finne på en gave til han fra Hermine :)

God formiddag!

I dag er det sol og blå himmel :-D
Vi har vært ute på trilletur og handla litt. Snuppa sovna nettopp. Litt tidlig til hun å være, men er man trøtt, så er man trøtt ;)

Jeg skal lage meg en latte og legge inn litt bilder på dataen. Tlf er full, og besteforeldrene etterlyser mmser ;)

Når Simone våkner og har spist, så må vi ut i sola tenker jeg :)

Ha en fin dag alle sammen! :)
Herlig med deilig høstvær!!! :D 17 grader og sol her idag, men gult i gult på trærne :eek: hva skjedde? :p

Herlig med deilig høstvær!!! :D 17 grader og sol her idag, men gult i gult på trærne :eek: hva skjedde? :p

Ja hva skjedde? ;) sommeren var bare såvidt innom føles det som! Men så lenge vinteren lar vente på seg, så kan jeg leve med litt kjølig høstvær :) 13 grader her..

Kvelden i går gikk med på å lage ferdig Hermines bok til bhg! Alle barna har ei bok om seg selv med bilder av familie og venner som blir laminert! Så koselig:)
1378114698217.jpg

*Surfer mobilt*

Ja hva skjedde? ;) sommeren var bare såvidt innom føles det som! Men så lenge vinteren lar vente på seg, så kan jeg leve med litt kjølig høstvær :) 13 grader her..
Den nordnorske sommeren har faktisk vært veldig lang i år! Starta med kanonvær i mai, med temp opp mot 28 grader :D og utover sommeren har vi visst hatt flere soldager og temp over 20 grader enn på 30 år, eller noe sånt! :) men vil likevel ikke ha vinter :p

Her har bæsjebleiene vært av bibelske proporsjoner ved noen av tennene, men ikke alle. Det gav seg med en gang tennene kom gjennom.

*sendt fra mobil-appen*

Hvis det bare er litt over 38 i feber er det som regel ikke veldig høy feber for små barn. De tåler feber mye mer enn vi gjør, og hvis allmenntilstanden er ok hadde jeg ikke nølt med å reise om ungen tåler greit å kjøre bil i utgangspunktet =)

Ja det er ikke noe særlig høyt. Så biltur blir det. Så lenge den er under 39 så skader ingen biltur. :) Gir jo henne også paracet så hun kan få det bedre hvis den blir høyere. Men selvfølgelig sovnet hun nå, og hun sover lett 2 timer når hun er syk. Jeg som tenkte å kjøre i 2-3 tiden, så får vel bråke litt ekstra (må være ganske stille for å ikke vekke henne) så våkner hun kanskje litt før så hun er klar for biltur. ;)

Back
Topp