Mandag og ny uke..

*MissMe*

Gift med forumet
Det blir travelt for vår del.
Dåp på søndag, så litt forberedelser til den. Begravelse torsdag og bursdag fredag.

Men i dag er det planleggingsdag i bhg så vi skal kose oss med begge snuppene hjemme i dag!
Så skal jeg i klubb i kveld!! Mye å glede seg til!![;)]

Hvordan er deres uke??

mårn mårn!

jeg er hjemme emd en syk gutt, øyekataren har også blusset opp igjen (trodde d kunne unngå øyedråer, men akk nei)...

noen som har noen tips om hvordan en får disse dråpene INNI øynene til de små... kjørte saltvann i nesa først, og da var d bomstopp m noe mer[&o]

jeg er hjemme i et par timer til, så kommer sambo hjem. jeg skal på nynorsk kurs i dag så MÅ i vei. Uka her blir til å skrive oppgave til mappene...

ellers er d kommet masse masse snø og nå er d sol, så skikkelig vinterstemning, KOS!

gleder emg til dåpen altså, få høre va lillesnuppa skal hete[;)]

Håper trygve blir fort frisk igjen.. Hørtes koselig ut med snø og fint vær!![:D]
Jeg legger dråpene i øyenkroken og holder fast til hun åpner øynene. Da renner den inn. Du kan også bare gni disse dråpene inn rundt øyet.

supert... topp, da blir d å golde fast og dryppe... men har var helt hysterisk, som en orm... enklere når man er to[:-]

tusen takk!

Ha en koselig dag med jentene dine Missme og god bedring til Trygve chrichri[:)][:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Ha en koselig dag med jentene dine Missme og god bedring til Trygve chrichri[:)][:)]

Her skal vi ikke noe ting! Mini er i barnehagen og jeg har fri [:D][:D][:D] Deilig!!

Blir en rolig dag for oss. Snuppa er i barnehagen og mannen på jobb[:)]

Jeg sitter i sofaen med potetskruer og vampire diaries på tven, mannen har lastet ned sesong to[:D]
Det er kaldt og godt ute, så jeg nyter en dag inne under pleddet[:)]

ønsker alle en fin dag[:D]

Hei!
Da har jeg sendt begge barna i seng!

Har tøtta hjemme idag, selvom hun ikke har hatt feber siden fredag. Men syns hun var så blek, og sliten for tiden, så vil gjerne følge med selv [:)]

Så nå er kaffekoppen og litt lunsj ved min side. Litt avslapping først, og kanskje litt lesing hvis jeg rekker før en av de eller begge våkner.[;)]

Anna og Ingrid?? [:D][:D]

fikk du sms min i går?

Back
Topp