Råsa Muffin!
Gift med forumet
Da var det Mandag igjen [:)]
Jeg, Leah og William sitter å ser på Fantasiens Flyttefolk og bare koser oss.. Skal kjøre de i barnehagen senere også dra å hjelpe ei venninne med å skru opp noen møbler [:)] I morgen flytter Ole ut, det er faktisk litt tungt dette med pakkingen osv [&o] Men vet det er dette som er riktig nå, men tungt likevel!
Hvordan er det med dere da damer? [;)]
Jeg, Leah og William sitter å ser på Fantasiens Flyttefolk og bare koser oss.. Skal kjøre de i barnehagen senere også dra å hjelpe ei venninne med å skru opp noen møbler [:)] I morgen flytter Ole ut, det er faktisk litt tungt dette med pakkingen osv [&o] Men vet det er dette som er riktig nå, men tungt likevel!
Hvordan er det med dere da damer? [;)]
klart dette er tøft Råsa - det er jo en avslutning på et langt kapittel som har båret masse frukt... og så er det begynnelsen på noe nytt som du ikke helt vet hva er. En ting er sikkert - denne beslutningen har ligget langt inne hos dere, og dere har gjort alt, prøvd alt, og nå må det nok være riktig når dere har bestemt dere (og... og jeg mener OG, dersom dere skulle ombestemme dere så er jo det også fullt mulig... men jeg sier ikke at det kommer til å skje da)