Mandag - Ny uke

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Da var det Mandag igjen [:)]
Jeg, Leah og William sitter å ser på Fantasiens Flyttefolk og bare koser oss.. Skal kjøre de i barnehagen senere også dra å hjelpe ei venninne med å skru opp noen møbler [:)] I morgen flytter Ole ut, det er faktisk litt tungt dette med pakkingen osv [&o] Men vet det er dette som er riktig nå, men tungt likevel!

Hvordan er det med dere da damer? [;)]

klart dette er tøft Råsa - det er jo en avslutning på et langt kapittel som har båret masse frukt... og så er det begynnelsen på noe nytt som du ikke helt vet hva er. En ting er sikkert - denne beslutningen har ligget langt inne hos dere, og dere har gjort alt, prøvd alt, og nå må det nok være riktig når dere har bestemt dere (og... og jeg mener OG, dersom dere skulle ombestemme dere så er jo det også fullt mulig... men jeg sier ikke at det kommer til å skje da)

Lurer på hvor lenge vi må vente før det er lov å spørre om det er noen nye i kikkerten din jeg råsa [;)]

GRATULERER MED DAGEN forresten, til alle damene her inne. Det er jo 8. mars og kvinnedagen. For meg betyr det at jeg står opp, hjelper frøkna å gjøre seg klar til barnehagen, så tar jeg knerten. Vi skal ut og handle, blant annet på apoteket og kjøpe medisiner til meg som jeg er tom for, og så skal jeg være alene hjemme med ungene i kveld for G skal på kurs med jobben. Hipp hurra for meg [;)]

God formiddag.

Marcus har funnet ut at det er best å starte dagen kl 6 i stedet for 7, prøvde å få han te å sove igjen men han fantes ikke trøtt, sto opp en time senere, gjorde oss klar for dagen og dro i bhg.

Jeg har handlet inn middag i dag og i morgen allerede, liker å gjøre det etter å ha levert i bhg så slipper jeg å gå ut etterpå.

Planen i dag er å rydde litt, vaske over gulvene før mamma kommer en tur med vofsen te Marcus (glemte den hos mamma og pappa i går og det var et helvete når leggingen kom, best å få den hjem igjen, selvom den har sovet sammen med "bosse" i natt)

Gratulerer med dagen damer.

Gratulerer med dagen damer! [:D][:D]

Og i dag har jeg og min kjære vært sammen i 4,5 år!! (husker ikke "helårsdagen", men når det er et halvt år så husker jeg det pga kvinnedagen.. hehe.)

Julie fikk være hjemme i dag, hadde litt feber i natt, og spurte om å få vvære hjemme i dag. Så hu er jo i form igjen nå, men fint å ha en dag sammen bare vi to også [:)] Sitter og koser oss med Tornerose nå, og så skal vi hente søstra mi på bussen etterpå. Og så skal vi hente pakka mi fra panduro!! Jippi!! [:D][:D][:D][:D] Så skal vi kose oss med å lage kort [:)]

God morgen, damer! Gratulerer med dagen. Vi feiret kvinnedagen med å sende M til London. Han skal være der til tordag kveld. Juhu. Så da har jeg unger og hus alene noen dager. Men det går vel greit.

Nå er Maja i bhg og Mari sove. Og etterpå skal vi vel ut på en liten trilletur, tipper jeg. Sol og fint vær her!

Skjønner at det er litt trist med fytting og påkking, råsa. Det er jo bare naturlig, selv om det er riktig. Skjønner det godt! Sender trøsteklemmer

Gratulerer med dagen alle sammen. Endelig er barnehagen åpen igjen. Helgene tar på. Jeg har veiedag på madager, og nå er det akkurat en måned siden jeg begynte å slanke meg. Jeg har gått ned 4,4 kg og fem cm rundt navlen.[:)] Det er en start, for jeg har mange 4,4 kiloer som skal vekk før jeg er i mål. Jeg skal på biblioteket og få lånt noen bøker jeg fikk bestilt i helgen og så må jeg kjøpe ny badevekt. Den jeg har nå er ikke til å stole på. Den har vist vekten min med en differanse på tre kilo på noen sekunder, og det er demotiverende å ikke kunne stole på at det den viser er riktig. Ellers så tipper jeg vi får en sliten Frida hjem fra barnehagen i dag, for hun har ikke vært der på så lenge. Vi får vel bare prøve å gjøre det beste utav det.

Jeg glemte jo å si noe til Råsa. det er ikke rart om det er vanskelig nå som dere er i ferd med å gjennomføre bruddet. Jeg tror hjertet mitt hadde grått dersom jeg så mannen pakke tingene sine for å flytte selv om det var en avgjørelse jeg var fornøyd med. Lykke til. Jeg håper dere får et "fint" brudd som ungene takler bra.

Idag sto jeg opp sammen med mannen og Linnea, men gikk å la meg igjen etter de
var gått. Mannen jobber seint denne uka, så da slipper jeg å levere [;)]
Sto opp igjen halv 11. Det var deilig [:D]
Har blitt litt dårlig med søvn i helga pga. dårlige senger i Danmark...

Men utenom det så var det deilig med litt fri fra det vanlige livet [;)]
Vi hadde med oss prinsesse-vil-ikke, men det gikk da på en måte det og [&:]
Da vi kom hjem igår så gikk det bare en times tid før alt var pakket ut, ryddet
på plass og vaskemaskinen var igeng. DET var deilig det [:D]
Så idag er det bare å fortsette å vaske klær, og så skal jeg en tur til mamma
før jeg skal på jobb.

Håper dere har en super duper flott dag i finværet alle sammen [:D]

Råsa: det er klart det er sårt å se Ole pakke selv om dette er noe dere er enige om [:(]
Det hadde vært rart om ikke... Det viser bare at dere har hatt masse fint sammen.
Masse lykke til når du nå starter den nye delen av livet ditt [:)]

Lenemor : Klart det er fullt mulig [:)] Men ja, føler liksom at det som kan gjøres for forholdet har blitt gjort, og det har ikke hjulpet noe som helst, men vi er veldig gode venner, og takler dette sammen, så det er jo positivt [:)]

Nøste77 : Tuuusen takk!! [:D]

Back
Topp