mandag mornings!

TauZa

Forumet er livet
Tidlig morgen her i huset!

Det gjør ingenting. mor hiver seg rundt og drar på trening. Skal på balanse klokka 8.30...

Må bare få dradd K ut av senga så han kan passe på Heine. Men for han å stå opp klokka 8 når vi var oppe klokka 6 bør være temmelig lett...

Skal på roede klokka 11. på vekta hjemme viser det minus 2,7 kg!! håper på like bra resultat der. (er nok en del væske som har forsvunnet siden jeg spsite så mye salt mat i barnedåpen sist søndag. ) Flott resultat uansett! Gleder meg til de resterende 6 ukene. [:)][:)]

hva driver dere med i dag?

Grattis med vekttap!
Jeg sitter på jobb og glor..er ikke helt motivert i dag[&:]

Morn!

Er hjemme med Ine i dag, hun har så vondt i magen....... Jeg er så kvalm og uggen at fysj i tillegg[&o][:'(]

God morgen [:)]

Her er jeg hjemme med eldstemann som er full av feber [:'(] kjenner det passer temmelig dårlig med en mann som er i nordsjøen og midt i årsoppgjøret [&o] men håper det går fort over. Er i hvertfall veldig godt at en litt lenger inn i gaten jobber i bhg til gutta og kan levere og hente Patrick så slipper vi å kave oss ut av huset [:)]

Ha en fin dag alle sammen! (og lykke til på veiing Tauza, kjempe flink jo [:D])

God morgen!
Her sitter vi etter ei mega lang natt. Mini er hjemme i dag så vi koser oss alle sammen her. Må nok på apoteket å finne noe som hjelper litt mer enn det jeg fikk sist ja.

Kommer oss ikke så langt vi så snuppa har fri fra bhg i dag..[;)]
Skal spise middag hos svigermor om veien åpner, ellers bare kose oss her hjemme!![;)]

Mornings [:)]

Herr og Fru kragstad skal på trening nå snart. Den mandagen kom litt brått på føler jeg så jeg gruer meg litt[&:][8D] men jeg tror det blir rolig økt i dag uansett.. Alis sov dårlig i natt og har styrt litt med søvnen i helgen så jeg føler meg uoverkommelig trøtt - selvom mye av det ligger bare i hodet mitt[8D].

Jeg må handle idag og fullføre arkivet som jeg aldri ble ferdi med i helgen. Så skal jeg lage en plan frem til islandsturen i februar[:)][:)][:)].

Verdens søteste i går når K ringte og sa han var på vei hjem. Alis tok av meg tlf, satt den mot sitt øre og sa: Pabbi! Koma heim! (dere skjønte vell den vell?)

God morgen, eller god dag blir det vel!

M våknet litt over 6 idag [&o] Stod opp med henne, men hun la seg rett på sofaen, og så ikke helt pigg ut. Da pappa kom for å hente henne for å levere henne i bhg, fikk han kjenne på henne selv, og var enig i at hun virket litt varm. Jeg målte tempen, og den var 38,2. Så her er vi hjemme idag. Hun klaget på magevondt igår kveld, så håper ikke det er spysyken på vei, håpet at vi slapp den denne gangen!

I kveld skal jeg på Ylvis show, og mamma skal passe Mathea mens jeg er der, og så ligger jeg bare hos dem i natt. De bor rett oppenfor bhg, så deilig å slippe å måtte ta buss, hvis hun er frisk imorgen da [;)]

Ha en fin dag jenter! [:)]

Back
Topp