mandag igjen

lenemor

Forumet er livet
Og her startet dagen klokka halv åtte... eller, den forrige sluttet? Utrolig dårlig natt, nesten ingen søvn, og enormt med hodepine... den har forfulgt meg en stund den hodepinen, og søvnløse netter er tydeligvis ikke kuren.

Har vært i barnehagen med Johanna og en tur i butikken. Nå sitter jeg og venter på at ostesmørbrødene mine skal bli ferdige, så blir det sløving på sofaen i hele dag. August er vel snart sulten igjen også tenker jeg

Noen som har noe spennende på planen i dag?

God formiddag !? [:)]

Da var jeg hjemme fra jobb [8|] Jeg skal ringe rundt i noen barnehager her i byen og spørre om de trenger noe hjelp så får man håpe på at de trenger det [8D][:D] Ellers så skal bare slappe litt av her, brette litt tøy og rydde litt i klærne til gullene [:)][:)]

lenemor : Håper du får litt bedre netter snart, med søvn![:)]

Her starta dagen for sambo sin del kl 5.30 som vanlig.. Jeg snudde meg og sovna, og våkna av Sindre som kom inn og la seg emd meg kl 7.30, og han sovna igjen gitt..! Da gjorde jeg og det, så de som våkna i halv 9 tida, det var oss.. [:D] Så da droppa vi barnehagen, og såg en episode Dora under dyna (koooooooos), så sto vi opp og spiste frokost.. Så nå venter han SPENT på små einsteins på Disney kanalen.. [8D]

Grunnen til at jeg var så trøtt i dag, var at jeg blei sittende å lese ferdig "Luftslottet som sprengtes" i går..! SPENNENDE! Så nå tenkte jeg, omsiiider, at jeg skal lese den siste Harry Potter boka.. Kjøpte den med en gang den kom, for jeg er kjempefan, men aldri fått lest boka.. [8|][:D] Så det blir stas..

Sindre går rundt her uten bleie i dag og ja.. Blei noen uhell i går selvfølgelig.. Men i sta tok jeg han med opp og satte han på do uten at han sa noe, og da tissa han.. [:D] Flinking..!

Spennende på tapeten? Nei.. Tenkte å kanskje lage scones med Sindre når Maren skal sove.. Det er vel det mest spennende jeg kan komme på.. [:D]

I dag er faktisk vi også hjemme. Isak har vondt i øret - av og til. Kan se for meg at det kan utvikle seg til noe mer dersom vi ikke tar det med ro. Jeg har dessuten godt av hviledag fra jobb - det er hardkjør fra ende til annen.

I går var vi på kino og så Knerten. Veldig bra. Var spent på om min lille loppe skulle være stille og sitte i ro; men man kan bli positivt overrasket!

Ha en fin dag alle sammen.

god morgen!!

nå er snuppa levert i bhg etter en herlig morgen med en laang frokost... [:)] i dag skal jeg til legen og få noe mer utredning for søvnproblemene mine og en jerninjeksjon.. (kroppen min tar ikke til seg jern) men jeg tenkte jeg skulle ta meg de kilometerene på beina i dag.. og la bilen stå.. men vi får se hva det blir til.. jeg er jo egentlig kjempesliten. men jeg får ikke sove samme pokkern hva jeg gjør[:@] men kroppen hadde virkelig hatt godt av at jeg gikk ned til legen........... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........................[8D][:D] vi får se hva det blir til når det nærmer seg.. er ikke før kl 13 liksom.. [8D]

til da skal jeg bare slappe av.. huset er strøkent.. eller første etasjen er strøken.. andre etasjen orker jge ikke tenke på nå.. sååå da skal jeg bare sitte her nede og late som det er ryddig der oppe.. [:D] god plan!! kanskje jeg slenger meg på sofaen for litt tv og te.. [:D]

God morgen.

Marcus har vært litt urolig i natt, men han sov lenge i dag. Sto opp åtte i dag. Marcus er i bhg, jeg har fyrt i ovnen og skal straks hente meg litt frokost, og slappe av litt før jeg skal støvsuge her.

Har ikke så mye planer i dag, slappe av og kose meg litt alene, i morgen blir en lang dag. Så greit at jeg tar det med ro i dag.

Nei, her er det ingenting spennende heller. En forferdelig dårlig natt her også så jeg lå til halv elleve for å prøve å kompensere litt. Nå har jeg satt på vaskemaskina, spist frokost og skal finne frem strikketøyet. Jeg håper jeg kan ta meg en dupp i dag også, for jeg er helt pumpa. Derfor skal jeg gjøre så lite som mulig.

Det ser ikke ut som om det var mange som hadde noe spennende planer i dag, heller ikke jeg!
Nå holder jeg på å rydder, det er alltid så rotete hjemme etter helgen, og så skal jeg bare slappe av og kose meg da jeg heller ikke har sovet noe særlig bra de siste nettene!

Da skal jeg føye meg inn i rekken... Vi skal heller ikke gjøre noe interessant, bare rydde litt og slappe av etter helga og dåp. Kjørte nettopp svigermor til toget og nå skal Sara snart sove....[;)]

Hei hei!!

Akkuratt kommer hjem fra skolen jeg. I bhg til Mina skulle fotografen komme, så jeg er kjempe spendt. Fame og greier[;)] Håper de blir fine, for da er det noen julegaver i boks[:D]

Sliten selv jeg.. Skal rydde litt og koke poteter før jeg henter Mina i 1500 tiden i bhg.

da har jeg og julie vært ute siden 12.. herlig!! frisk og deilig luft ute altså.. [:D] så nå har vi akkurat kommet oss inn igjen.. jeg har vært hos legen og fått skrevet ut vallergan for å få sove.. så nå får jeg se.. [8D] kanskje jeg snart skal begynne å få litt kontrioll på livet mitt igjen!![8D] det hadde jo ikke gjort noe.. det hadde ikke gjort morten noe heller tror jeg[8D][:D] for nå går alt litt over styr.. huff.. glemmer jo ALT liksom..[:D][8D]

men det er litt flaut når datteren din på tre år må minne deg på at det er turdag liksom.. jeg skal jo liksom ha kontroll og hater når jeg ikke har den...............[&:] så jeg håper det snart blir litt søvn og at jegslutter å ha mareritt når jeg først sover liksom.. [:)]

God ettermiddag.

Sambo hentet Marcus i dag, dro i butikken og handlet middag. Da han hentet så var han ute, uten våtter. Feberen er på 38.7.

Vi har spist middag, og nå ser gutta på barnetv.

Sliter litt med morgen dagen, skal te Sverige med mamma og handle noen ting, men så bør jeg ikke ta ut Marcus. Får snakke med mamma etterpå.

Back
Topp