Mandag (igjen)!

Vi har vært på helsestasjonen i dag.Målt,veid og fått vaksine.Hun er nå 67 cm lang og veier 7360 g. Hun har hele tiden ligget litt over gjennomsnitt,men nå har hun ikke økt like mye og lå helt på snitt visstnok.
Sprøytene gikk fint denne gangen og,litt gråt,men veldig fort ferdig:-)

Feiret med litt shopping etterpå,klarer jo ikke gå forbi barneklær på salg lenger:-)

Vi har vært på helsestasjonen i dag.Målt,veid og fått vaksine.Hun er nå 67 cm lang og veier 7360 g. Hun har hele tiden ligget litt over gjennomsnitt,men nå har hun ikke økt like mye og lå helt på snitt visstnok.
Sprøytene gikk fint denne gangen og,litt gråt,men veldig fort ferdig:-)

Så bra det gikk godt, fine mål synes jeg:)Vi skal i vei neste uke, da blir det sprøyte igjen, spent!
Bra det ikke er bare meg som ikke kan gå forbi salg hehe:D
Handler aldri til meg selv lenger merker jeg:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Sprøytene gikk fint denne gangen og,litt gråt,men veldig fort ferdig:)

Feiret med litt shopping etterpå,klarer jo ikke gå forbi barneklær på salg lenger:)

Så flotte mål.
Uanhengig av om hun er helt gjennomsnittlig eller ikke :p
Bra sprøytene gikk bra! Gruer meg til det...!

Sprøytene gikk fint denne gangen og,litt gråt,men veldig fort ferdig:)

Prøver på nytt :_rr
Så bra det gikk godt, fine mål synes jeg:)Vi skal i vei neste uke, da blir det sprøyte igjen, spent!
Bra det ikke er bare meg som ikke kan gå forbi salg hehe:D
Handler aldri til meg selv lenger merker jeg:)

Hvorfor i all verden blir den slik??? :happy6 laughing1 :confused: :happy8

Hehe,jeg vet ikke:-)Men ser jo hva du skriver iallefall:-)
Jeg handler heller nesten ikke til meg selv for tida...ganske uvant for å si det mildt!:-)

Så flotte mål.
Uanhengig av om hun er helt gjennomsnittlig eller ikke :p
Bra sprøytene gikk bra! Gruer meg til det...!

Ja,jeg har aldri bekymret med for at hun var litt over snitt:-)Det var mest at hun har stagnert litt mer nå.Men hun er så flott atte;-)

Ja,jeg har aldri bekymret med for at hun var litt over snitt:)Det var mest at hun har stagnert litt mer nå.Men hun er så flott atte;-)
Helt sikkert perfekt :D

Det forstår jeg godt! Sambo tok med snuppa på trilletur klokka fem og hun sov til 18.15 da er det håp om at nettene blir på stell igjen :-) nå har hun spist grøt og drukket vann så nå blir det plasking i badestampen og litt kos før melk og natta :-)
Mannen bruker også å ta snuppa med på trilletur på ettermiddagen om hun behøver en blund før kvelden, men hun får sove max 30min og ikke etter kl 18.30;)

Aner ikke, har du sjekket at markøren står under quote-tegnene før du skriver?
Ja, alt skulle egentlig ha gått godt:D
Jaja...:p

Jeje =)
Pumpings her igjen så er det natta på meg.
T har feber igjen, så det blir hjemmedag i morgen..

Natta her også snart, ligger i senga og taster:D

Jeje =)
Pumpings her igjen så er det natta på meg.
T har feber igjen, så det blir hjemmedag i morgen..
Stakkars:(

Stakkars:(

Ja, det er jo ikke lenge siden sist.
Får så dårlig samvittighet av å tenke på at han kan ha gått med feber hele dagen i barnehagen....

Ja, det er jo ikke lenge siden sist.
Får så dårlig samvittighet av å tenke på at han kan ha gått med feber hele dagen i barnehagen....
Huff da, ringte de ikke altså?

Huff da, ringte de ikke altså?

Nei, vi merket det ikke selv før etter middagen.
Men burde skjønt det før, for han virket sliten og spiste lite mat.
OG mannen syntes han var varm i gårkveld, men han er en veldig varm gutt og det er vanskelig å merke det på han før feberen slår skikkelig til :(

Nei, vi merket det ikke selv før etter middagen.
Men burde skjønt det før, for han virket sliten og spiste lite mat.
OG mannen syntes han var varm i gårkveld, men han er en veldig varm gutt og det er vanskelig å merke det på han før feberen slår skikkelig til :(
Får håpe han blir raskt frisk igjen.
Anette tror jeg også er litt sånn, veldig varm, men ikke feber som jeg har trodd mange ganger:)

Får håpe han blir raskt frisk igjen.
Anette tror jeg også er litt sånn, veldig varm, men ikke feber som jeg har trodd mange ganger:)

Sist jeg hentet han og han hadde feber, frøs han veldig.
Tok det opp med pedleder da jeg ringte dagen etterpå, for han fryser ALDRI og så fryktelig tufs ut. Hun beklaget selvsagt, men det hadde kommet helt plutselig rett før jeg hentet. Er nok ikke så lett å vurdere allmenntilstanden til så mange unger når de er så forskjellige...

Sist jeg hentet han og han hadde feber, frøs han veldig.
Tok det opp med pedleder da jeg ringte dagen etterpå, for han fryser ALDRI og så fryktelig tufs ut. Hun beklaget selvsagt, men det hadde kommet helt plutselig rett før jeg hentet. Er nok ikke så lett å vurdere allmenntilstanden til så mange unger når de er så forskjellige...

Nei det er sant, noen ganger blir det litt synsing, og det kan jo komme helt plutselig på både voksne og barn:-)
Håper han er litt bedre i dag:-)

Back
Topp