Mandag (igjen)!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen damer!
Hva gjør deres små håpefulle og mødrene idag???
Her får vi besøk av mine to småsøstre på 11 og 13 på vinterferie idag, de skal bli til torsdag så jeg skal vaske over gjesterommet før de kommer. Og så skal jeg vaske klær for jeg er helt fri for rene ammetopper og undertøy nå :p :eek: Vasker jo bare babytøy fortløpende, så vårt blir liksom litt tilsidesatt ;) Blir deilig å få småtantene til Hermine på besøk, ser for meg mange late dager med kaffekoppen mens de skifter bleier, triller tur og leker med henne :rolleyes: :p ;)

Hørtes skikkelig koselig ut med småsøstre besøk:D Haha, de kommer til og kose seg glugg ihjel med hu lille Hermine:D<3 Hihi, blir brått mye klær, er 5 i familien så er omtrent klesvask hver dag:p men er vant med det, så går fint, bare litt kjedelig og ha vaskerom i kjelleren og soverom i 2 etasjen;):p lenge leve latskapen si;):p:D*HOST* Neline har blitt skikkelig forkjølet igjen, så spent på om de ringer fra bhgen idag?! Skulle egl vært i sverige, men kan ikke det så lenge formen til Neline ikke er 100%, så da må vi kunne hente henne om det trengs. Så blir ukeshandling og NAV i stedet!

Hørtes skikkelig koselig ut med småsøstre besøk:D Haha, de kommer til og kose seg glugg ihjel med hu lille Hermine:D<3 Hihi, blir brått mye klær, er 5 i familien så er omtrent klesvask hver dag:p men er vant med det, så går fint, bare litt kjedelig og ha vaskerom i kjelleren og soverom i 2 etasjen;):p lenge leve latskapen si;):p:D*HOST* Neline har blitt skikkelig forkjølet igjen, så spent på om de ringer fra bhgen idag?! Skulle egl vært i sverige, men kan ikke det så lenge formen til Neline ikke er 100%, så da må vi kunne hente henne om det trengs. Så blir ukeshandling og NAV i stedet!
jeg har ikke vaskerom, har maskina på badet, så blir litt kaos når jeg sorterer og vasker klær o_O Og latskapen i meg orker ikke å vaske klær hver dag :p Så derfor tar jeg vaskedugnad annen hver uke og da går maskina og trommelen i ett hele dagen ;)

Stakkars Neline, forkjøla igjen :(
Hvordan går det med Emmeth? Er han blitt bedre?

God morgen damer!
Hva gjør deres små håpefulle og mødrene idag???
Her får vi besøk av mine to småsøstre på 11 og 13 på vinterferie idag, de skal bli til torsdag så jeg skal vaske over gjesterommet før de kommer. Og så skal jeg vaske klær for jeg er helt fri for rene ammetopper og undertøy nå :p :eek: Vasker jo bare babytøy fortløpende, så vårt blir liksom litt tilsidesatt ;) Blir deilig å få småtantene til Hermine på besøk, ser for meg mange late dager med kaffekoppen mens de skifter bleier, triller tur og leker med henne :rolleyes: :p ;)

Den der fantasien hørtes himmelsk ut :D Jeg har en 16 år gammel bror, men ser ikke helt for meg at han gidder å komme hit for daglige trilleturer og bleieskift :p;)
Men nå skal det sises at han syns det er stas å ha Asle på fanget når vi er på besøk da :D og han er veldig flink å leke med de to andre nevøene sine på 5 og 8 :)

Den der fantasien hørtes himmelsk ut :D Jeg har en 16 år gammel bror, men ser ikke helt for meg at han gidder å komme hit for daglige trilleturer og bleieskift :p;)
Men nå skal det sises at han syns det er stas å ha Asle på fanget når vi er på besøk da :D og han er veldig flink å leke med de to andre nevøene sine på 5 og 8 :)
hahaha, lurer på hvilket ord autokorrekt har endra til fantasien??? :p
Jeg har også en liten bror på 12, men han er heller lite interessert i å skifte bleier og trille tur ;) :p Han kan holde henne litt, men mister fort interessen! Mens småjentene kan styre med henne dagen lang og blir aldri lei, de vil helst skifte bleie hver gang hun har tissa i den :p Men det har jeg ikke råd til :eek: ;)

Har for øvrig hatt ei sjeldent god natt! :D Snuppa fikk velling og tok kveld kl 20.30, fikk seg en liten sup da jeg la meg kl 22.30 og så våkna jeg ikke før amming kl 04.22 :D ...men jeg mistenker at hun har fått mat en gang innimellom der, som har gått meg hus forbi, for da jeg våkna kl 04.22 lå hun jammen meg i senga mi, på skinnet sitt :laughing002 Kanke skjønne nårtid, eller hvordan, hun kom seg dit, men der lå hun klar for mat :rolleyes: Så sov hun til 06.30, da våkna hun med et VRÆÆÆÆÆl, tydelig vondt i magen :( Men fikk roa henne, gitt henne litt mat og så sov vi til 08 :) Grei natt det!
Lille piraya :rolleyes:
DSC_05282_zps7d219a64.jpg

DSC_05322_zpse7033fc3.jpg

God formiddag!
Jeg er støl som bare pokker etter gårsdagens ridetur. 5 år siden sist, og det straffer seg tydeligvis. .;)
Når vi skulle legge Jenny i gåt kveld gulpa/spydde opp alt hun hadde i magen. Det kom sprutende ut nese og munn, og hun såg så skremt ut og hyyylgrein i etterkant. Stakkars jenta mi.. Frykta det kunne være spysjuka, men etter å ha sovet i natt (med to amminger), så våkna jeg til denne blidfisen, og jeg tror absolutt ikke at hun er syk på noe vis.;)1361789410022.jpg

Siden vi fortsatt sliter med blankis ned til veien og det er umulig å komme meg ned med vogna, skal jeg spenne på sælen og gå opp på baksida av huset istedet.:)

jeg har ikke vaskerom, har maskina på badet, så blir litt kaos når jeg sorterer og vasker klær o_O Og latskapen i meg orker ikke å vaske klær hver dag :p Så derfor tar jeg vaskedugnad annen hver uke og da går maskina og trommelen i ett hele dagen ;)

Stakkars Neline, forkjøla igjen :(
Hvordan går det med Emmeth? Er han blitt bedre?

Lurt og bare ta alt på en gang:p;):D blir for mye for meg, så derfor jeg like gjerne tar litt og litt hver dag:) veit ikke hva jeg skulle gjort uten tørketrommelen min:p før vi flytta i enebolig hadde vi også vaskemaskin på badet, og savner det på ett vis, for genialt stellebord;) har ikke plass til det nå:(
Neline er skikkelig forkjølet igjen, ja, men det er hun veldig ofte pga dårlig immunforsvar. Ser ann formen hennes i morgen, er hun verre holder jeg henne hjemme.
Emmeth er fortsatt ikke bra, heldigvis ikke like mye slim, men er fortsatt en del, og sliter med og puste:):oops::eek: har også helt gulgrønt snørr, så virker betent:(:confused: mathea klager over vondt i magen, så mulig uvi igjen:oops: bestiller da legetime i morgen tidlig. Nydelig bilde av lille snuppelura:rolleyes::D:p hun er helskjønn:D

Hei og hå :-) vi har sovet godt og takk og lov for det! Det er hardt å plutselig ha ei som er klar for å stå opp klokken halv fire om natta når vi har vært heldige med at hun sov hele natta gjennom fra fødselen av. Men i natt sov hun fra 18-02.00, fikk flaske og våkna av pappan klokka 06.30 :-) nå sover hun og jeg sitter i sola på altanen kun i singlet og joggebukse..noe annet enn lag på lag med klær! Vi skal ut å gå tur senere for å prøve å få til en dubb på ettermiddagen så hun ikke tar kvelden så tidlig. I går var jeg på perfect home party og koste meg men pappan var hjemme og slappa av.

Lurt og bare ta alt på en gang:p;):D blir for mye for meg, så derfor jeg like gjerne tar litt og litt hver dag:) veit ikke hva jeg skulle gjort uten tørketrommelen min:p før vi flytta i enebolig hadde vi også vaskemaskin på badet, og savner det på ett vis, for genialt stellebord;) har ikke plass til det nå:(
Neline er skikkelig forkjølet igjen, ja, men det er hun veldig ofte pga dårlig immunforsvar. Ser ann formen hennes i morgen, er hun verre holder jeg henne hjemme.
Emmeth er fortsatt ikke bra, heldigvis ikke like mye slim, men er fortsatt en del, og sliter med og puste:):oops::eek: har også helt gulgrønt snørr, så virker betent:(:confused: mathea klager over vondt i magen, så mulig uvi igjen:oops: bestiller da legetime i morgen tidlig. Nydelig bilde av lille snuppelura:rolleyes::D:p hun er helskjønn:D
huff, håper du ikke må til legen med hele hurven da! :eek: :confused:
kan ikke bruke vaskemaskinen som stellebord, for tørketrommelen står oppå den;) :p

Hei og hå :) vi har sovet godt og takk og lov for det! Det er hardt å plutselig ha ei som er klar for å stå opp klokken halv fire om natta når vi har vært heldige med at hun sov hele natta gjennom fra fødselen av. Men i natt sov hun fra 18-02.00, fikk flaske og våkna av pappan klokka 06.30 :) nå sover hun og jeg sitter i sola på altanen kun i singlet og joggebukse..noe annet enn lag på lag med klær! Vi skal ut å gå tur senere for å prøve å få til en dubb på ettermiddagen så hun ikke tar kvelden så tidlig. I går var jeg på perfect home party og koste meg men pappan var hjemme og slappa av.
hehe, her har snuppa sin siste lur ca kl 18 :p Jeg orker ikke å legge henne så tidlig for så å stå opp før hanen galer siden hun ammer 3-4 ganger iløpet av natta ;) :eek:

Hellu!!! =)
Vi var tidlig ute av døra i dag etter å ha levert T i barnehagen. Skulle møte ei venninne i byen kl 10, og vi gikk tur ned til senteret og kikket litt der.
Kjøpte et glass økologisk eplemos til Lillebror, og han har fått smake bittelitt før jeg frøs ned resten.
Kjøpte også en pose hirseflak (FOR en prisforskjell på den og ferdig hirsegrøt!!!) og skal prøve å lage meg litt grøt senere :D
Lillebror sovnet i selen på vei hjem, men sov ikke så lenge etter at jeg måtte legge han fra meg.
Han er dog i strålende humør, selvom han trodde det var morgen kl 03.00 i natt pga at vi sovnet før vi skrudde av lyset (han er vant til at det er helt mørkt på rommet!!)
Pusler nå litt hjemme med klesvask etter å ha vært borte i helgen, en kopp kaffe og mørk sjokolade :D

huff, håper du ikke må til legen med hele hurven da! :eek: :confused:
kan ikke bruke vaskemaskinen som stellebord, for tørketrommelen står oppå den;) :p

Nei, men må nok det;):p ha ha, ja da blir det verre:D:D

Vi våknet opp til strålende sol rundt kvart på ni i morrest:-) Somla til rundt elve, da dro vi ut på tur:-)
Svippet innom barnashus som jeg hadde sverget på å holde meg unna, og klarte å bruke mer penger på barneklær :fucyc :fucyc
Nå er vi hjemme igjen, lillemor er blid som ei sol, men mamma får egentlig ikke lov til å skrive på pcn da blir hun irritert :happy093.

God formiddag!
Jeg er støl som bare pokker etter gårsdagens ridetur. 5 år siden sist, og det straffer seg tydeligvis. .;)
Når vi skulle legge Jenny i gåt kveld gulpa/spydde opp alt hun hadde i magen. Det kom sprutende ut nese og munn, og hun såg så skremt ut og hyyylgrein i etterkant. Stakkars jenta mi.. Frykta det kunne være spysjuka, men etter å ha sovet i natt (med to amminger), så våkna jeg til denne blidfisen, og jeg tror absolutt ikke at hun er syk på noe vis.;)Vis vedlegget 5401

Siden vi fortsatt sliter med blankis ned til veien og det er umulig å komme meg ned med vogna, skal jeg spenne på sælen og gå opp på baksida av huset istedet.:)

Så herlig hun er!!! :D Ser ikke syk ut, nei, hehe!

Vi våknet opp til strålende sol rundt kvart på ni i morrest:) Somla til rundt elve, da dro vi ut på tur:)
Svippet innom barnashus som jeg hadde sverget på å holde meg unna, og klarte å bruke mer penger på barneklær :fucyc :fucyc
Nå er vi hjemme igjen, lillemor er blid som ei sol, men mamma får egentlig ikke lov til å skrive på pcn da blir hun irritert :happy093.

Hehe, flere som trenger mye oppmerksomhet ;)
Jeg hadde planer om å handle TO NØDVENDIGE ting på senteret i dag, men det endte opp med litt mer, gitt. En onepiece på HM til Lillebror (men med et tilgodekort fra en julegave!), og en ulljoggebukse til T. Den var til halv pris da, og han trenger den virkelig. Men det var liksom ikke planen... :p

hehe, her har snuppa sin siste lur ca kl 18 :p Jeg orker ikke å legge henne så tidlig for så å stå opp før hanen galer siden hun ammer 3-4 ganger iløpet av natta ;) :eek:

Da er du heldig! Vi får hun ikke til å sove etter klokka 15 nå for tiden så da er det ikke rart hun tar kvelden tidlig..før sov hun mer på dagtid, men satser på at det går seg til litt etter litt :-)

Hehe, flere som trenger mye oppmerksomhet ;)
Jeg hadde planer om å handle TO NØDVENDIGE ting på senteret i dag, men det endte opp med litt mer, gitt. En onepiece på HM til Lillebror (men med et tilgodekort fra en julegave!), og en ulljoggebukse til T. Den var til halv pris da, og han trenger den virkelig. Men det var liksom ikke planen... :p
Ja hun skal helst sitte i fanget hele tiden nå:p
Bra det ikke bare meg som impulskjøper, handla på salg jeg også:)
Kjøpte to sommerkjoler blant annet, en i 74 og en i 80, men synes de ser så små ut jeg, kanskje de ikke skal være så lange, sjelden hatt på henne kjole:rolleyes::)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det forstår jeg godt! Sambo tok med snuppa på trilletur klokka fem og hun sov til 18.15 da er det håp om at nettene blir på stell igjen :-) nå har hun spist grøt og drukket vann så nå blir det plasking i badestampen og litt kos før melk og natta :-)

Back
Topp