Mandag igjen

Lene1986

Forumet er livet
HVa skal dere i dag jenter??

Her skal jeg snart på jobb. Skal bare jobbe 6 t. men når jeg egentlig skal liksom ha fri på mandager så kjenner jeg på kroppen at jeg ikke vil på jobb [8D]
I ettermiddag skal vi ikke så mye tror jeg. Ut å kjøpe spisebord kansje [:D][:D]

jeg har den værste mensen dagen!!! Blææææ, hater det.
er det sånn for dere også? At dere har en dag for dere bare har sånn pinadø vondt? Og så går det over igjen liksom? Bare en dag hvor livet er et helvete, hver eneste måned! Kjedelig

ORIGINAL: Reinbue

jeg har den værste mensen dagen!!! Blææææ, hater det.
er det sånn for dere også? At dere har en dag for dere bare har sånn pinadø vondt? Og så går det over igjen liksom? Bare en dag hvor livet er et helvete, hver eneste måned! Kjedelig

Mmmmmhmmmm!!! Har det akkurat slik jeg også! Så jeg føler veldig med deg[&o] og så merker jeg at det er min tur snart[:'(]

Skjønner at du ikke vi på jobb lene[&:] når man er innstillt på fri.

Jeg skal kjøpe itt flere gaver i dag, sende gaver, sende julekort, handle og rydde - pjuh![8D]

Nyyyyyyte ro og fred [:D]

Var oppe klokka 07 i dag, og dårlig tid - lucia i barnehagen fra 08.. våkna emma 07.30.... Det er der man merker man har to gitt, det tar litt tid å komme ut døra [8D] så nå skal det stresses ned... har nesten aldri avtaler en mandag og det er vel planlagt - da skal det slappes av og ryddes [:D]

Jeg skulle vel egentlig vasket huset, da det ikke ser uuuut her..... men i stedet har jeg har Marcus hjemme fra bhg i dag... vi skal ut å kose oss i snøen, må nytte på mens vi kan....[:D]
så skal vi levere pepperkakehus på storsenteret... [:D] barselgruppa som har laga.... [:)]
sååå... ellers skal vi slappe av... og gå oss en liten tur... det var planene her...

[:D]

32 uker i dag... weeeee..... [:D]

Har vært på jobb i dag. En megahektisk dag, ikke hatt tid til matpause.......[&:] Så rett til luciafeiring i bhg, deretter til håndballtrening!

Hjemme halv seks, dusjet, spiste litt...

Snart skal vi på overraskelses-lucia-feiring hjemme hos mormor (tradisjon hvert år, men mamma glemmer det HVER gang at vi kommer! MORO! [:D])[;)]

Noen som sa hektisk liv?[:D]

Back
Topp