Mandag er her uke 12

Jeg skal også på ul denne uka, men ikke før fredag. Skal på første svangerskapskontroll i morgen. Sent ute som vanlig :D ellers prøver vi å ha minst mulig planer. Er veldig travelt på jobb nå fram til påsken...
Så kult å høre:p gruegleder meg til i morgen:p

Har ingen planer annet enn å få shinet huset[emoji28] det ser ikke ut, men formen min er sååå elendig at om jeg klarer å gjøre det skal jeg sette kryss i taket for meg selv[emoji23]
Får vel litt besøk også på ettermiddagene når jeg er ferdig på jobb, så det blir så sent før jeg evt kommer meg i gang[emoji30][emoji5]

Har ingen planer annet enn å få shinet huset[emoji28] det ser ikke ut, men formen min er sååå elendig at om jeg klarer å gjøre det skal jeg sette kryss i taket for meg selv[emoji23]
Får vel litt besøk også på ettermiddagene når jeg er ferdig på jobb, så det blir så sent før jeg evt kommer meg i gang[emoji30][emoji5]

Æsj, så kjett... Du får ta litt og litt av gangen, det kjedelige med slik er at det ikke går noen plasser før du får gjort det:inpain:

Æsj, så kjett... Du får ta litt og litt av gangen, det kjedelige med slik er at det ikke går noen plasser før du får gjort det:inpain:

Hehe, mannen er hjemme i permisjon og sønnen er i barnehagen, så håper på at han får gjort noe på dagtid, så får jeg ta det litt som det kommer[emoji28] - men det er vel å håpe på for mye[emoji23]

Back
Topp