Mandag er her uke 12

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hva er deres planer denne uka? Noen mål?


Her blir det UL i morgen. Men ikke noe åpenbarnehage denne uka.


Så det blir stille og rolig, men må ha besøk av vetrinærer en gang løp av dagen. Viss et er mulig.

Kanskje jeg skal prøve å scrapped litt med guttungen?
 
Får besøk i morgen. Ellers bare vanlige dager. Eldste i bhg og yngste river ned alt han finner her hjemme. Så dagens går ganske fort. Vi pleier å legge planer i løpet av uka siden ting kan være vanskelig med to barn samtidig som jeg vente rå brev fra sykehuset ang konsinering.
 
Åh, lykke til på UL:) så spennende.

Denna uka har vi ingen spikre planer, annet enn jobb og bhg. Også skravle masse masse her da;) og jeg på trening i kveld hvertfall:)
 
I dag skal vi ha besøk av tantene. så jeg skal lage kjøttsuppe, og prøve å være i relativt O.K form.
Mannen kommer hjem i morgen. Gleder meg allerede, liker ikke å være borte fra han, verden er så mye trivligere med han hjemme!
Men han koser seg sikkert!
På fredag får vi besøk av en kompis av mannen og min lillebror. Så skal vi ha pizza! I helgen vet jeg ikke hva vi skal finne på enda. Han har fri så vi får kose oss litt tenker jeg =)
 
Ikke så mye planer her. Idag er det bare å hente eldsta i barnehagen og finne på noe middag. I morra og på onsdag skal mannen være borte hele dagen og jeg skal på åpenbarnehage på onsdag.
Skal også på babysang med søstra mi og babyen hennes på fredag.
 
I dag skal jeg være hjemme med Noah til pappaen kommer hjem fra jobb i fire tiden. Så skal jeg faktisk på valpekurs med mamma og valpen hennes [emoji173] Det blir kjekt! Deilig å komme seg ut og gjøre noe annet enn å være inne med sykt barn hele dagen [emoji28]
 
I dag skal jeg være hjemme med Noah til pappaen kommer hjem fra jobb i fire tiden. Så skal jeg faktisk på valpekurs med mamma og valpen hennes [emoji173] Det blir kjekt! Deilig å komme seg ut og gjøre noe annet enn å være inne med sykt barn hele dagen [emoji28]
Deilig å komme seg ut å gjøre noe helt uavhengig i mine øyne:p
 
Hahaha. Sorry tenkte på om de oppover her av kjerringer skulle ha møttes. Hadde vært et syn:p ( inkl meg)

Vi kan nok væra litt av et syn vi og altså:p men super koselig og gøy;) skravler litt og trener litt.
 
I dag skal vi ha besøk av tantene. så jeg skal lage kjøttsuppe, og prøve å være i relativt O.K form.
Mannen kommer hjem i morgen. Gleder meg allerede, liker ikke å være borte fra han, verden er så mye trivligere med han hjemme!
Men han koser seg sikkert!
På fredag får vi besøk av en kompis av mannen og min lillebror. Så skal vi ha pizza! I helgen vet jeg ikke hva vi skal finne på enda. Han har fri så vi får kose oss litt tenker jeg =)

Alltid mye koseligere å ha dem hjemme, uansett:)
Har du klart og holdt det skjult for mora di?
 
Jeg skal også på ul denne uka, men ikke før fredag. Skal på første svangerskapskontroll i morgen. Sent ute som vanlig :D ellers prøver vi å ha minst mulig planer. Er veldig travelt på jobb nå fram til påsken...
 
Back
Topp