Mandag, damer!

lenemor

Forumet er livet
og hva skjer på en mandag?

Her har dagen hatt en litt slitsom start - August hadde skikkelig mageknip i går kveld og natt, så jeg sto opp igjen etter et par timer med roingsforsøk og etter å ha prøvd alle triks i boka for å få fart på magen... ga han en flaske med mme og maltekstrakt (jeg var rimelig sår etter å ha ammet i noen timer), og så litt tv til han til slutt sovnet i tre-tiden. Da var det litt frustrerende å våkne av en hylende Johanna klokka 05:30 i natt... hun roet seg heldigvis en stund igjen hun også, men jeg sto opp med henne og pappaen litt over sju for å få henne i stand til barnehage - så la jeg meg igjen til ni.

I dag skal August og jeg en tur på legesenteret og ta blodprøver (jeg - stoffskiftet) og på helsestasjonen og veie (han...), så skal vi reise hjem igjen og sløve på sofaen. Må bare spise litt først

Jeg er hjemme fra jobb etter å ha hatt spysyken i går[:'(]. Grusomt det der altså. Heldigvis lenge mellom hver gang. Skikkelig ubehagelig med en sprellemann i magen mens man kaster opp, ble bare enda dårligeere[X(].

Jaja. Har fått i meg litt mat, skal prøve litt mer, men er skikkelig matt i dag. Skal ha me&i party i kveld, så håper formen tar seg litt mer opp.

Elelrs ringte jeg legen for å få ta denne influensavaksinen. de skulle ringe opp igjen når de visste hvordan de skulle organisere det. Så da venter jeg i spenning...

Ha en fin mandag alle sammen[;)].

~Nathalies mamma~

Her hadde jo smartingen meg klart å ikke stille mobilklokka mi i går.. [:D] Så de som våkna kl 8 var oss.. Hehe.. Men det gikk fint da.. Sindre blei levert til frokost, og nå har jeg og Maren spist frokost og ho er lagt.. Så må vel rydde litt tenker jeg..

Ellers i dag så skal vi på foreldresamtale i barnehagen kl 14.. Håper at sambo rekker det, for han skulle egentlig blitt med, med så måtte han jobbe likevel.. [:)] Men det er en rolig uke, så kanskje det går bra..

Uff da lille*frø - håper du snart føler deg bedre! Tenk, 21 uker, da er du jo passert halvveis da!

Me&I er jo morsomt, vi har også hatt selskap og er kjempefornøyd med klærne

Her var det en rolig kveld igår men en dum natt i natt. Malte hadde luft i magen og plagdes. Fikk da sove sammen med meg, men da ente skrek han eller lugget meg i håret. Blæh. Vet ikke hvor mye jeg har fået sovet, men jeg er nå igang med vaksketøysbunkene - de rene og tørre som ikke bretter seg selv. Men jeg vil helre sy....

Aslak var veldig tett i går kveld og roet seg bare i vår seng. Så jeg fikk lagt meg tidlig. Han sov ikke så godt i natt som i de forrige! Men skal ikke klage på 4 timers sammenhengende søvn! Det er jo rene luksusen når man tenker på 1.5 som det var her for noen dager siden![8D]

Solveig kom inn til oss kl 6.15! Merker på henne at vi har snudd klokka, men det er bare greit for jeg hadde problemer med å vekke henne tidligere! [;)] 

Vi fikk spist frokost på en bra måte også i dag (les. uten masing..) nettopp fordi Solveig våknet tidligere og fikk summet seg litt før mat! Herlig!!!! Det gjør så bra med en god start på dagen! Da vi kom i bhg så gikk brannalarmen!!! Så fikk vi vert med på det også! Godt at jeg har manger fingrer ledige, for det var ikke alle som syntes det var så kjekt å gå ut uten sko i det våte gresset! Heldigvis så hadde Solveig sko på.. for mammaen har ikke ordnet med tøfler enda [8D]

Nå sover Aslak i vogna si, jeg har satt på en maskin med klær og slapper av foran pc og tv! HERLIG

Senere i dag skal vi ha krabbepølser og pommesfrites til middag før vi skal på turnen!!

God formiddag.

Marcus har våknet en del ganger i natt så jeg er trøtt, han er i bhg i dag, håper dem ikke ringer og sier at han er syk om 2 timer.

Sambo sover etter natt jobbinga.

I dag skal jeg vaske litt tøy, små rydde litt og finne pinsetten min.

Ringe legen og få time te Marcus skal jeg også gjøre.

Nei nå er det frokost tid.

natta gikk bemerkelsesverdig bra. Etter at de to andre dro bhg spiste vi frokost og så jakten på kjærligheten på Sumo TV. Skal ut å handle litt og så kommer en venninne på lunsj.

Kl tre hentes ungene i bhg og da starter dagen for alvor, synes nå jeg

Olive; håper han er bedre i magen sin nå, og at du har fått slappet av litt

Actrine; jeg lurer veldig på hva krabbepølser er for noe jeg [8|]

Vi har vært på helsestasjonen og veid vi, og ettersom jeg er i ferd med å kutte ut flaske helt var jeg rimelig spent på hva vekta ville vise... jeg synes jo at han vokser, men det er vanskelig å vite om det bare er meg som venner meg til å se han eller om han faktisk blir større. Skal si jeg ble glad og stolt da vekta stoppet på 2.825 gram - 170 gram mer enn da vi veide på tirsdag. Gode lille gullgutten min, som begynner å bli stor! Har bestemt at når han har passert 3 kilo skal vi en tur på føden og gi de hvitkledde englene våre der oppe en liten hilsen - de kommer til å bli så fornøyd når de ser hvor stor han har blitt (og i dette tempoet her så kan jo dette målet være nådd allerede neste uke!!)

Jeg har sovet litt, ryddet i hagen og i boden med sambo.

Vi skal hente ved i morra hos mamma og må ha plass på terrassen. I morra skal jeg te frisøren og klippe håret litt, sambo skal på kurs. Mamma må være med å være barnepike.

Sambo er å henter i bhg, også handler dem på veien hjem.

Blir en rolig ettermiddag her.

Back
Topp