Mandag 8.september!

Lilla-87

Forumet er livet
Morn!
Grei natt her. Jeg har vært inne hos vesla noen turer og ble liggende våken med magesmerter, men rakk å sove en liten halvtime før Jenny tok morgen. Nå er hun levert i bhg og jeg hadde planer om å få lest en del i dag, men først skal jeg få bukt med smertene og slappe av litt på sofaen. Vet ikke om det skal forestille el-smerter eller noe..

Ha en fin mandag!!!:D

Hoi

Rakk å trene nå før høgskolen. Blir noen timer der i dag.
Mannen har endel fri denne uken :-D
Så da kan jeg lese og han ta av seg barna :-p

Surfer mobilt!

Hoi

Surfer mobilt!
Alt du får til på morran altså!:)
Kjekt å ha god tid til lesing innimellom. Happy studyday!:)

Morn!
Grei natt her. Jeg har vært inne hos vesla noen turer og ble liggende våken med magesmerter, men rakk å sove en liten halvtime før Jenny tok morgen. Nå er hun levert i bhg og jeg hadde planer om å få lest en del i dag, men først skal jeg få bukt med smertene og slappe av litt på sofaen. Vet ikke om det skal forestille el-smerter eller noe..

Ha en fin mandag!!!:D

Hvordan er det med blødningen da? Jeg får smerter ved el.. samme som menssmerter her!

Hoi

Surfer mobilt!

Så effektiv og flink du skulle være da :D hehe..

Så effektiv og flink du skulle være da :D hehe..
Hadde ikke orket/rukket trening før skole om ikke mannen leverte ungene OG kjørte meg til Spenst :-p
Hjelper godt med litt avlastning!!

Surfer mobilt!

Heei :)

Opp kl 7 med Liana og Leoh idag! Så fikk jeg dusjet før jeg stelte dem og vi dro til barnehagen;) ble der til litt etter frokost idag..og prøvde å legge Leoh der, men han ville visst ikke sove:P så da tok dem han ved bordet der de andre 3 ungene hadde samling, og jeg dro :)

Må snart få hengt opp klær.. men da må jeg brette først, og det frister ikke:P akkurat nå sitter jeg å sløver litt og lurer på om jeg skal ta meg enda en mocca!

Ha en strålende dag:)

Hadde ikke orket/rukket trening før skole om ikke mannen leverte ungene OG kjørte meg til Spenst :-p
Hjelper godt med litt avlastning!!

Surfer mobilt!

Hehe syns det er ganske bra å i det heletatt orke å trene:P;)
Men ja, hjelper godt med avlastning:D

Hvordan er det med blødningen da? Jeg får smerter ved el.. samme som menssmerter her!
Jeg pleier også å ha det, men den ekstramensen gjorde meg usikker på syklusen.:p Blødninga stoppa for fire dager siden (etter ei uke på), så da smertene kom i dag, tenkte jeg at jeg sikkert kom til å begynne å blø igjen.:p Ingenting så langt iallfall! Tenkte å ta en el-test bare for å se hvordan hormonene ligger an.

Jeg pleier også å ha det, men den ekstramensen gjorde meg usikker på syklusen.:p Blødninga stoppa for fire dager siden (etter ei uke på), så da smertene kom i dag, tenkte jeg at jeg sikkert kom til å begynne å blø igjen.:p Ingenting så langt iallfall! Tenkte å ta en el-test bare for å se hvordan hormonene ligger an.
Har du vurdert temping for å følge med på syklusen? :D

Hehe syns det er ganske bra å i det heletatt orke å trene:p;)
Men ja, hjelper godt med avlastning:D
Jeg kjente at jeg måtte det nå.
Jeg har så lite energi til alt som må gjøres om dagen, og jeg vet at trening og frisk luft hjelper. Så begge deler må prioriteres fremover selvom vi begge har det travelt med jobb og studier! :D

Heei :)

Opp kl 7 med Liana og Leoh idag! Så fikk jeg dusjet før jeg stelte dem og vi dro til barnehagen;) ble der til litt etter frokost idag..og prøvde å legge Leoh der, men han ville visst ikke sove:P så da tok dem han ved bordet der de andre 3 ungene hadde samling, og jeg dro :)

Må snart få hengt opp klær.. men da må jeg brette først, og det frister ikke:P akkurat nå sitter jeg å sløver litt og lurer på om jeg skal ta meg enda en mocca!

Ha en strålende dag:)
Hahahaha..Aaah, det evige dilemmaet: burde hengt opp klær, men må legge sammen klær for å få det til.:D
Mocca høres bra ut..;)

Hmm.. kansje ikke så dumt å ta en el.test da nei:) for kan jo hende det du kjenner nå er el..

Jeg kjente at jeg måtte det nå.
Jeg har så lite energi til alt som må gjøres om dagen, og jeg vet at trening og frisk luft hjelper. Så begge deler må prioriteres fremover selvom vi begge har det travelt med jobb og studier! :D

Ja det er utrolig at man kan få mer energi av å slite seg ut fysisk!:)

Hahahaha..Aaah, det evige dilemmaet: burde hengt opp klær, men må legge sammen klær for å få det til.:D
Mocca høres bra ut..;)

Haha ja det har blitt et daglig dilemma her :P haha

Da ble det bussen hjem på meg!
Ble ikke skikkelig produktiv i lesingen før etter en god stund, men da fikk jeg lest endel!
Men så ble jeg så trøtt :-p
Hjem til gutta og middag nå da :)

Surfer mobilt!

Hjemme igjen etter legebesøk.... Tok sin tid.

Streptokokker ..... For 2 eller 3 gang dette året. Er så vanskelig med medisiner..
Fikk i tabl.form,for det andre kaster han jo bare opp av.... Han brakk seg litt... Men håper vi får det til.... Og ingen bhg på 2 dager heller..

Hvordan går det med dere idag? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hjemme igjen etter legebesøk.... Tok sin tid.

Streptokokker ..... For 2 eller 3 gang dette året. Er så vanskelig med medisiner..
Fikk i tabl.form,for det andre kaster han jo bare opp av.... Han brakk seg litt... Men håper vi får det til.... Og ingen bhg på 2 dager heller..

Hvordan går det med dere idag? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Godt dere fikk sjekket han da! Er ikke sånt veldig vondt da?
Håper det går seg til med medisinene!

Back
Topp