Mandag 8.september!

Haha, du er som meg. Jeg har vært så sur de siste dagene så kom på idag at "hmh, skal tro om det er gått en måned allerede" :p

Haha stemmer stort sett på meg å.. myeer hissig dagen før jeg får mensen.. haha :P

God kveld!

Travel dag her som starta med paracet, mer søvn, koffein, mer paracet og så ibux. Deretter kom jeg meg på beina såpass at jeg fikk noen timer effektivt arbeid på Uit før mer paracet, barnehagehenting, middagslaging, sofakos med vesla, mer paracet og ukeshandel. Har nå kollapsa på sofaen og satser hardt på at en god natts søvn tar knekken på hodepina og nakkesmertene :p

Herlig vær her idag da, 14 grader og sol :) Likevel hadde Hermine 2 (!!!) lag ull under parkdressen da jeg henta henne :eek: Tok av henne parkdressen og kommenterte at hun var søkksvett, så gikk hun hjem i kun mellomlaget men var likevel svett da vi kom hjem :p

Oi, det var mye klær! :o

Oi, det var mye klær! :o
Ja, de kan umulig ha sett på gradestokken etter klokka 09 om morran den dagen. Greit at det starta på 6 grader men det må da være mulig å sjekke på nytt iløpet av dagen :p

Ja, de kan umulig ha sett på gradestokken etter klokka 09 om morran den dagen. Greit at det starta på 6 grader men det må da være mulig å sjekke på nytt iløpet av dagen :p

Hehe, ja det kan være greit å ta i betraktning at det blir varmere utover dagen OG at barna er ganske aktive ute :p

Hehe, ja det kan være greit å ta i betraktning at det blir varmere utover dagen OG at barna er ganske aktive ute :p
Ja, greit at det var litt sur vind men må være måte på :p

Back
Topp