Mandag 8.september!

Hjemme igjen etter legebesøk.... Tok sin tid.

Streptokokker ..... For 2 eller 3 gang dette året. Er så vanskelig med medisiner..
Fikk i tabl.form,for det andre kaster han jo bare opp av.... Han brakk seg litt... Men håper vi får det til.... Og ingen bhg på 2 dager heller..

Hvordan går det med dere idag? :)

Sent from my iPad using BV Forum
Så greit å få det sjekka opp. :)
Hvor befant streptokokkene seg? Hals eller nese?
Håper det går greit med tablettene.♡

Jeg har vaska gulv!!!!:D
Sikkert mange som gjør det hver uke, men her går det mest i støvsuging altså. Det blir jo så fort skittent igjen liksom!:p

Jen og papsen var ute mens jeg vaska, men de kom inn igjen ganske fort, for da hadde vesla fallt på asfalten, slått nesa si og blødde. Heldigvis var det ikke mye, men det var absolutt nok til at pappaen fikk seg en støkk.:p

Kaffe og litt tv-kikking før kveldsmat nå. ♡

Da ble det bussen hjem på meg!
Ble ikke skikkelig produktiv i lesingen før etter en god stund, men da fikk jeg lest endel!
Men så ble jeg så trøtt :-p
Hjem til gutta og middag nå da :)

Surfer mobilt!
Ei kort, men effektiv leseøkt er bedre enn ingenting!;)
Kos dere med middagen.

Sikkert mange som gjør det hver uke, men her går det mest i støvsuging altså. Det blir jo så fort skittent igjen liksom!:p

Jen og papsen var ute mens jeg vaska, men de kom inn igjen ganske fort, for da hadde vesla fallt på asfalten, slått nesa si og blødde. Heldigvis var det ikke mye, men det var absolutt nok til at pappaen fikk seg en støkk.:p

Wow! Så flink du er! Vasker ikke akkurat gulv hver uke vi heller ;-)

Auda.. gikk det fint? :-(

Wow! Så flink du er! Vasker ikke akkurat gulv hver uke vi heller ;-)

Auda.. gikk det fint? :-(
Haha - ja, steika flink! :p

Jada, det gikk fint. Hun blødde fra ene neseboret og gråt litt, men med noen tørk og "ska du ut og disse?" så var det glemt.;)

Haha - ja, steika flink! :p

Jada, det gikk fint. Hun blødde fra ene neseboret og gråt litt, men med noen tørk og "ska du ut og disse?" så var det glemt.;)
Så fint :-) Greit å avlede litt også :-D

Nå skal jeg på butikken å kjøpe inn litt ingredienser til en gulrotkake (ble insp.av deg til å starte å bake litt) :-D

Så fint :-) Greit å avlede litt også :-D

Nå skal jeg på butikken å kjøpe inn litt ingredienser til en gulrotkake (ble insp.av deg til å starte å bake litt) :-D
Så morro med litt baking på kvelden!:) Også har du noe å kose deg med senere..:D
Det er Anita som er den O'store kakebakeren da. Jeg er ei sånn gjærbakst-og lefsekjærring.;)

Så flink du er:) jeg prøver å vaske gulvene på fredager, men ikke alltid jeg gidder :P

Uff da!!:( hørtes ikke godt ut å slå nesa! Jeg syns alt ser så skremmende ut når barn blør..

Så morro med litt baking på kvelden!:) Også har du noe å kose deg med senere..:D
Det er Anita som er den O'store kakebakeren da. Jeg er ei sånn gjærbakst-og lefsekjærring.;)

Tsssss:rolleyes::D

Hehe. Men inspirerte meg gjorde du allikevel, etter all fristelsen du har laget i det siste :-)

Skulle ønske jeg kunne sende dere lukten av gulrotkake, som lukter over hele leiligheten :-D

Venter på den skal bli avkjølt så vi kan ta på smørkrem :-D

Så flink du er:) jeg prøver å vaske gulvene på fredager, men ikke alltid jeg gidder :P

Uff da!!:( hørtes ikke godt ut å slå nesa! Jeg syns alt ser så skremmende ut når barn blør..
Ja, det ser jo ofte mye værre ut enn det egentlig er. Spesielt når hun snørrer i tillegg, for da kom det masse rød gugge ut.:p
Fikk en kul i panna også så jeg, men det "hører vel med".

Nei, det har jeg ikke, men jeg pleier ikke å følge med.:p Kun når det er noe som skurrer - slik som nå.
Haha, du er som meg. Jeg har vært så sur de siste dagene så kom på idag at "hmh, skal tro om det er gått en måned allerede" :p

God bedring til Wael!
Streptokokker kan være virkelig vondt :(

Surfer mobilt!

God kveld!

Travel dag her som starta med paracet, mer søvn, koffein, mer paracet og så ibux. Deretter kom jeg meg på beina såpass at jeg fikk noen timer effektivt arbeid på Uit før mer paracet, barnehagehenting, middagslaging, sofakos med vesla, mer paracet og ukeshandel. Har nå kollapsa på sofaen og satser hardt på at en god natts søvn tar knekken på hodepina og nakkesmertene :p

Herlig vær her idag da, 14 grader og sol :) Likevel hadde Hermine 2 (!!!) lag ull under parkdressen da jeg henta henne :eek: Tok av henne parkdressen og kommenterte at hun var søkksvett, så gikk hun hjem i kun mellomlaget men var likevel svett da vi kom hjem :p

Ja, det ser jo ofte mye værre ut enn det egentlig er. Spesielt når hun snørrer i tillegg, for da kom det masse rød gugge ut.:p
Fikk en kul i panna også så jeg, men det "hører vel med".

Rød gugge høres nydelig ut:P

Må ha slått seg ordentlig hun da:( men hører nok med ja! Liana slo leppa si forrige uke når hun var med bhgen i hallen.. men gikk ikke hull på den da:)

Back
Topp