Mandag 5 MAI

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo langt inn i formiddagen =)
Hva gjør dere i dag?
Nydelig vær her i dag, så Lillebror og jeg var litt ute i hagen etter å ha levert T i bhg.
Nå har jeg lagt han, støvsugt og opprettet dokumentet til notatet jeg skal levere på fredag :p
Jeg bør egentlig gjøre mest mulig i dag/ kveld og i morgen kveld samt onsdag. På torsdag kommer svigermor på besøk for å se T på avsluttende konsert med bhg og de andre skolestarterne og hun blir til fredag :)
Veldig koselig, men da bør jeg gjøre meg ferdig hvertfall!
Ingen store planer i dag. Bør dra på butikken en tur og får se om jeg drar før eller etter henting av T :)

God formiddag:)

Koselig å få besøk:) bor hun langt unna, siden hun skal overnatte?

Her er det stille og rolig! Minimalt med husarbeid også:D så jeg bare daffer rundt og slapper av;) tenkte å få bakt noen rundstykker etterpå, også må jeg handle..men vet ikke om jeg skal handle før de andre kommer hjem, eller vente til ikveld! Her er det litt kjølig, småregn og overskyet idag..

Ha en fin mandag :)

God formiddag:)

Koselig å få besøk:) bor hun langt unna, siden hun skal overnatte?

Her er det stille og rolig! Minimalt med husarbeid også:D så jeg bare daffer rundt og slapper av;) tenkte å få bakt noen rundstykker etterpå, også må jeg handle..men vet ikke om jeg skal handle før de andre kommer hjem, eller vente til ikveld! Her er det litt kjølig, småregn og overskyet idag..

Ha en fin mandag :)
Hun bor ca 5 timer unna, så det blir et lite stykke ja =)
Blir veldig koselig, vi har sett hverandre altfor sjeldent i den siste tiden. Tipper hun gleder seg til å få sett ungene igjen ;D

God dag!

Lykke til med skrivinga Fru H! Og koselig med besøk :) håper du blir ferdig før hun kommer :)

Deilig med en daffedag Anita :) rundstykker hørtes utrolig godt ut!

Her er det strålende sol og blå himmel! Varmt og godt i sola, men kjølig i skyggen. Simone er i bhg og koser seg. Hun kan ikke komme seg fort nok ut døra om morningene ;) Kjøpte en hatt til hun på Gardermoen her om dagen siden hun liker så godt hatter:

ImageUploadedByBV Forum1399288647.594286.jpg

Nathaniel har vært mye våken i dag. Koselig nå når han begynner å kommunisere litt med oss :) I dag har han på seg klær i str 56, så han vokser jevnt og trutt :)

ImageUploadedByBV Forum1399288786.476912.jpg

Vi har ikke gjort stort i dag. Jeg sov til kl 09.00, og sambo la seg kl 10 og sov til 12. Trøtt gjeng ;-p Når Simone kommer hjem så blir det pølse og potetmos til middag, og så må vi ut en tur kanskje. Av og til er hun så sliten etter bhg på mandager at det er bedre å være inne faktisk.

Sent from my iPhone using BV Forum

God dag!

Lykke til med skrivinga Fru H! Og koselig med besøk :) håper du blir ferdig før hun kommer :)

Her er det strålende sol og blå himmel! Varmt og godt i sola, men kjølig i skyggen. Simone er i bhg og koser seg. Hun kan ikke komme seg fort nok ut døra om morningene ;) Kjøpte en hatt til hun på Gardermoen her om dagen siden hun liker så godt hatter:

Vis vedlegget 59849

Nathaniel har vært mye våken i dag. Koselig nå når han begynner å kommunisere litt med oss :) I dag har han på seg klær i str 56, så han vokser jevnt og trutt :)

Vis vedlegget 59850

Vi har ikke gjort stort i dag. Jeg sov til kl 09.00, og sambo la seg kl 10 og sov til 12. Trøtt gjeng ;-p Når Simone kommer hjem så blir det pølse og potetmos til middag, og så må vi ut en tur kanskje. Av og til er hun så sliten etter bhg på mandager at det er bedre å være inne faktisk.

SÅ herlige bilder av ungene!
Tøff hatt!
Noen dager er det bare deilig å være inne også - selvom været er fint :)

God dag!

Vis vedlegget 59849

Vis vedlegget 59850

SÅ fine barn!!! :rolleyes:

Morro at hun er så glad i hatter, er så gøy når de får for seg slike nykker og viser sine personlighetstrekk :D

SOM N vokser, så flott! :) Håper han plages mindre med magen på annen mme!!! Det er kos når man begynner å få litt smil og blikkontakt mens de er våkne :D

Hei hei!
Mannen var hjemme på morgenen idag for å hjelpe til med stell og klargjøring av Hermine til bhg. Jeg er så sliten og trøtt på morningene at jeg blir så utkjørt av morgenstell og levering i bhg at når det er over må jeg bare hjem og legge meg :oops: Men når mannen hjelper til har jeg ennå energi til overs etter levering at jeg kommer meg avsted til Uit!

Hermine gråt helt hysterisk da hun ble levert i bhg idag :( Ringte de en halvtime etter at jeg hadde dratt og da hadde hun akkurat roa seg litt :oops: Hun hadde grått gjennom hele frokosten, og satte da og spiste alene etterpå når hun hadde roet seg ned...aner ikke hva vi skal gjøre. Hun sa hele morgenene hjemme "ikke pappa jobb, leke hjemme med Mine" "Ikke mamma skole, hjemme med Mine". Og da vi kom i bhg var det bare "neinei, være med mamma hjem" :( I morgen skal mannen levere henne, kanskje det går bedre, for hun er ikke like klengete på han som på meg...

Nå er arbeidsdagen min snart over :) Har fått gjort det jeg skulle gjøre idag og nå skal jeg snart gå hjem i solskinnet :cool: Er bare 4 grader, så ikke noen temperatur å skryte av da :p Men sol er det iallfall! :D ...har så vondt i ryggen at jeg orker nesten ikke å sitte stille, så det er litt dårlig kombo med studier :P

...dagens klager fra meg :P :P :P

Hallo langt inn i formiddagen =)
Hva gjør dere i dag?
Nydelig vær her i dag, så Lillebror og jeg var litt ute i hagen etter å ha levert T i bhg.
Nå har jeg lagt han, støvsugt og opprettet dokumentet til notatet jeg skal levere på fredag :p
Jeg bør egentlig gjøre mest mulig i dag/ kveld og i morgen kveld samt onsdag. På torsdag kommer svigermor på besøk for å se T på avsluttende konsert med bhg og de andre skolestarterne og hun blir til fredag :)
Veldig koselig, men da bør jeg gjøre meg ferdig hvertfall!
Ingen store planer i dag. Bør dra på butikken en tur og får se om jeg drar før eller etter henting av T :)
Lykke til med studiearbeid! Du klarer det nok om du legger press på deg selv ;)

Hvordan er formen?

Lykke til med studiearbeid! Du klarer det nok om du legger press på deg selv ;)

Hvordan er formen?
Takk!
Jeg fikk ikke gjort mye før Lillebror våknet gitt...Blir nok mest kveldsjobbing da han har godt av å bli sosialisert litt på Barnetreff i morgen og onsdag om vi orker. Ellers kan jeg kanskje få b.vakt torsdag formiddag =)
Formen er mye bedre, altså. Men det henger skikkelig i. Spesielt på natt og morgen er jeg helt utkjørt (litt sammenheng med at han minste våkner endel...) og jeg går stadig på ibux...

Hei hei!
Mannen var hjemme på morgenen idag for å hjelpe til med stell og klargjøring av Hermine til bhg. Jeg er så sliten og trøtt på morningene at jeg blir så utkjørt av morgenstell og levering i bhg at når det er over må jeg bare hjem og legge meg :oops: Men når mannen hjelper til har jeg ennå energi til overs etter levering at jeg kommer meg avsted til Uit!

Hermine gråt helt hysterisk da hun ble levert i bhg idag :( Ringte de en halvtime etter at jeg hadde dratt og da hadde hun akkurat roa seg litt :oops: Hun hadde grått gjennom hele frokosten, og satte da og spiste alene etterpå når hun hadde roet seg ned...aner ikke hva vi skal gjøre. Hun sa hele morgenene hjemme "ikke pappa jobb, leke hjemme med Mine" "Ikke mamma skole, hjemme med Mine". Og da vi kom i bhg var det bare "neinei, være med mamma hjem" :( I morgen skal mannen levere henne, kanskje det går bedre, for hun er ikke like klengete på han som på meg...

Nå er arbeidsdagen min snart over :) Har fått gjort det jeg skulle gjøre idag og nå skal jeg snart gå hjem i solskinnet :cool: Er bare 4 grader, så ikke noen temperatur å skryte av da :p Men sol er det iallfall! :D ...har så vondt i ryggen at jeg orker nesten ikke å sitte stille, så det er litt dårlig kombo med studier :p

...dagens klager fra meg :p :p :p
Så synd du ikke er i form :(
Og dette med bhg går seg sikkert til, men det er skikkelig fælt når det holder på.
T har hatt slike perioder helt fra barmehagestart inntil han var 3-4 år kanskje, litt av og på. Det er ikke noe moro :(

Takk!
Jeg fikk ikke gjort mye før Lillebror våknet gitt...Blir nok mest kveldsjobbing da han har godt av å bli sosialisert litt på Barnetreff i morgen og onsdag om vi orker. Ellers kan jeg kanskje få b.vakt torsdag formiddag =)
Formen er mye bedre, altså. Men det henger skikkelig i. Spesielt på natt og morgen er jeg helt utkjørt (litt sammenheng med at han minste våkner endel...) og jeg går stadig på ibux...
Sånt sitter vel gjerne i ganske lenge, jeg var jo syk over en uke, og det var "bare" influensa og ikke noe betennelse ;)
Ja, man kan bare glemme å gjøre noe på dagtid med små hjemme i grunnen...når Hermine sover har jeg nok med å hente meg inn, spise og ta en pause ;) :P

Sånt sitter vel gjerne i ganske lenge, jeg var jo syk over en uke, og det var "bare" influensa og ikke noe betennelse ;)
Ja, man kan bare glemme å gjøre noe på dagtid med små hjemme i grunnen...når Hermine sover har jeg nok med å hente meg inn, spise og ta en pause ;) :p
Eller sitte klistret til skjermen og se etter sommerhus :p :o
Haha. Nei det er litt typisk dette, at jeg er så sent ute igjen.
Men jeg har ganske mange refleksjoner om oppgavene oppe i hodet mitt, så det går fort når jeg begynner :p

Så synd du ikke er i form :(
Og dette med bhg går seg sikkert til, men det er skikkelig fælt når det holder på.
T har hatt slike perioder helt fra barmehagestart inntil han var 3-4 år kanskje, litt av og på. Det er ikke noe moro :(
Huff, ja, mye å tenke på vettu, slår seg fort ut på energinivå og form :confused:

Ja, det er helt forferdelig dette med bhg. Har mest lyst til å bare ha henne hjemme og droppe alt annet! ;) :p Det virker som om det blir å gå i perioder her også. Er nok spesielt ille når vi har mange dager fri, i kombinasjon med at hun har vært på reise og truffet mange fremmede. Da blir hun litt ekstra kontaktsøkende på meg, og vil ikke at jeg skal gå.

Eller sitte klistret til skjermen og se etter sommerhus :p :eek:
Haha. Nei det er litt typisk dette, at jeg er så sent ute igjen.
Men jeg har ganske mange refleksjoner om oppgavene oppe i hodet mitt, så det går fort når jeg begynner :p
hehe, jada, man jobber som oftest fortest under press likevel :P

Internett er en kjipt tidstyv altså!!! :P ;)

Hun bor ca 5 timer unna, så det blir et lite stykke ja =)
Blir veldig koselig, vi har sett hverandre altfor sjeldent i den siste tiden. Tipper hun gleder seg til å få sett ungene igjen ;D

Ja blir sikkert fint for dere alle :D

God dag!

Vis vedlegget 59849

Vis vedlegget 59850

Daffedag er godt etter helgene :P hehe.. rundstykkene står nå til etterheving fram til middag :) blir det sammen med noe eggerøre, litt grønnsaker eller salat, noe som lukta som "albansk pølse", og litt pålegg :) greit å få brukt opp det man har i skap, fryser og kjøleskap:D hehe..

Så nusselige barn du har :D tenk at nå er vel N ca like stor som en nyfødt?:) husker 56 var altfor stort for Emira:rolleyes: Simone må trives godt i bhgen siden hun ikke har tid til å vente på å komme ut om mårran?:D

Kjenner til dette med slitne mandagsbarn.. hehe.. her er dem ofte slitne mandager og fredager;)
vi er stort sett inne etter bhg, for å slappe av før legging..men så velger jeg å hente dem mellom kl 15 og 15:30, så de får vært ute i bhgen da ;)

Hei hei!

Nå er arbeidsdagen min snart over :) Har fått gjort det jeg skulle gjøre idag og nå skal jeg snart gå hjem i solskinnet :cool: Er bare 4 grader, så ikke noen temperatur å skryte av da :p Men sol er det iallfall! :D ...har så vondt i ryggen at jeg orker nesten ikke å sitte stille, så det er litt dårlig kombo med studier :P

Huff.. er såååå vondt når de små ikke vil i barnehagen:( :( :( vanskelig å gjøre noe med det egentlig.. lurt å se hvordan det er om mannen leveren hun..kan hjelpe ;)
God bedring med ryggen!;)

Hei hei!

Håper formen din snart blir bra! Vært dårlig lenge? Deilig st mannen kan hjelpe deg om morgenene så du slipper å slite deg helt ut!

Deilig med fint vær selv om det er kaldt :) Jeg syns det er ok ute i sola, men naboen gikk nettopp forbi i bar overkropp, så folk er heldigvis forskjellige ;-p

Uff so dumt med vond rygg! Gjort deg noe? Da har du vært flink som klarte å sitte så lenge pp skolen :)

Stakkars dere alle tre når Hermine ikke liker å bli levert i bhg! Det er nok hardt å tå fra henne, men det er vel det eneste som kan hjelpe på sikt. Husker at hun var slik før også..gikk det over en stund da? Må bare beklage min dårlige hukommelse ;-p

God dag!

Vis vedlegget 59849

Vis vedlegget 59850

Så stor og fin han har blitt:-)
Nydelige Simone virker glad for hatten sin ja:-)

Hei alle sammen:-)

Endelig er godværet og våren tilbake i Trondheim også, det så dystert ut i helga, med masse snø og minus 1.
Nasse har vært til frisøren for første gang på lørdag, satt som en ekte diva i frisørstolen, hun ble mye finere på håret når det ble klipt litt, så nå ligner hun ikke på Håkon Bleken lenger:-)

Ellers er det som før her, lite søvn og tidlig morgen. Lillesøster har hatt mye vondt i magen, tror hun reagerer når jeg spiser ost. Så skal kutte det ut for å se, melk drikker jeg ikke uansett.

Vi driver å øver på å få lillesøster til å ta smokken, så i dag har jeg kjøpt Trøst smokk, men ikke fått testet den enda.

Back
Topp