Mandag 4 januar

Anjalef

Gift med forumet
God formiddag.

Jeg hadde planer om å sove lenge i dag men neida, avlastninga ringte, bhg er stengt i dag. Det visste jeg ikke omm, bhg kunne sagt noe om det i forgje uke.

Fikk en litt brå start på dagen men jeg har fått gjort alt det jeg skulle. Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal i dusjen og ordne meg, får besøk av ei venninne etterpå. Jeg må en tur ut etterpå også.

Sambo kom hjem rundt 6 i morrest, jobbet natten og han ligger å sover.

Her er det planleggingsdag i barnehagen i dag - er det alltid første dag etter nyttår (og så står det i årsplanen vi får hver høst).

Vi skal på kafè i dag vi; Johanna, August og jeg.. om jeg får bilen ut av garasjen... det snør noe infernalsk her for tiden, så vi var ute og måka tre ganger i går, og jeg har vært og måka en gang i dag.... helt greit å måke snø synes jeg, men litt skummelt med en lillebror som skriker når han legges ned og ei storesøster som synes det er effektivt å holde lillebror foran munn og nese for å få han til å være stille [&:]

God mandag jenter
Er hjemme i dag jeg og chr også siden barnehagen har planleggingsdag.
Chr koser seg med pepperkaer og mikkemus.
Ellers så er plannen å rydde bort nisser og skifte ut julegardinene.
Juletret får stå til jeg har hatt bursdag

Er en fin solskinns dag men -16 i dag også litt lei at det er så kaldt.
Siden chr astma er han ikke glad i å være ute når det er over -10

ønsker alle en god mandag

Her er det og planleggingsdag.. Og i morgen skal jo Maren begynne i barnehagen..!! [8|][:D][&o][8D] Shit altså.. Bare 16 dager igjen til hun blir et år.. *snufs* Det går altfor fort!
Sambo har nå snakka med forbundet sitt, så de skulle ringe han opp igjen, for de skulle ha møte eller noe først.. Så det blir veldig spennende!

Jeg er jo begynt på ketolyse i dag, og lagde meg karbofrie pannekaker med bacon og ost.. (har smakt bedre frokoster) men Sindre digga det tydeligvis, for han ville smake og smake og når det var tomt, så ville han ha mer.. [8|] Skiva hans med brunost var visst ikke like spenstig! [:D]

Ellers så skal vi ikke så mye i dag.. Snør her og.. Kanskje kanskje vi drar ut en tur og aker litt.. Får se.. [:)]

Det er planleggingsdag her også, så vi er hjemme idag. Mina har sett litt tv og lekt med plastelina( som hun fikk til jul). Jeg har fått vasket et par maskiner. Nå sitter vi å spiser lunsj. Vi skal en tur til byen nå tenkte jeg.. Litt tåke her, men alikvel greit vær og -7.

Noe må vi finne på, for det blir kjedelig å være inne hele dagen[;)]

ORIGINAL: *SuperBerta*

Planleggingsdag her også, så vi har mamma-og-Bertine-dag![:D]

Vi fortet oss med å bli klare for å rekke bussen kl 10.. Det rakk vi! Mannen har bilen, for han har første dag i ny jobb idag.. Litt uvant å reise med kollektivt, men det funka fint det! Ihvertfall når man ikke har dårlig tid..[8D]

Vi har trasket Vestby rundt, gikk av på feil holdeplass, gikk til posten, og litt bakover til apoteket igjen, og så til nærmeste toalett.. Litt stressa for bussen skulle snart gå hjem igjen.. Vi rakk heldigvis det også!
Nå har vi spist lunsj, og koser oss med barnetv og pc.. Etterpå blir det litt rydding før skal vi ut, kanskje møte Trillemor for å gå på skøyter..[:)]

Dette er siste fridagen før jeg skal jobbe igjen, gruer meg.. har absolutt ikke lyst.. men heller ikke noe valg..[8|]

Ha en strålende dag![:)]

Da krysser jeg fingrene for at neste test viser GRAVID[;)]

Her sitter jeg og medisinerer meg med Metallica. Jeg er så utslitt at jeg har nådd bunnen. Dette er første gang jeg er hjemme alene på over to måneder og svært etterlengtet. Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre for å få sove. Jeg kan jo ikke ta sovemedisin heller nå som jeg enten må amme eller pumpe om natten så jeg kommer meg liksom ikke ovenpå igjen. De andre kommer nok hjem igjen snart for det nærmer seg ammetid. Jeg har akkurat stått opp og sitter med frokosten. Jeg vet ikke hva dagen bringer, men jeg håper det er minst mulig.

ORIGINAL: namba

Her sitter jeg og medisinerer meg med Metallica. Jeg er så utslitt at jeg har nådd bunnen. Dette er første gang jeg er hjemme alene på over to måneder og svært etterlengtet. Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre for å få sove. Jeg kan jo ikke ta sovemedisin heller nå som jeg enten må amme eller pumpe om natten så jeg kommer meg liksom ikke ovenpå igjen. De andre kommer nok hjem igjen snart for det nærmer seg ammetid. Jeg har akkurat stått opp og sitter med frokosten. Jeg vet ikke hva dagen bringer, men jeg håper det er minst mulig.

Huff så leit at du ikke får sove namba har en mamma som slitter med det sammen.
sender deg en stor klem og håper søvnfen kommer snart din vei.

halloen folkens!

nå er jeg på nett i dag.. har planldag selv her... så malin er hjemme.. egentlig litt koselig.. for morten er hjemme også..så da nyter vi de siste dagene før vi skal ut i hverdagen igjen.

i dag har jeg vært hos øre nese halsspesialist... sliter sånn med at jeg får bihulebet heeeeeeeele tida.. så da jeg kom dit fikk jeg vite at jeg har skjev nesevegg og tett på jhøyre side (mr viste at jeg var det på venstre side[8|]) og i tillegg så har jeg trangt svelg.. så om jeg får halsbetennelse mere, så må jeg fjerne mandlene.. og så fikk jeg en nesespray som skal hjelpe nesa.. såå får vi se om åtte uker, om den er bedre...[:)] vil egentlig operer minst mulig kjenner jeg[8D]
namba: såå kjipt det med søvnen din.. men jeg vet desverre så altfor godt hvordan du har det.. men jeg fikk totalt angsanfall da jeg hadde tatt en innsovningstablett jeg da... for jeg er livredd for å sovne.. ikke spør meg hvorfor.. men jeg håper dette adhd greiene kan gi meg svar på noe... [&:]

nå styrer julie rundt på gulvet her, m og m er oppe å hører på musikk, malin fikk cdspiler til jul sååå det er stas.. for den er rååååååååååååååååååååååsa[&:], og jeg sløvern her i sofaen.. kunne egentlig tenkt meg en tur på sandvika storsenter.. men gidder ikke dra alene.. så må se om jeg klarer å lure med meg noen i kveld![:D] noen som melder seg?

bertines mamma: du er nok gravid!! du er ganske søt med de testene dine altså!![:D][:D] morsomt at t har fått ny jobb da.. er den nærmere eller?

Så er vi hjemme igjen - jeg har pumpet meg (har begynt igjen nå for å lage et lite lager i fryseren med mm for når vi begynner med velling og grøt... får ut så lite når jeg pumper at jeg må begynne tidlig [8D]

August sitter i bilsetet og sover - han våkner vel når jeg starter å lage middag, så derfor drøyer jeg å lage middag... helt til det begynner å bli så sent at jeg bare MÅ begynne.. DA kommer han til å våkne [;)]

Johanna ser på Albert Åberg og sutrer fordi hun ikke får mer pepperkake - blir så irritert på henne, for hun blir aldri fornøyd

Her var det også planleggingsdag i barnehagen! Vi fikk sms i går med påminnelse [8D]

Dagen vår startet rett før 8. Solveig kom inn og var sulten! Så da stod vi opp og fikk i oss frokost! [:D] Vi har kuttet ned på tv-tittingen for Solveig! Det har blitt litt mye nå i jula! Men det gikk bra, vi knuste pepperkakehuset i stedet hehe! [:D]

Så har vi vert på sykehuset med Aslak i dag!! Og for en fantastisk nyhet: Aslak får dren på begge ørene innen tre mnd! Og vi trengte ikke å "krangle" oss til det heller!!!!!!!! Det er så fantastisk!! Godt at det er noen som hører på oss foreldre med en gang uten at vi må bryte sammen![:D][:D][:D] Vi ga beskjed om at vi kunne komme på kort varsel! Er så lettet nå!

Nå har vi akkuart spist middag! Og skal skryte av meg selv: den hjemmelagede brune sausen var SÅ god! Med kraft fra koteletter!! mmmmmm herlig![:D]

God kveld, damer

Her har det også vært planleggingsdag i bhg. Er alltid det første dag etter jul her. Men jeg har jo ikke vært hjemme. Det har M, for jeg har vært på jobben. Det var helt greit å starte på igjen. Rat, men hyggelig også på et vis.

Etter jobb var det middag(mannen laget...) og så litt avslapping før jeg skulle trene. Men dessverre var treningen stengt. Begynner ikke før neste mandag...jaja. Får se om jeg får tatt meg en gåtur i stedet da. Men det er litt kaldt her...minus 14 tror jeg.

Actrine: Så utrolig bra at Aslak får dren. DEt er supert da. Det gjorde at jeg fikk bedre hørsel OG ikke minst at jeg sluttet med å få ørebetennelse hele tiden. Genialt.

Er ikke så bekymret for hørselen! han hører det utrolige.. hehe men heller den urolige søvnen han har og de smertene han har! MEN nå er det ikke lenge igjen.. har aldri vert så nærme som nå![:D]

Så bra at Aslak skal få dren! Det virker lovende for Aslak nå, synes jeg. Det har skjedd mye forandringer til det bedre med tanke på han den siste tiden.[:)] Godt at dere går bedre tider i møte. Dere har jammen hatt nok vansker dere to. Var det sånn at du har sluttet å amme?

Takk for klemmen, silje a.
Jeg har også perioder der jeg gruer for å sove, trillemor. særlig i perioder der jeg har mye mareritt og sover dårlig. Nå gruer jeg bare for å legge meg.[:'(]

ORIGINAL: namba

Så bra at Aslak skal få dren! Det virker lovende for Aslak nå, synes jeg. Det har skjedd mye forandringer til det bedre med tanke på han den siste tiden.[:)] Godt at dere går bedre tider i møte. Dere har jammen hatt nok vansker dere to. Var det sånn at du har sluttet å amme?

Takk for klemmen, silje a.
Jeg har også perioder der jeg gruer for å sove, trillemor. særlig i perioder der jeg har mye mareritt og sover dårlig. Nå gruer jeg bare for å legge meg.[:'(]

åå mareritt ja.. den kjenner jeg til.. har det 6 av 7 netter... arg arg arg! i natt drømte jeg om monica og mannen... de krangla.. for mannen ville flytte.. men det ville ikke monica.. men mannen hadde jo krangla med huset (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) selvfølgelig.. så det måtte de.. og de flytta laaaaaaaaaangt.. også drømmer jeg om svensk (!!!!) mafia... de er skumle... (også er det såååååå håpløse drømmer.. men jeg er jo utslitt når jeg våkner) mens andre ganger blir jeg forfulgt etc... så da er det skikkelig mareritt.. men jeg får likosm hver drøm til å bli mareritt.. jeg blir gaaaaaaaaal[:'(]

skulle ønske jeg kunne slutte å amme! MEN nå i jula har jeg ammet kveld/natt! Så har O. stått opp med han om morgenen for å gi grøt! Men er langt fra å slutte......[&:]

Takker!! Skal vi bytte natt en gang? så kan du og namba ta Aslak så kan jeg drømme disse helt utrolige marerittene deres!! Hørtes ganske heftig ut!![&:]

ORIGINAL: Actrine

Takker!! Skal vi bytte natt en gang? så kan du og namba ta Aslak så kan jeg drømme disse helt utrolige marerittene deres!! Hørtes ganske heftig ut!![&:]

jaaaaa.. jeg er med.. eller.. tar du julie da? hunhar fest hele natten hun også.... sååå det er kanskje ikke noe særlig å bytte?[&:]

Back
Topp