Mandag 31..mars :-)

Her har det vært en hektisk morgen, nasse fikk i seg ost, og produserte ikke mindre enn to skikkelige melkebæsj bleier, det måtte spyling til i dusjen begge gangene.
Det ble omsider barnehage, og pappa og jeg skal hente henne nå snart. Skikkelig vondt i hodet etter lite søvn og stress. Enda godt pappa er her og hjelper til:-)

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus i dag, herlig å slippe å lage mat:D

Så fint at dere har det så kjekt sammen Fru H og M, fine bilder av de små sammen:-) Håper vi får til å treffes alle sammen en gang:rolleyes:
Usja, så kjedelig med melkeuhell :eek: Da vet du iallfall at hun fortsatt er allergisk :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Usja, så kjedelig med melkeuhell :eek: Da vet du iallfall at hun fortsatt er allergisk :p

Jepp, ingen tvil:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ut på tur på dagen :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1396285832668.jpg
    1396285832668.jpg
    47,3 KB · Visninger: 13
  • 1396285844824.jpg
    1396285844824.jpg
    106,2 KB · Visninger: 13
  • 1396285857392.jpg
    1396285857392.jpg
    98,3 KB · Visninger: 13
Så søt jente :) Greit med sånn sykdom som de ikke blir så medtatt av da ;)

Takk :) er helt greit da ja:P får så vondt når dem er slappe og uvel:( idag tidlig hadde hun 38,1 i feber.. de to andre gangene jeg har målt var det 37,8..så ikke voldsomme greiene ;) men har hun hjemme imårra også!

Ut på tur på dagen :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Så deilig med vårjakke og joggesko :D

Her er det ennå vinterdress og vintersko som gjelder :p

Takk :) er helt greit da ja:P får så vondt når dem er slappe og uvel:( idag tidlig hadde hun 38,1 i feber.. de to andre gangene jeg har målt var det 37,8..så ikke voldsomme greiene ;) men har hun hjemme imårra også!
Greit å ha henne hjemme så du slipper å risikere at hun blir verre og mer langvarig syk enn høyst nødvendig da ;)

Ingen små som vil sove her i kveld :eek: typisk!

Lurer på om Hermine reagerer på klokkestillinga altså, for i kveld igjen ble hun helt hysterisk da vi skulle legge...selv om vi drøyde til 19.30...og hun som alltid har elsket å legge seg :confused: Hun og pappaen ligger i storsenga og leser bok nå. Er spent på om dette blir å gå seg til eller om ny leggetid blir kl 20 :p

Greit å ha henne hjemme så du slipper å risikere at hun blir verre og mer langvarig syk enn høyst nødvendig da ;)

Ja er det jeg tenker å..så er glad jeg tok tempen idag tidlig, for ellers hadde jeg/vi måtte hente hun.. sambo blir hjemme imårra da, så det blir godt :P

Ja er det jeg tenker å..så er glad jeg tok tempen idag tidlig, for ellers hadde jeg/vi måtte hente hun.. sambo blir hjemme imårra da, så det blir godt :P
Kan tenke meg det blir litt hektisk å ha begge de to minste hjemme ja, når hun ikke er syk-syk og slapp :p ;)

Ingen små som vil sove her i kveld :eek: typisk!

Lurer på om Hermine reagerer på klokkestillinga altså, for i kveld igjen ble hun helt hysterisk da vi skulle legge...selv om vi drøyde til 19.30...og hun som alltid har elsket å legge seg :confused: Hun og pappaen ligger i storsenga og leser bok nå. Er spent på om dette blir å gå seg til eller om ny leggetid blir kl 20 :p

Så kjedelig! Men går seg nok til ;)

Her har det gått greit.. men siden Liana sov i 2 timer istad og skal være hjemme imårra, så la vi hun kl 19 (30min senere enn vanlig) :) imårra blir det vanlig tid (tror jeg) :P

Begge snuppene sover og jeg skulle ut og handle med pappa, men så var bilen heøt dø:eek: så får se om broren min våkner snart og kan komme å hjelpe oss ;)

Jeg skal lage meg en kaffe og slappe av :) Liana er så opptatt av dyr for tiden og har lært masse dyrelyder:D kan lydene (eller noe som ligner) til ku, sau, gris, hest, katt, hund, ender, tiger, fugl og mus (de to siste sier pip-pip-pip) :P:) og bjørnen sier BØØØ/DEEER/VÆÆÆ;)

Over til noe helt annet, så har jeg kjøpt denne boksen med sokkene til samboers søster (som er gravid):D tenkte å legge med noen ekstra småting og litt klær :) skal hente den imårra hos hun som lager dette:D
1396288856838.jpg

Kan tenke meg det blir litt hektisk å ha begge de to minste hjemme ja, når hun ikke er syk-syk og slapp :p ;)

Hehe ja kan bli hektisk noen ganger:P men hadde vært slitsomt om hun ville ha sittet på fanget heletiden også..så da er det greit med litt hjelp..så kansje vi kan ut å leke litt også:)

Begge snuppene sover og jeg skulle ut og handle med pappa, men så var bilen heøt dø:eek: så får se om broren min våkner snart og kan komme å hjelpe oss ;)

Jeg skal lage meg en kaffe og slappe av :) Liana er så opptatt av dyr for tiden og har lært masse dyrelyder:D kan lydene (eller noe som ligner) til ku, sau, gris, hest, katt, hund, ender, tiger, fugl og mus (de to siste sier pip-pip-pip) :P:) og bjørnen sier BØØØ/DEEER/VÆÆÆ;)

Over til noe helt annet, så har jeg kjøpt denne boksen med sokkene til samboers søster (som er gravid):D tenkte å legge med noen ekstra småting og litt klær :) skal hente den imårra hos hun som lager dette:D
Vis vedlegget 55696
Såååå søt boks da! Kjempefin gave!

Så morro at Liana er så glad i dyr :D Hermine er veldig begeistret for høner :p

Såååå søt boks da! Kjempefin gave!

Så morro at Liana er så glad i dyr :D Hermine er veldig begeistret for høner :p

Ja veldig fin:D og litt mer spesiell på en måte:) så da håper jeg bare at ul hadde rett om at det blir en jente:P

Haha så søt:D Lille høne-Hermine-mor:rolleyes::D

Ja veldig fin:D og litt mer spesiell på en måte:) så da håper jeg bare at ul hadde rett om at det blir en jente:P

Haha så søt:D Lille høne-Hermine-mor:rolleyes::D
Hehe, du får satse på det ja!

"Høøøøna sir klukk-klukk" :p :)

God aften, fruer!!:)
Første dag på samling har gått unna i en fei. Var på skolen til kl.17 og fikk gjort unna noe gruppearbeid til den ene presentasjonen vår i morra.
Jeg og ei i klassen (studiekona mi) bor hos tanta mi i Kongsberg. Tante er bortreist på ferie, så da styrer vi for oss selv. Herlig! I dag stod jeg opp til nytrakta kaffe og varme rundstykker. Elsker kona mi.♡

Har fått en del snap-videoer fra mannen nå, hvor jeg får høre hva Jen har å si gjennom babycallen. Hun ler og sier "namme-nam-nam".
Tydeligvis enda ei som ikke har stilt kokka si!!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så deilig med vårjakke og joggesko :D

Her er det ennå vinterdress og vintersko som gjelder :p

Heeerlig :-) 13 g og sol :-)
Kjipt med masse snø og kulde :'(
Sender over litt varme til dere :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe, du får satse på det ja!

"Høøøøna sir klukk-klukk" :p :)

Hahah så søt:D litt mer setning enn hva Liana kommer med :P der sier hun bare dyrelydene ;)

Back
Topp