Mandag 31..mars :-)

God aften, fruer!!:)
Første dag på samling har gått unna i en fei. Var på skolen til kl.17 og fikk gjort unna noe gruppearbeid til den ene presentasjonen vår i morra.
Jeg og ei i klassen (studiekona mi) bor hos tanta mi i Kongsberg. Tante er bortreist på ferie, så da styrer vi for oss selv. Herlig! I dag stod jeg opp til nytrakta kaffe og varme rundstykker. Elsker kona mi.♡

Har fått en del snap-videoer fra mannen nå, hvor jeg får høre hva Jen har å si gjennom babycallen. Hun ler og sier "namme-nam-nam".
Tydeligvis enda ei som ikke har stilt kokka si!!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åååhhh en sånn kone vil jeg også ha!:P haha..

Takk :-)
Kjøpt på Lindex igår for 199 bare :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ahhh takk for tips :D men tror jeg har 2-3 vår/høst-jakker liggende på loftet etter Emira:( :P vet du om de har dem i str 116? Eller var det bare for småtrolla?:P

Hehe..Du får ta deg turen, så order hun sikkert middag til oss!:p Søstra hennes har bodd på Rjukan visst nok.

Hahaha ja det hadde vært en fin date :P haha.. jeg må prøve! Men nå er Liana forkjøla med feber:( håper det går fort over og at ikke jeg eller Leoh får det;) for da er sjansen større for at jeg kan få møte deg:D

Hvor er dem fra da? Siden søsteren har bodd her:eek::P

Hahaha ja det hadde vært en fin date :P haha.. jeg må prøve! Men nå er Liana forkjøla med feber:( håper det går fort over og at ikke jeg eller Leoh får det;) for da er sjansen større for at jeg kan få møte deg:D

Hvor er dem fra da? Siden søsteren har bodd her:eek::P
Hurdal tror jeg. Søstera var sammen med en fra Rjukan og bodde der sammen med han.

Håper alle holder seg friske!:)

Ahhh takk for tips :D men tror jeg har 2-3 vår/høst-jakker liggende på loftet etter Emira:( :P vet du om de har dem i str 116? Eller var det bare for småtrolla?:P
Jeg så i hvert fall 122 eller 128. Så da finnes det :-) Var i rosa også,men ikke str 92.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg så i hvert fall 122 eller 128. Så da finnes det :-) Var i rosa også,men ikke str 92.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Da må det sjekkes neste gang jeg er i kongsberg:D

Takk :)
Kjøpt på Lindex igår for 199 bare :) :) :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
da skal vi på Lindex og kjøpe jakke!!! Er deilig med en lettere jakke når hun må ha gummibukse på pga søla, men regnjakken trenger hun jo ikke når det er sol ;) Er den litt vindtett?

Heeerlig :) 13 g og sol :)
Kjipt med masse snø og kulde :'(
Sender over litt varme til dere :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
ja takk! :p

Vi er vant til kaldvær i mars/april,men begynner å glede meg til mai og vår nå altså! ;)

Marianne ; fikk ikke til å quote deg. Den var litt vindtett og vanntett,men ikke suuuupermye sa damen på lindex.
Fant du den?:)

Marianne ; fikk ikke til å quote deg. Den var litt vindtett og vanntett,men ikke suuuupermye sa damen på lindex.
Fant du den?:)
Har ikke hatt tid eller råd til å leite :P men at den holder på litt vind og vann er godt nok det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp