Mandag 31..mars :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hello :-)

Da har vi kommet oss på plass. Har fått ryddet ut av de fleste eskene. Slitsomt og en laaaang dag igår. W våknet 5.30 igår,så vi la oss kl 21 igår hehehe... Mina sov til 7.30 og W 7.45. Sensasjon :-) Sov godt i natt alle mann :-)

Har dere det fint da? Gjort noe spennende i helgen? :-)

Idag skal vi få besøk av mamma.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1396245854927.jpg
    1396245854927.jpg
    45,6 KB · Visninger: 23
  • 1396245868850.jpg
    1396245868850.jpg
    29,7 KB · Visninger: 23
  • 1396245880019.jpg
    1396245880019.jpg
    45,8 KB · Visninger: 23
  • 1396245894146.jpg
    1396245894146.jpg
    32,9 KB · Visninger: 22
Så godt at dere har kommet på plass i den nye leiligheten:) hvordan er det å ha mannen hjemme? Kan tenke meg at dere alle er fornøyde med det :D hehe..

Jeg har Liana hjemme idag, for nå er det hennes tur med forkjølelse og svak feber:( men virker i grei form, så håper det ikke øker på med feber! Så idag har jeg ikke noen store planer, blir vel en innedag siden jeg er alene med de to minste ;)

Liana har også blitt hekta på sangene fra filmen frost:eek::P
1396252840549.jpg

Og her spør hun etter pappa og Emira..var litt skuffa over å ikke få være med til bhgen:P
1396252922519.jpg
1396252934194.jpg

Bilde fra igår når vi var hjemme hos mamma:)
1396252972753.jpg
1396252996381.jpg

Hahaha kan ikke ha det morsommere :P

Vedlegg

• 1396262060375.jpg
    1396262060375.jpg
    61,3 KB · Visninger: 19
Så koselige bilder fra leiligheten.

Og herlige Liana!

Er det labert med skravling på forumet når M og jeg er opptatt med skravling her? :-p
Vi kom oss på senteret i 10-tiden og labbet rundt med ungene en stund der før cafebesøk. Eskil var så trøtt og lei på slutten, sovnet i bilen med en gang og ligger nå i sengen.
Så nå blir det kaffe på mammaene mens begge ungene sover :-)

Surfer mobilt!

Her har det vært en hektisk morgen, nasse fikk i seg ost, og produserte ikke mindre enn to skikkelige melkebæsj bleier, det måtte spyling til i dusjen begge gangene.
Det ble omsider barnehage, og pappa og jeg skal hente henne nå snart. Skikkelig vondt i hodet etter lite søvn og stress. Enda godt pappa er her og hjelper til:-)

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus i dag, herlig å slippe å lage mat:D

Så fint at dere har det så kjekt sammen Fru H og M, fine bilder av de små sammen:-) Håper vi får til å treffes alle sammen en gang:rolleyes:

Jeg har Liana hjemme idag, for nå er det hennes tur med forkjølelse og svak feber:( men virker i grei form, så håper det ikke øker på med feber! Så idag har jeg ikke noen store planer, blir vel en innedag siden jeg er alene med de to minste ;)

Liana har også blitt hekta på sangene fra filmen frost:eek::p
Vis vedlegget 55613

Og her spør hun etter pappa og Emira..var litt skuffa over å ikke få være med til bhgen:p
Vis vedlegget 55614
Vis vedlegget 55615

Vis vedlegget 55616
Vis vedlegget 55617

Koselige bilder av søte Liana:-)

Hello :)

Da har vi kommet oss på plass. Har fått ryddet ut av de fleste eskene. Slitsomt og en laaaang dag igår. W våknet 5.30 igår,så vi la oss kl 21 igår hehehe... Mina sov til 7.30 og W 7.45. Sensasjon :) Sov godt i natt alle mann :)

Har dere det fint da? Gjort noe spennende i helgen? :)

Idag skal vi få besøk av mamma.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så deilig at dere fikk sove så godt alle sammen, unner deg det virkelig:-)

Godt å fått pakket ut det meste, dere har jo fått det kjempefint:-)

Hehe ja ikke mye liv her for tiden :eek: dere har hverandres selskap, Lilla-87 er i notodden, sukkersnusk er "alenemor" i noen dager og resten har vel også en del å styre med:P

Nå sover både Liana og Leoh her:D deilig med en liten pause!;) skal nyte en kopp kaffe:)

Fant fram noen sko etter Emira, og jammen passet de fint på Liana:D har også 2 par med sandaler.. som selvfølgelig var rosa:eek::P jeg må ha digget rosa når Emira var liten:P
1396266220518.jpg

Så godt at dere har kommet på plass i den nye leiligheten:) hvordan er det å ha mannen hjemme? Kan tenke meg at dere alle er fornøyde med det :D hehe..
Det var fantastisk å ha han tilbake :-):-) :-)
Wael er en helt annen gutt,så tror han har vært frustrert over å ikke ha pappa her :(

God bedring til Liana. Hun er jo skjønn :-)
Stille og rolig når begge sover kan jeg tenke meg :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Her var det stille ja :p

Men vi skravler mye i sofaen her vi da :p :D

Hermine STORKOSA seg på senteret idag, løp og løp og løp. Så spiste vi lunsj på kafé, virker som om Hermine tar igjen nå for det hun ikke spiste i forrige uke. Spiste et helt polarbrød, en hel smoothie og en liten pakke juice :)

Nå snorker begge ennå så tenker jeg at det blir en tur ut å leke når de våkner :)

Nydelig vinterdag her med sol og nysnø :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her har det vært en hektisk morgen, nasse fikk i seg ost, og produserte ikke mindre enn to skikkelige melkebæsj bleier, det måtte spyling til i dusjen begge gangene.
Det ble omsider barnehage, og pappa og jeg skal hente henne nå snart. Skikkelig vondt i hodet etter lite søvn og stress. Enda godt pappa er her og hjelper til:-)

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus i dag, herlig å slippe å lage mat:D

Så fint at dere har det så kjekt sammen Fru H og M, fine bilder av de små sammen:-) Håper vi får til å treffes alle sammen en gang:rolleyes:

Oj da:( stakkars liten! Håper det ikke har vært mer enn de to gangene med bæsj:( kan ikke være noe godt!

Men supert at du får hjelp!:) er han med dete heletiden mens mannen din er borte?

Vedlegg

• 1396268781947.jpg
    1396268781947.jpg
    51,4 KB · Visninger: 14
  • 1396268792660.jpg
    1396268792660.jpg
    50,9 KB · Visninger: 14
Wael er en helt annen gutt,så tror han har vært frustrert over å ikke ha pappa her :(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hmm..kansje det ja! Han som er litt større, kan nok merke det mer på seg enn det Mina gjør.. men nå er pappan der hvertfall:D må han dra tilbake igjen denne gangen å? Eller får han bli lenger? :)

Hehe ja nyter freden nå:P

Kålormen Wael 14.10.11♡
Kan godt tenke meg Wael blir roligere når han har oversikt over hvor pappa er :)

Surfer mobilt!

Oj da:( stakkars liten! Håper det ikke har vært mer enn de to gangene med bæsj:( kan ikke være noe godt!

Men supert at du får hjelp!:) er han med dete heletiden mens mannen din er borte?
Det ble heldigvis ikke flere:-) Hun reagerer kjapt på melk. Ja han skal være her til onsdag kveld:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Det ble heldigvis ikke flere:-) Hun reagerer kjapt på melk. Ja han skal være her til onsdag kveld:-)

Så bra da! :)

Også så deilig å ha hjelp hele tiden:D flink pappa du har ;)

Det så ikke så verst ut å ligge der:D
Lei har sannelig blitt stor:)

Hehe nei tror hun likte det :P

Ja han vokser bra nå!:) snart 6 mnd og er nesten 70cm lang:eek::D

Liana har også blitt hekta på sangene fra filmen frost:eek::P
Vis vedlegget 55613

Og her spør hun etter pappa og Emira..var litt skuffa over å ikke få være med til bhgen:P
Vis vedlegget 55614
Vis vedlegget 55615

Vis vedlegget 55616
Vis vedlegget 55617
Så søt jente :) Greit med sånn sykdom som de ikke blir så medtatt av da ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp