Mandag 3. november!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Nå er jeg ekstremt trøtt og gleder meg til å legge meg nedpå litt før jeg skal ta bussen hjemover i formiddag.
Tipper det blir soving på bussen ja!
Hva skal dere i dag?
Jeg er hjemme i 15-tiden og skal da hente gutta med en gang.
Lillebror må bli levert til frokost i dag, så jeg er spent på hvordan det går.
 
God morgen :)

Kjipt å være så trøtt. Sov på bussen ja :)

Er han i fin form? :)
 
God morgen!
Nå er jeg ekstremt trøtt og gleder meg til å legge meg nedpå litt før jeg skal ta bussen hjemover i formiddag.
Tipper det blir soving på bussen ja!
Hva skal dere i dag?
Jeg er hjemme i 15-tiden og skal da hente gutta med en gang.
Lillebror må bli levert til frokost i dag, så jeg er spent på hvordan det går.
Kan godt forstå at du er trøtt nå :eek: Verre enn litt natterangel med baby det der jo :p

God tur hjem!

Går vel sikkert fint å levere minsten til frokost :) Stas å spise sammen med de andre ;)
 
God morgen :)

Sofa, kaffe, pledd, lillesnusk i armkroken og barne-tv her på morningen :rolleyes:

Er utrolig trøtt, la meg litt vel seint og har sovet urolig. Men Hermine har sovet godt så det er ikke hennes feil :p

Idag skal vi på shopping med mommo :D Kjøpe vintersko, pensko og gå på kafé. Det blir koselig :)

Det øspøsregner, så passer greit å være innendørs på senteret ja!

Ha en fin dag!
 
Fru H: kan tenke meg du er trøtt ja! Håper du får sovet godt både før og på bussturen;) ha en fin tur hjem :)


Marian87: for en koselig morgen:D nytter ikke å ha én unge i armkroken her lenge før 1 eller 2 til kommer for å krangle om det samme..haha.. kos dere med mommo :)


God morgen!
Våkna ca 6:45 idag.. men var veldig trøtt etter å ha vært oppe 4 ganger i natt :p
Nå er barna i bhgen, og det er en mann her (som forsvant) som bytter/lager nye lufteluker i leiligheten! Heldigvis bare på kjøkkenet og rommet til Emira det må borres!..

Ellers idag skal jeg slappe av, gjøre litt i heimen og handle:)

Ha en god dag dere :)
 
FruH: fullt forståelig du er trøtt:eek: Sov på bussen, du;) Håper du får en fin dag med litt søvn:p

Marian87: Er det godt med rolige dager?;) Sløve/kosedager så så gode;) Velfortjent, søta:)
 
Rolig dag her;) Været er grått og trist, men inne er det fyr i ovn, fødeavdelingen på tv'n og full avslapping i sofaen;) Skal vaske masse klær, men ellers tar jeg det kuli:p Har fått rydda og sendt av gårde store og små:)
Ha en fin dag, alle sammen:)
 
Rolig dag her;) Været er grått og trist, men inne er det fyr i ovn, fødeavdelingen på tv'n og full avslapping i sofaen;) Skal vaske masse klær, men ellers tar jeg det kuli:p Har fått rydda og sendt av gårde store og små:)
Ha en fin dag, alle sammen:)

Unner deg virkelig barnefri og avslapping :D hvordan er det med dere? :)
 
Kan godt forstå at du er trøtt nå :eek: Verre enn litt natterangel med baby det der jo :p

God tur hjem!

Går vel sikkert fint å levere minsten til frokost :) Stas å spise sammen med de andre ;)
Ja jeg tipper leveringen gikk supert :)
 
Ja det blir litt slumring mellom bussbyttene :p
Kunne tatt direktebuss, men den går så sent. Nå skal jeg vente i 45 minutter, så er det siste etappe igjen :)
 
Unner deg virkelig barnefri og avslapping :D hvordan er det med dere? :)

Takk, takk:)
Det går fint med oss alle sammen:) Emmeth er det som det pleier med, men han sover stort sett gjennom på natta nå, det merkes godt:) Hvordan går det med dere?<3
 
Takk, takk:)
Det går fint med oss alle sammen:) Emmeth er det som det pleier med, men han sover stort sett gjennom på natta nå, det merkes godt:) Hvordan går det med dere?<3

Det er jo veldig bra :D har mye å si om man får sove om nettene eller ikke!

Men skulle han opereres nå denne mnd eller? :)
 
Det var herlig å komme hjem i dag :)
Mannen har blitt sykemeldt med influensa, så da er jeg ikke alene hele uken likevel. Det er godt, selvom han burde slappe av mest mulig. Det er mye stress på jobben hans om dagen, så jeg mistenker at det ikke akkurat hjelper på å holde seg frisk!
Desverre sitter jeg med oppgave nå i kveld, men jeg håper på å levere hvert øyeblikk slik at vi kan se litt tv-serie og ta en tidlig kveld!
 
Det var herlig å komme hjem i dag :)
Mannen har blitt sykemeldt med influensa, så da er jeg ikke alene hele uken likevel. Det er godt, selvom han burde slappe av mest mulig. Det er mye stress på jobben hans om dagen, så jeg mistenker at det ikke akkurat hjelper på å holde seg frisk!
Desverre sitter jeg med oppgave nå i kveld, men jeg håper på å levere hvert øyeblikk slik at vi kan se litt tv-serie og ta en tidlig kveld!
Synd mannen ble så dårlig da! Men bra han fikk sykemeld slik at han får hvilt seg skikkelig!

Ble du ferdig med oppgaven?
 
Synd mannen ble så dårlig da! Men bra han fikk sykemeld slik at han får hvilt seg skikkelig!

Ble du ferdig med oppgaven?
Ja jeg fikk levert i går kveld.
Har vært usikker på de to andre, men denne er jeg nesten overbevist om at jeg må gjøre om igjen :p
 
Ja jeg fikk levert i går kveld.
Har vært usikker på de to andre, men denne er jeg nesten overbevist om at jeg må gjøre om igjen :p
Hehe, hvorfor det da?
 
Hehe, hvorfor det da?
Mest fordi jeg tror det er for lite knyttet opp mot pensum. Altså, jeg har skrevet om masse som inngår i pensum, men diskuterer mer med meg selv enn å klare å koble det sammen og referere masse :p
Men vi får bare se!
 
Mest fordi jeg tror det er for lite knyttet opp mot pensum. Altså, jeg har skrevet om masse som inngår i pensum, men diskuterer mer med meg selv enn å klare å koble det sammen og referere masse :p
Men vi får bare se!
Hehe, ja, det er vel som regel en fordel å iallfall koble litt opp mot teori :p

Vi har faktisk ikke hatt et eneste arbeidskrav på hele masteren :confused: Veldig ulik oppbygging av studium!
 
Hehe, ja, det er vel som regel en fordel å iallfall koble litt opp mot teori :p

Vi har faktisk ikke hatt et eneste arbeidskrav på hele masteren :confused: Veldig ulik oppbygging av studium!
Ja veldig ulik!
Liker mer den varianten vi har i det andre emnet da. Bruker semesteret på å jobbe med essay som skal leveres som eksamen og gir hverandre tilbakemelding i gruppe underveis, med lærer tilstedet som veileder! Til våren er det både gruppeoppgaver og individuelt innlegg til eksamen.
 
Back
Topp