Mandag 3 januar

Looney

Forumet er livet
VIP

mårnings!

mannen er dratt på jobb og her sitter jeg, kjenner det er godt med hverdager og lenge til julestress[:D]  ungene sover så klart, men nå må de vekkes. 1t til skolen begynner jo!! maria mista ei framtann oppe i går, så moro altså[:D] stor stas det der, tror tannfeen var her i natt å.

ha en fin hverdag i januar[:)]

God morgen! [:)]

Baaah, den vekkerklokka var ikke hyggelig å våkne til i dag altså! [&:] Det synes ikke Ida heller, hehe. De skal i bhg i dag, leeeenge siden sist nå. Mens de er i bhg må jeg på butikken, ellers skal jeg bare sløve hjemme, tenkte jeg. Første dag i periodealenemorperioden min, den må holdes hellig! [8D]
Kl 18 skal jeg på Functional Moves, og ungene skal være med. Blir litt sent siden timen varer til 19, men det får bare gå... de får bare spise kveldsmat og legge seg når vi kommer hjem, tenker jeg. De gleder seg jo sånn til å være med, lenge siden barnepassen var åpent nå.

Ha en fin hverdagsdag, jenter! [:)]

I dag var det ikke lett å vekke Heidi nei, Hun sa til pappa at han skulle slutte og mase[;)]

Vel vel dem er nå i bhg og jeg har null planer i dag utennom og sove og så skal jeg til legen 13.40 i dag håper at dem finner ut noe mer altså

Nei får heller snakkes

jeg hadde rådyr i hagen i sta, såååå søte da leta etter mat under epletrærne, men det er jo alt for mye snø stakkars. kasta ut et eple jeg, men det ble ikke redd for det. skal kjøpe mere å legge ut jeg[:)]

Rådyr i hagen er koooos MaRtE! [:)][:)] Det hadde vi ofte da vi bodde i Trheim! Elg i hagen derimot, not so nice... [8|]

Nå er ungene levert i bhg, to litt skeptiske småtasser i dag. Ida holdt hendene opp mot ansiktet da hun gikk inn, hun gjør det når hun føler seg litt utrygg. Tobias klenga på meg, men ble med hun ene inn mot en lovnad om at han fikk sitte i fanget hennes ved frokostbordet. Regna med det ville bli sånn i dag, de var jo ikke i bhg siste uka før jul pga omgangen, så... Vil tro de koser seg der i dag likevel! [:D]
Jeg var visst ikke helt våken da jeg dro på butikken etterpå, jeg hamstra bleier i str 7-16 kg! De blir nok for små, haha, så tenker jeg gir dem til bestis istedet. Lillebabyen kan jo bruke dem etterhvert.

er ikke bleiekrigen og hamstringa over skrållan? sto noe om det på vg?

ORIGINAL: MaRtE:)

er ikke bleiekrigen og hamstringa over skrållan? sto noe om det på vg?

så det da jeg kom hjem jeg og. De på Mega hadde ikke hørt noe om de skulle sette opp prisene, så der var bleiene like billig - enn så lenge.

Fy f for en natt[&o] 1 stk våken unge resulterte i en stk våken mamma, som blir utslitt[&o][&o] Tror vi hole det gående fra 02.22 til ca 05.00. Har hatt en skikkelig alvorsprat med N nå om at han må begynne å sove, og at han faktisk ikke kan rope på mamma fire hundre ganger i løpet av en natt. Mammaer må faktisk sove de og!! Han hadde vondt i magen også i natt men et er kun hans egen skyld fordi han aldri spiser mat, og det har vi også snakket om, og i dag spiser han som bare det[:D] Jeg har nemlig sluttet mase om spisingen, han får spise omtrent hvor mye han vil, ingen mellom måltider, også får han bare gå sulten til neste måltid dersom han ikke spiser. Nytter ikke at ALL tid ved matbordet skal gå med til fjas, prat og synging av teite sanger[:@]

Vel vel resultatet av mye våken i natt var at han sov nesten til halv ti i dag. Snart skal vi i banken med sparegrisen hans og ordne div andre småting på senteret.

Så fæl natt Looney! [&o][&o]

Huff, Destiny85 har kræsja i dag, hu sklei rett inn i ræva på en lastebil. Halve panseret er skvisa, men det gikk bra med henne. Nå er hun innlagt i tilfelle morkakeløsning, da må babyen ut ASAP. Blir helt skjelven jeg, får jo bare lyst å løpe til St.Olavs for å være sammen med henne. Men vi får bare tro det har gått bra, så langt ser det fint ut i allefall! [:)]

Skrållan: ojojoj håper det går bra med Destiny85

Her sitter jeg med ungene[:)] Dem hadde kosa seg i bhg[:)] men Vilde hadde ikke sovet så mye men det hadde jeg heller ikke regnet med

Har fyrt i ovnen og bare venter på at varmen skal komme

Var hos legen i dag og jeg er syk...Hadde luftveisinfeksjon med litt høg crp så nå skal jeg ta pencelin 4 ganger til dagen i en uke,. Det var uvant å gå til den legen. For han har overtatt etter min gamle lege som pensjonerte seg før jul

buffi: Ja, det virker heldigvis som om det har gått bra, tross alt! [:)][:)] God bedring, godt du fik penicillin, så blir du frisk igjen!

Vært på farten i dag igjen. Fått tømt den ødelagte sparegrisen til N endelig. Over 3.000 kr hadde han i den gitt. Begynner virkelig bli en velholden mann han jo med masse cash på konto. Han fikk ta ut 200 kr også og kjøpte en valgfri leke i lekebutikken, så da ble det nye Batman figur. Også fikk han ny sparegris siden den andre var teipet sammen.

Fikk ordnet med andre småting jeg skulle gjøre også. Og besøke oldemor og oldefar rakk vi[:)] Nå har vi spist hjemmelaget pizza, og N spiste masse. Overrasket over hvor mye han faktisk spiste jeg[8|] Kanskje han skjønner at det er lurt å spise mat for å unngå magevondt osv.

Han er dessuten slapp sier han, og har litt vondt i halsen. Det samme har samboeren klaget over siden i går, og da trenger jeg vel ikke si mer enn syke mannfolk er noe he.....[:D]

Det minste avkommet mitt sovnet nettopp etter å ha trollskreket i en halv time. Han vil at jeg skal stå å stryke på han hle natta mens han sover.... Jeg nekter, han får finne seg i å sovne på egenhånd. Så da blir det inn å trøste med jevne mellomrom til han gir seg.

Håper det går bra med Destiny85, hvor langt på vei er hun?

Troooor de sover her også nå, det er stille i allefall...

Så langt ser det veldig bra ut med Destiny, hun er 25 uker i morgen [:)]

Her er begge gutta visstnok skikkelig shabre i formen. Nicholas sovnet omtrent på sofaen og klaet over vondter både her og der. Gav han er dose ibux jeg så kanskje han får en god natt med søvn som hjelper på formen. Han skal jo på juletrefest i morgen ettermiddag på jobben til mormor, så han kan ikke være syk nå.

Jeg har faktisk tett nese og vondt i hodet jeg også, men later som jeg ikke kjenner det. Jeg skal ikke bli syk nå nemlig, og tenker ikke knele for en forkjølelse. Dermed basta!!!

Hmz Vilde hadde 38.5 i feber i kveld hun. Får se hvordan hun er i morgen tidlig om hun har feber.Har hun så blir det kosedag her hjemme.. Jeg er jo heller ikke i form

Mange sjukinger her! God bedring til dem alle! Og gubben til suki må jo være dødssyk som sier nei til hankypanky! [8D]

jeg er veldig usikker.
Skal jeg forsette å trene hos fysio med typiske fysioapparater. Jeg får treningen på rekvisisjonen jeg har og betaler faktisk ikke noe for det.
Og så lurer jeg litt på om jeg skal melde meg inn i 3T, men det koster da 500kr mnd. Penger jeg egentlig ikke har.

hmm tanker man har gitt.

Back
Topp