Mandag 29. sept

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God formiddag.
Fikk en påminner om at å levere Lillebror litt sent ikke går særlig bra :p
Så det må vi slutte med...
Vi er hjemme begge to her i dag. T har overnattet hos fetteren og kommer hjem senere.
På planen står skolearbeid og handling.
Ha en god dag! :D
 
Dårlig erfaring med sen levering her også! Spesielt når det kommer til Emira ;)
Kos deg med skolearbeid og handling :D


God dagen :)
Liana var IKKE uthvilt når hun tok dag 6:30! Sur, trassete og grinete.. og blid innimellom:p
Men fikk vært i bhgen rundt 8:15 idag, så det var bra :)

Nå skal jeg snart ut å handle sammen med pappa, også skal jeg snakke med noen av arbeiderne uti her, for dem skal skifte vinduer imårra eller onsdag tror jeg :D så må avtale litt tider å sånt!

Ha en fin dag :)
 
Hei :)

Fikk skrevet kontrakt igår. Og snakket med eieren her om at vi må flytte. Trist ift til barna. Men man trenger penger for å leve, pluss det er nærme familie og venner :) Bare liker oss så godt her.

Dro fra pappa 6.30 (!) Sov så dårlig så jeg dro heller hjem å la meg litt. Skal hente ungene kl 15 . Gleder meg ♡♥

Hva gjør dere på?

2 mnd til bursdagen min idag :p
 
Dårlig erfaring med sen levering her også! Spesielt når det kommer til Emira ;)
Kos deg med skolearbeid og handling :D


God dagen :)
Liana var IKKE uthvilt når hun tok dag 6:30! Sur, trassete og grinete.. og blid innimellom:p
Men fikk vært i bhgen rundt 8:15 idag, så det var bra :)

Nå skal jeg snart ut å handle sammen med pappa, også skal jeg snakke med noen av arbeiderne uti her, for dem skal skifte vinduer imårra eller onsdag tror jeg :D så må avtale litt tider å sånt!

Ha en fin dag :)
Kjipt når de er sutrete... deilig med nye vinduer da :)

Ha en fin dag :)
 
God formiddag.
Fikk en påminner om at å levere Lillebror litt sent ikke går særlig bra :p
Så det må vi slutte med...
Vi er hjemme begge to her i dag. T har overnattet hos fetteren og kommer hjem senere.
På planen står skolearbeid og handling.
Ha en god dag! :D
Lykke til med skolearbeidet :)

Ville han komme tidligere eller de ansatte? :)
 
Lykke til med skolearbeidet :)

Ville han komme tidligere eller de ansatte? :)
Går tregt med lesingen har :p
Nei det skjærer seg litt for Lillebror når han kommer midt i en aktivitet.
2-åringene var på vei ut på tur når vi kom, og det hele ble ikke slik han hadde sett for seg. Det endte med at han ble igjen i barnehagen istedet for å bli med på tur, etter å ha ombestemt seg en million ganger... Så han var ikke helt fornøyd da jeg dro.
 
Går tregt med lesingen har :p
Nei det skjærer seg litt for Lillebror når han kommer midt i en aktivitet.
2-åringene var på vei ut på tur når vi kom, og det hele ble ikke slik han hadde sett for seg. Det endte med at han ble igjen i barnehagen istedet for å bli med på tur, etter å ha ombestemt seg en million ganger... Så han var ikke helt fornøyd da jeg dro.
Ja.. å lese er litt tiltak :-D :-D

Sånn ja... Det er ikke så greit å være 2 år alltid :)
 
Hei :)

Fikk skrevet kontrakt igår. Og snakket med eieren her om at vi må flytte. Trist ift til barna. Men man trenger penger for å leve, pluss det er nærme familie og venner :) Bare liker oss så godt her.

Dro fra pappa 6.30 (!) Sov så dårlig så jeg dro heller hjem å la meg litt. Skal hente ungene kl 15 . Gleder meg ♡♥

Hva gjør dere på?

2 mnd til bursdagen min idag :p

Forhåpentligvis kommer dere til å bo en stund i det nye hjemmet :) men jeg hater flytting og alt som hører til! :p blir så mye kaos..

Kan tenke meg du gleder det til å hente dem :D dem blir sikkert kjempe glade for å se mamman sin♡
 
Kjipt når de er sutrete... deilig med nye vinduer da :)

Ha en fin dag :)

Ja var ekstra godt å få levert hun i bhgen idag :p hun er så hissig også da, så klikker for den minste lille ting ;)

Gleder meg til dem er ferdige med vinduene :) avtalte at dem får være her mellom kl 9 og 15! Så får vi de om dem blir helt ferdig eller må sette lister rundt vinduene på onsdag.
 
Vi fikk unnagjort litt i dag, gitt.
Litt lesing, handling av sparkel og maling etter at vi fikk satt inn ovn og et par små ærend.
T kom hjem 14.30 og nå er han og mannen for å hente Lillebror i bhg. Vi har ryddet litt her hjemme (blant annet i garnkaoset mitt!) og er klare for å lage taco :)
 
Vi fikk unnagjort litt i dag, gitt.
Litt lesing, handling av sparkel og maling etter at vi fikk satt inn ovn og et par små ærend.
T kom hjem 14.30 og nå er han og mannen for å hente Lillebror i bhg. Vi har ryddet litt her hjemme (blant annet i garnkaoset mitt!) og er klare for å lage taco :)

Effektiv dag da :D taco er veldig godt! Og spesielt på en mandag! Hehe
 
Vi fikk unnagjort litt i dag, gitt.
Litt lesing, handling av sparkel og maling etter at vi fikk satt inn ovn og et par små ærend.
T kom hjem 14.30 og nå er han og mannen for å hente Lillebror i bhg. Vi har ryddet litt her hjemme (blant annet i garnkaoset mitt!) og er klare for å lage taco :)
Det har gått i ett hos dere da :)

Kos dere med taco :)
 
M er lagt, men sutrer.. W legges så fort hun har sovnet...

Og deretter skal jeg farge etterveksten. Det blir digg.. :)

Hva skal dere?
 
Hallo :)
Hermine sov natta gjennom uten en lyd, kun tissepause kl 22.30, og våkna 06.30. Jeg hadde glemt å ta på henne sokker, og glemt å lukke vinduet i går kveld så hun var iiiskald på beina stakkars :( Håper hun ikke blir syk!
Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus til middag idag etterfulgt av lek, lesing og kos før leggetid. Mannen står på som en helt med kjøkkenrydding og ukeshandel mens jeg legger Hermine. Så blir det et par timer til med jobb på oss begge før det er kvelden tenker jeg!
 
Back
Topp