Mandag 25.11

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg tyvstarter mandagstråden jeg, da soveplanene mine ikke gikk helt som de skulle.
T våknet og kastet opp. Masse.
Han sovnet kjapt etter å ha blitt vasket, men så våknet Lillebror. Men han sovnet heldigvis også! Så nå har jeg klorvasket gulv og bad, livredd for at resten av oss blir dårlige og :-o
Og han som skulle levere innbydelser i morgen stakar. Nå kan han i barnehagen tidligst onsdag!
Og dette har skjedd minst to ganger før; omgangssyken i hus mens mannen er bortreist :-p

Jeg tyvstarter mandagstråden jeg, da soveplanene mine ikke gikk helt som de skulle.
Han sovnet kjapt etter å ha blitt vasket, men så våknet Lillebror. Men han sovnet heldigvis også! Så nå har jeg klorvasket gulv og bad, livredd for at resten av oss blir dårlige og :-o
Og han som skulle levere innbydelser i morgen stakar. Nå kan han i barnehagen tidligst onsdag!
Og dette har skjedd minst to ganger før; omgangssyken i hus mens mannen er bortreist :-p

God (kanskje ikke?) morgen!

Uffameg! ;( Dette unner jeg ingen! Og stakkaren er sikkert skuffa i tillegg. Håper det verste er over nå og at han ikke kaster opp mer. Når kommer mannen hjem? Håper ikke dere andre får det!

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal jeg egentlig på glukosebelastning, men må nok kansellere den og dra til legen istedenfor. Kanskje jeg burde få klippekort ;) kjente litt ømhet i lysken i går, og våkna med en diiiiger (3 cm stor) kul som er rød og vond. Kan ikke fatte og begripe hva det er, for har ikke rørt bininilinja eller noe..men men..

Ellers så skjer der fint lite her. Simone farger rundt i stua og snakker med dukka si :)

Ha en fin dag! :)

Hei hei!

Ånei:oops: stakkars lille store T:( og deg å for den saks skyld! Håper da inderlig at det kun var og blir den ene gangen! Masse god bedring;)

Og god tur til legen Bébbe;) håper dere finner ut av det! mye rart kan dukke opp når man er gravid å, så kan jo være en sammenheng;)

Jeg ligger nå i senga etter å ha gitt mini flaske, og skal straks sove litt til:)
Etterpå skal jeg trille en tur til byen for å handle inn resten til julekalenderen til Emira, også må jeg få kjøpt meg en ny mascara:P OG jeg må innom en bekjent for å kjøpe noen fine julegardiner av hun:D har også et gavekort jeg tenkte å bruke på meg selv:)

Håper alle får en fin mandag!
Til tross for sykdom;)

☆★hilsen meg★☆

God morgen:)
Jeg og Hermine har tatt oss fri idag og skal kose oss hjemme sammen, dra til byen og se på julegata og handle inn de siste kalendergavene:)

Helga har gått helt supert, for alle parter! Hermine har kosa seg hos besteforeldrene, sovet godt om natta og kosa seg på dagen. Men spurt etter pappa og mamma flere hundre ganger :p
Vi har hatt det supert på Svalbard, men var trøtt hele helga for det var jo helt bekkmørkt hele døgnet:eek::p Men vi kosa oss med god mat og drikke, hverandres selskap, shopping og lange spasserturer. Ble litt bekymra da vi var ute og gikk og møtte på et par med børsa hengende over skuldra, vi var jo ikke akkurat forberedt i tilfelle møte med isbjørn...men så heldigvis ikke noen bamse! Alt er jo taxfritt på Svalbard så handla endel Joha ull til Hermine for en billig penge:D
...og det var egentlig utrolig deilig å være bare oss uten barn et par dager, å bare tenke på seg selv:rolleyes: Kom hjem til ei lita tulle som er blitt superflink å gå, hun løper :eek::)

Bildet fra spassertur kl 12.30...
1385362974482.jpg
1385362990552.jpg
1385363029326.jpg

Var ikke lov å ha med seg våpen inn i banken :eek:
1385363067615.jpg
De nye klærne til lillemor:)
1385363085229.jpg
*Surfer mobilt*

Nei usj så uheldige dere er da:( er han i bedre form nå? Får håpe det bare var noe han hadde spist, og at ingen blir smittet!
God bedring!

*Surfer mobilt*

Hei hei!

Ånei:oops: stakkars lille store T:( og deg å for den saks skyld! Håper da inderlig at det kun var og blir den ene gangen! Masse god bedring;)

Og god tur til legen Bébbe;) håper dere finner ut av det! mye rart kan dukke opp når man er gravid å, så kan jo være en sammenheng;)

Jeg ligger nå i senga etter å ha gitt mini flaske, og skal straks sove litt til:)
Etterpå skal jeg trille en tur til byen for å handle inn resten til julekalenderen til Emira, også må jeg få kjøpt meg en ny mascara:P OG jeg må innom en bekjent for å kjøpe noen fine julegardiner av hun:D har også et gavekort jeg tenkte å bruke på meg selv:)

Til tross for sykdom;)

☆★hilsen meg★☆

Han der Leoh høres ut som en drøm når det gjelder soving :) håper han fortsetter slik :)

Fin dag med litt shopping :) mascara er viktig ;) jeg oppdaga at de har begynt med sminke på butikken her, og min mascara er der :)

Skal nok gå fint med legen :) føler meg litt som en gjenganger der, men jeg må jo nesten kunne gå skikkelig ;-p skal ihvertfall ikke ha time hos andre enn fastlegen min, for frykter at de kommer til å skjære i meg og tømme den for puss...gusj! Sist jeg var gravid fikk jeg en utvekst som jeg skar bort etter svangerskapet. Så det er sikkert bare kroppen som oppfører seg merkelig som du sier ;)

Nei usj så uheldige dere er da:( er han i bedre form nå? Får håpe det bare var noe han hadde spist, og at ingen blir smittet!
God bedring!

*Surfer mobilt*
Det er neppe noe han har spist. Kjenner igjen det her :-p ny runde kl 6 og.
Han sover fortsatt, og Lille og jeg sov til nå 08.15! Herlig.
Han blir nok skuffet ja. Burde få noen til å hente innbydelser og levere de ut. Jeg synes onsdag/torsdag er altfor sent å levere når bursdagen er på søndag.

God (kanskje ikke?) morgen!

Uffameg! ;( Dette unner jeg ingen! Og stakkaren er sikkert skuffa i tillegg. Håper det verste er over nå og at han ikke kaster opp mer. Når kommer mannen hjem? Håper ikke dere andre får det!

Vi berger der her og!
Han ville sove hos meg, men da måtte jeg bare si at jeg helst ville holde meg frisk for å klare å ta meg av dem begge :-p
Kan jo godt hende jeg blir dårlig jeg også. Da må i såfall bare mannen komme hjem!
Han er borte resten av uken, hjemme en natt bare.

Hei hei!

Til tross for sykdom;)

☆★hilsen meg★☆
Det går heldigvis over dette :)
Hører jo litt med og vi er ekstremt sjelden veldig syke!
Kos deg på shopping!

Jeg og Hermine har tatt oss fri idag og skal kose oss hjemme sammen, dra til byen og se på julegata og handle inn de siste kalendergavene:)

Helga har gått helt supert, for alle parter! Hermine har kosa seg hos besteforeldrene, sovet godt om natta og kosa seg på dagen. Men spurt etter pappa og mamma flere hundre ganger :p
Vi har hatt det supert på Svalbard, men var trøtt hele helga for det var jo helt bekkmørkt hele døgnet:eek::p Men vi kosa oss med god mat og drikke, hverandres selskap, shopping og lange spasserturer. Ble litt bekymra da vi var ute og gikk og møtte på et par med børsa hengende over skuldra, vi var jo ikke akkurat forberedt i tilfelle møte med isbjørn...men så heldigvis ikke noen bamse! Alt er jo taxfritt på Svalbard så handla endel Joha ull til Hermine for en billig penge:D
...og det var egentlig utrolig deilig å være bare oss uten barn et par dager, å bare tenke på seg selv:rolleyes: Kom hjem til ei lita tulle som er blitt superflink å gå, hun løper :eek::)

Vis vedlegget 41112
Vis vedlegget 41113
Vis vedlegget 41114

Vis vedlegget 41115
Vis vedlegget 41116
*Surfer mobilt*
Så bra dere har hatt en fin tur :)
Og så fine klær!

Det er neppe noe han har spist. Kjenner igjen det her :-p ny runde kl 6 og.
Han sover fortsatt, og Lille og jeg sov til nå 08.15! Herlig.
Han blir nok skuffet ja. Burde få noen til å hente innbydelser og levere de ut. Jeg synes onsdag/torsdag er altfor sent å levere når bursdagen er på søndag.
Bra han fikk sove noen timer før ny runde med oppkast da, sliter på kroppen med sånn sykdom :( krysser fingrene for at du holder deg frisk!
...jeg tar alltid en shot med vodka når det går omgangssyke på jobben (på kvelden da altså), og har bare fått det en gang på de 6 årene keg har jobbet der ;) :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Bra han fikk sove noen timer før ny runde med oppkast da, sliter på kroppen med sånn sykdom :( krysser fingrene for at du holder deg frisk!
...jeg tar alltid en shot med vodka når det går omgangssyke på jobben (på kvelden da altså), og har bare fått det en gang på de 6 årene keg har jobbet der ;) :p

Kanskje jeg må gjøre det i kveld da :-p

Han sov til 9.30! Det trengte han nok. Fått igjen farge i ansiktet også. Og de to små teppene i gangen er allerede ferdig vasket :-p
Om alt er over nå blir det to kjedelge dager hjemme for han, men det får bare være.
Det værste er at jeg skjønte det kom til å skje!
Et barn på avdelingen hans var med å hente lillebroren selvom hun hadde vært hjemme pga oppkast i "forjegårs", og var sikkert ikke smittsom enda, men broren tok vel med smitten han :-p
Trodde dog at det smittet litt fortere, men.

FruH: God bedring til T! Håper dere andres slipper å få det. En sterk en (eller to-tre) holder jeg med Marianne i.:)

Marian87: Velkommen til fastlandet! Morro å oppleve noe litt annerledes her til lands.:) Kos dere hjemme i dag.

Anita87: Høres ut som en behagelig dag i vente.:) Er det gavekort på hudpleie e.l du har? Sov godt..;)

Bebbé: Ka eeeeee d du styra mæ? Hehe..Lykke til med legen! Håper du slipper skjæring og gugge..:confused::)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 41112
Vis vedlegget 41113
Vis vedlegget 41114

Vis vedlegget 41115
Vis vedlegget 41116
*Surfer mobilt*

Så kjekt at dere koste dere! :) og at Hermine har hatt d fint! Klærne var veldig fine :) deilig med en fridag sammen! Du er flink som nesten er ferdig med alle julegavene! Jeg bruker å være ferdig til 06. November som er bursdagen min, men i år har jeg bare somla meg til å kjøpe to gaver foreløpig.

Fine bilder fra turen :) det ser mørkt ut ja! Må være rart å bo der!

FruH: God bedring til T! Håper dere andres slipper å få det. En sterk en (eller to-tre) holder jeg med Marianne i.:)

Marian87: Velkommen til fastlandet! Morro å oppleve noe litt annerledes her til lands.:) Kos dere hjemme i dag.

Anita87: Høres ut som en behagelig dag i vente.:) Er det gavekort på hudpleie e.l du har? Sov godt..;)

Bebbé: Ka eeeeee d du styra mæ? Hehe..Lykke til med legen! Håper du slipper skjæring og gugge..:confused::)

Hihi ;) kroppen min synst det er gøy hos legen virker det som ;-p hun i tlf sa at det sikkert var inngrodd betent hår og at det kunne man få selv om man ikke hadde rørt bininilinja på lenge..samme for meg hva det er så lenge de kan ta det bort!

Hvordan er formen til Jenny?

Hva gjør vodkaen da? Renser? :-p
Bør vel vente til Ungene er i seng ;)

Kanskje jeg må gjøre det i kveld da :-p
Skader iallfall ikke å forsøke ;) men har hørt at man kan ta knekken på magevirusbakterier ved å sprite de fra innsiden av :p ;) ...men om man allerede føler seg dårlig er det for seint da :p

Så kjekt at dere koste dere! :) og at Hermine har hatt d fint! Klærne var veldig fine :) deilig med en fridag sammen! Du er flink som nesten er ferdig med alle julegavene! Jeg bruker å være ferdig til 06. November som er bursdagen min, men i år har jeg bare somla meg til å kjøpe to gaver foreløpig.

Fine bilder fra turen :) det ser mørkt ut ja! Må være rart å bo der!

Er ikk julegavene men kalendergavene jeg er ferdig med snart :p ;) Men er iallfall godt igang med julegavene også da, når jeg nå får pakke fra Ellos så er jeg nesten ferdig med julegavene også :p

Ja, var skikkelig snodig at det var SÅ mørkt hele dagen! Vi er jo vant til at det aldri blir helt lyst på dagtid i desember, men det blir jo iallfall lysere/blåtime om ikke annet. Var trøtt hele helga, og så veldig lite fastboende, så de fleste går vel i hi der oppe nå :p

Back
Topp