Takk. Flink og flink fru blom :-D Har ikke noe annet valg![]()
Ja man blir dritsliten av å hoste :-(
Hehe du har jo på en måte 2 valg
Jah! Og hvertfall når det klør og kiler fra halsen og ned til lungene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Flink og flink fru blom :-D Har ikke noe annet valg![]()
Ja man blir dritsliten av å hoste :-(
Den ble så fiiiin!!!Goood daaag!
Grei natt, men jeg våknet så ofte pga hosting! Er det ikke bedre imårra, så må jeg til lege for å få noe hostesaft!
Ellers ble det dag kl 7.. og fikk levert ungene litt før 9.. prøver lissom å være i bhgen FØR 8:30! Sånn at Emira kan få vært med på samling og trekning av hvem som er såpevakt, ropevakt eller borddekker! Hun synd det er så stas å være en av dem..men nytter jo ikke når vi er så treige
Ellers har jeg pyntet kaken, ryddet og vasket badet! Nå skal jeg dra å hente barna mine
Kaken 100% ferdig
Vis vedlegget 79339
Så flink du er! Deilig å få unna slikt!Vi har kost oss idag mannen og jeghar levert 3 skoleoppgaver. Kun 4 igjen og 4 eksamner
![]()
Jeg har sovet mer eller mindre hele dagenFru H: det er så godt når alt går glatt på morgentror nok ikke E har så mye imot å være der lenger for en gangs skyld
Lennypenny: haha jeg la ikke merke til feil dag før nå
Mmmm kanelboller er så godt
Marian87: uff! Masse god bedring! Det er jo så slitsomt å måtte gjøre alt sånt når formen er dårlig!håper du har fått hvilt deg masse!
Den ble så fiiiin!!!
Har du prøvd Noskapin tabletter for tørrhoste? De hjelper virkelig bra og er verdt å forsøke før man tar en legeturMen må tas 3xdaglig for at de skal ha skikkelig effekt da!
Fribol hoste/hals drops er også gode å ha i munnen for å dempe kløen i halsen. Smaker stygt (syne jeg) men de hjelper godt på![]()
Jeg har sovet mer eller mindre hele dagenbare vært våken for å drikke, ta paracet og spise litt salte kjeks
Deilig å sette på Friends på Netflix og ha det i bakgrunnen mens man slumrer/sover
Ble heldigvis bedre nå i ettermiddag så jeg har orket å leke med Hermine![]()
Ja, greit med hostedempende iallfall på natta,og så få opp slim om morran hellerTakk til deg å
Hmm nei disse har jeg ikke prøvd.. hvor får man tak i dem? Apoteket?
Det er en del slimhoste på morgen, men utover ettermiddagen så går det over til tørrhoste.. plagsomt! For om natta blir jeg tett i pusten, og ellers så kjenner det ut som om jeg har noe i vranga heletida![]()

Snakk om fart på strikkingaDa har jeg lest gjennom tre arbeidskrav da vi skal gi hverandre tilbakemeldinger på det ene emnet.
Leste til slutt mitt eget for å fokusere litt kritisk på det, men det var jammen vanskelig![]()
Man blir så låst på det man skriver...!
Nå blir det en kopp te og litt kveldsmat på meg. Og strikking selvsagt. Begynte på jakke til Lillebror på søndag og skal allerede i gang med det første ermet![]()

Hehe ja
Våknet for 1 time siden.... Menssmerter er gøy! Håper tablettene virker snart... Ingen naproxen i hus.
Elsker den følelsen av å våkne at det er så vondt, at det kjennes ut som om jeg skal fødegreat!
Dere andre sover velnatta
Sent from my iPad using BV Forum