Mandag 23.!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Denne morgenen gikk alt glatt!
Jeg leverte minstemann først, til forandring, mens T satt hjemme :)
Så ruslet vi til skolen og jeg videre til bussen!
Kjekt å ha alt så nære og å ha mulighet for å la bilen stå!
Nå venter 6 timer på høgskolen før jeg får hentet guttene. Blir rekordlang dag i Bhg for Lillebror, men det tror jeg han synes er helt topp :-D

Litt hektisk natt her... men men. Man blir vant til det :P

K måtte skrape is på bilen idag.. brrr...
Har kanelboller i ovnen(fryste fra butikken ;-))

Hva skal derr idag da? :-D

Jeg er så innmari dårlig idag :(

Mannen dro 06.30 så jeg måtte stelle og levere tross svimmelhet, dundrende hodepine og feber. Gikk på et vis, men måtte hvile på sofaen mellom stell og levering :p

Gikk heldigvis veldig fint å levere, hun gikk rett inn og klatra opp på stolen for å spise :)

Har ligget flatt ut og sovet mesteparten av dagen, ikke sjans å få gjort noe som helst idag nei.

Fru H: det er så godt når alt går glatt på morgen :D tror nok ikke E har så mye imot å være der lenger for en gangs skyld;):D

Lennypenny: haha jeg la ikke merke til feil dag før nå:P:D
Mmmm kanelboller er så godt:)

Marian87: uff! Masse god bedring! Det er jo så slitsomt å måtte gjøre alt sånt når formen er dårlig! :( håper du har fått hvilt deg masse!

Goood daaag!

Grei natt, men jeg våknet så ofte pga hosting! Er det ikke bedre imårra, så må jeg til lege for å få noe hostesaft!

Ellers ble det dag kl 7.. og fikk levert ungene litt før 9.. prøver lissom å være i bhgen FØR 8:30! Sånn at Emira kan få vært med på samling og trekning av hvem som er såpevakt, ropevakt eller borddekker! Hun synd det er så stas å være en av dem..men nytter jo ikke når vi er så treige :P

Ellers har jeg pyntet kaken, ryddet og vasket badet! Nå skal jeg dra å hente barna mine :)

Kaken 100% ferdig :D
1411477379586.jpg

Goood daaag!

Grei natt, men jeg våknet så ofte pga hosting! Er det ikke bedre imårra, så må jeg til lege for å få noe hostesaft!

Ellers ble det dag kl 7.. og fikk levert ungene litt før 9.. prøver lissom å være i bhgen FØR 8:30! Sånn at Emira kan få vært med på samling og trekning av hvem som er såpevakt, ropevakt eller borddekker! Hun synd det er så stas å være en av dem..men nytter jo ikke når vi er så treige :p

Ellers har jeg pyntet kaken, ryddet og vasket badet! Nå skal jeg dra å hente barna mine :)

Kaken 100% ferdig :D
Vis vedlegget 79339
Du er råflink med de kakene!! :o
Håper hosten din blir bedre!!

Fru H: det er så godt når alt går glatt på morgen :D tror nok ikke E har så mye imot å være der lenger for en gangs skyld;):D

Lennypenny: haha jeg la ikke merke til feil dag før nå:p:D
Mmmm kanelboller er så godt:)

Marian87: uff! Masse god bedring! Det er jo så slitsomt å måtte gjøre alt sånt når formen er dårlig! :( håper du har fått hvilt deg masse!
Han hadde ikke noe i mot det nei, en meget fornøyd gutt som ble hentet kl 16 :D

Jeg er så innmari dårlig idag :(

Mannen dro 06.30 så jeg måtte stelle og levere tross svimmelhet, dundrende hodepine og feber. Gikk på et vis, men måtte hvile på sofaen mellom stell og levering :p

Gikk heldigvis veldig fint å levere, hun gikk rett inn og klatra opp på stolen for å spise :)

Har ligget flatt ut og sovet mesteparten av dagen, ikke sjans å få gjort noe som helst idag nei.

Bra det gikk fint å levere da!

Fortsatt god bedring :)

Du er råflink med de kakene!! :o
Håper hosten din blir bedre!!

Tusen takk :D

Håper jeg å as.. men har gått mer over til tørrhoste nå.. så kaaaansje det begynner å bli bedre :)

Han hadde ikke noe i mot det nei, en meget fornøyd gutt som ble hentet kl 16 :D

Å så bra :D:D hehe sikkert vært opptatt hele dagen han:rolleyes: er jo så mye som skal gjøres hos disse 2 åringene :D

Back
Topp