MANDAG 22 MARS

lilly28

Glad i forumet
Gooood møøøørning alle snupper[:D][:D][:D]
Jammen er jeg ikke alene nå her jeg skriver.......det kom jo ikke som noen bombe.....klokka er jo bare sju min over 6 i skrivende stund[:D][:D]

Har sovet minimalt i natt.....klarer ikke å sove lenger....grugleder meg til kl blir halv ti....da blir det første legetest på meg[:)]
Etter å ha testet positivt på onsdag,sitter jeg nå med min 5 positive test i hånda[:-]
Måtte jo få morgenurinen på glass til jeg skal til legen,så måtte ta en siste test før jeg reiser dit. Alle viser jo to tydelige streker,så får bare håpe det ikke er noe tull med dem[&:]
Da kommer jeg til å bli sjokka....men klarer liksom ikke å falle meg helt til ro før jeg får det endelig bekreftet hos en lege liksom[:D][:D]

Håper bare jeg kan få stadfestet når termin virkelig er,så håper jeg blir sendt på en ul....litt bekymret for om jeg er så langt på vei som jeg har en følelse av...med tanke på epilepsien min....føler stor trang til å få snakket med nevrolog også med tanke på medisinering osv.....
Byttet jo medisiner i august for å få en medisin som ikke skulle være noe fare å ta om man skulle bli gravid....og har ikke siden da hatt noen anfall....så kunne ha tenkt meg å tatt så lite så mulig...
Men siden jeg har så store anfall når de en sjelden gang dukker opp,så har de jo sagt at det er tryggere å ta medisin enn ikke å ta,med tanke på skader hos et foster om jeg skulle få anfall.
Så hadde vært betrygende å få snakke med noen som vet....og ikke noen som tror[:D][:D]

Men prøver å tenke positive tanker[:D][:D] Har jo tross alt 5 positive tester[:D][:D] Kan da ikke være noen tvil om at jeg er gravid da[:D][:D]

Ønsker alle snupper her inne en KNALL KNALL mandag
PS:dette var ment for å være dagens tråd.......

Gratulerer så masse![:)]
Og håper det går bra med eplepsien din fremover også.

Tusen takk for det[:)][:)]

Kjenner igejn den føelsen. Jeg satt å beit av det jeg hadde av negler mens jeg ventet på resultatet hos legen, selv om jeg hjemme hadde fått mange positive tester. [:D] men hun kunne fortelle at jeg var gravid jeg[;)]

Skjønner godt du ønsker samtaler og få snakket om medisineringen din.Håper dere kommer fram til en fin løsning som er bra for både de og babyen[:)]

jeg sitter her med en POTTE SUR gutt. Han sover lite og er overtrøtt. I tillegg fikk han MMR vaksina forrige mandag, så kan jo være reaksjoner på den som begynner komme fram.. Han er hvertfall ikke særlig gøy å ha med å gjøre. Vi har faktisk ingen planer idag. Jeg har avtaler hver dag resten av uka, så idag tar vi en stille rolig hjemme dag. [:)]

Lykke til hos legen Lilly [;)]

Har alt lagd et innlegg som heter: K V A L M , meneh det lagde jeg inne på oktober,haha BLEMME.
Gud bedre,kan man bli surrete så tidlig a,hehe mistet nok iq forrige runde jeg asså.
Ellers,sitter nå her å gnafser knekkebrød,jeg HATER frokost,så det er liksom det jeg får imeg.
[X(]

Tusen takk jenter :) nervene er i helspenn her[:D][:D] sitter fikset og klar til å reise.....mamma kommer rundt ni for å hente meg siden sambo er på jobb....[:'(]

Lover å oppdatere da jeg får kommet meg hjem[:D]

Sitter her helt alene jeg da...siden jeg ikke har noen barn...egentlig greit akkurat nå...for kjenner at lunta er rimelig kort i dag[:D][:D]
Har sikkert noe å gjøre med manglende søvn[:-]
Får håpet gullet ditt blir i bedre humør utover dagen[:)]

Lykke til Lilly[:)]

Her er det rydde dag etter å ha sendt guttungen i bhg, han var IKKE særlig blid i dag og nektet plent at mamma skulle reise, er veldig sjelden han er sånn for han elsker bhg'en.. Syns faktisk synd på de som har det sånn hver dag for det er en vond følelse og rive seg løs fra en gråtende og hylende unge[&:]
Men jeg veit jo det går fort over da[:)]

Nææhj jeg får ta på meg sea-bandene mine og driste meg ned på kjøkkenet til oppvasken[X(]

Snakkes damer[:)]

ORIGINAL: _Dollface_

Lykke til Lilly[:)]

Her er det rydde dag etter å ha sendt guttungen i bhg, han var IKKE særlig blid i dag og nektet plent at mamma skulle reise, er veldig sjelden han er sånn for han elsker bhg'en.. Syns faktisk synd på de som har det sånn hver dag for det er en vond følelse og rive seg løs fra en gråtende og hylende unge[&:]
Men jeg veit jo det går fort over da[:)]

Nææhj jeg får ta på meg sea-bandene mine og driste meg ned på kjøkkenet til oppvasken[X(]

Snakkes damer[:)]
Lurer på om jeg skla teste ut de her,om kvalmen fortsetter [X(]
Kos deg med oppvasken,hehe jeg å mini skla ut å lufte oss litt [:D]

Det er nok ingen tvil om at du er gravid Lilly28, og tenk, i skrivende stund får du vite resultatet- ser jeg noen tårer nå eller??[:)][:)] koooooselig

Jeg sitter her i helspenn ettersom jeg har Julia ute i vogna og sover, mens det snør vannrett og stormer ute! Hun står mot vinden, men jeg liker ikke dette så godt[&:] Har ei gammelvogn her, som ikke er så bra som den jeg har hjemme, men den skal nok funke[:)] (er hjemme hos foreldrene mine nå). Får heller bare springe ut og inn og sjekke - som ei anna bekymra mor[8D][;)][8D][;)]

Ser for meg at dette blir en fin dag inne på novemberforumet, gårdagen ble ikke så bra syns jeg!!

STOOOOR KLEM TIL ALLE DERE FLOTTE JENTER HER INNE

Åhh tenkte på deg før jeg sovna i går[:)] Det går nok feiende flott til legen, som jeg sa tidligere og sier det igjen, et innbilt svangerskap vil ikke slå ut på (5!) tester[8D]
Men jeg er likevell spent på oppdatering senere[:)]

Her har jeg nettopp våkna, og skal prøve å ringe ned til fertilitetsseksjonen igjen, håper på svar idag hvis ikke blir det en tur nedom.

Ellers er formen faktisk litt bedre enn i går morrest, men har liggi med halsbrann siden klokka 6. SINNSYKT irriterende[:'(][:'(]
Blir litt gladere når jeg ser ut vinduet da, himmelen er strååålende blå og sola skinner[:D][:D]
Håper alle får en flott dag[:)]

Tusen takk for all omtanke kjære jenter[:D][:D][:D]
Har laget en ny tråd ang oppdatering fra legesjekken[:D][:D]
Ville bare dytte denne opp igjen[8|] er jo dagens tråd[8D]

Inatt var første natten jeg sov hele natten igjennom etter operasjonen!! Deilig! Tar kun paracet som sm. stillende så kjenner det godt.
Er litt småuggen og fryser idag. Pakker meg inn i varmepleddet jeg fikk av kjæresten min til jul! Har forresten ikke hatt mer blødninger! Hurra![:D] Sambo skal hente gulet vårt etter jobb, så gleder meg til å se han igjen, nå har han vært hos besteforeldrene sine siden fredag..

Back
Topp