Mandag 2.juni

God kveld dere :)

Her gar dagen gått i ett føler jeg! Sambo begynte å vaske en del av kjøkkenet (vegger og oppå skapene)..for denne uka starter vi med å sparkle hull og male veggene og prøve på å starte med å male skapdørene! Så blir det ny benkplate å sånt etterhvert:D gleder meg til vi er ferdige.. hehe.. men ble litt fortvilet, for er gjort sååå dårlig jobb av dem som satte opp dette kjøkkengreiene for noen år siden.. ene skapdøra datt jo fra hverandre idag:eek: så mulig vi må få tak i noe lim eller noe!

Alle barna var lagt innen kl 19!:D så nå har jeg sløvet litt med bv, og skal se litt på tv.. deilig å slappe av;)

Hva er deres planer i kveld?

Fikk en stor unnskyldning fra legekontoret idag, så fornøyd med det:)
Men var som de sa både på sykehuset og hos legen at det må sjekkes snarest, så er nervøs. Og vil bli ferdig med det fortest mulig.

•☆Tastedingsen☆•

Håper de vil sjekke dette snarest fordi han er så liten og at han ikke har lagt på seg! Enn at dem tror det er noe farlig.. så skjønner deg godt at du er frustrert og bekymret <3 må si jeg (og sikkert fler her) venter i spenning på oppdatering!

Tror jeg kjøpte den på h&m. Kjøpte 3 forskjellige:) en i hvit, gul og blå med Mickey mus og pluto på:) besteste søteste vennene som fins:):rolleyes:

•☆Tastedingsen☆•

Ja de er så søte :D hehe.. samme med Ole Brumm og nasse, og resten av den gjengen :D

Ja de er så søte :D hehe.. samme med Ole Brumm og nasse, og resten av den gjengen :D

Jaaah, de er kjempesøøøte:)
Tussi er min favoritt, men emmeth digger nasse og Tigergutt:D

•☆Tastedingsen☆•

Fikk en stor unnskyldning fra legekontoret idag, så fornøyd med det:)
Men var som de sa både på sykehuset og hos legen at det må sjekkes snarest, så er nervøs. Og vil bli ferdig med det fortest mulig.

•☆Tastedingsen☆•
Skjønner du vil få det sjekket!

Jeg gjorde et kjapt googlesøk :p Det kan være en beinet utvekst fra et bein (kragebeinet), de er godarta og ufarlig ;)

Håper de vil sjekke dette snarest fordi han er så liten og at han ikke har lagt på seg! Enn at dem tror det er noe farlig.. så skjønner deg godt at du er frustrert og bekymret <3 må si jeg (og sikkert fler her) venter i spenning på oppdatering!

Ja, hu mente overlegen satte opp time til oss innen en uke:)*håpe, håpe*

Nåårh, så snilt:)

•☆Tastedingsen☆•

Skjønner du vil få det sjekket!

Jeg gjorde et kjapt googlesøk :p Det kan være en beinet utvekst fra et bein (kragebeinet), de er godarta og ufarlig ;)

Vi håper på noe sånt og at det ikke er skjelett-kreft.. hater google:eek:

•☆Tastedingsen☆•

Og ja... Jeg brukte 1700,- på TO usle bh-er i dag :-o
De bør være bra!!!

Surfer mobilt!

Og ja... Jeg brukte 1700,- på TO usle bh-er i dag :-o
De bør være bra!!!

Surfer mobilt!
1700??? :eek:

Jeg syntes min til 499kr var grisedyr :p

...og nå angrer jeg, for den er blitt for stor :p

1700??? :eek:

Jeg syntes min til 499kr var grisedyr :p

...og nå angrer jeg, for den er blitt for stor :p

Ja jeg slo til :-p hadde fått penger til en, men ville ha to :)

Surfer mobilt!

Ja jeg kjente jeg ble lettet over at det var noe galt i grunnen;) For jeg lurte veldig på om det var psykisk, men følte med ikke nedfor så fikk det ikke til å stemme :p ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Man blir gjerne nedfor som resultat av det, det ble jeg, men mye bedre nå:-)

Jaaah, de er kjempesøøøte:)
Tussi er min favoritt, men emmeth digger nasse og Tigergutt:D

•☆Tastedingsen☆•

Jeg å liker tussi:) og tigergutt.. hehe.. ungene bryr seg fint lite om dem :P kun prinsesser og ballerinaer o.l på Emira, og Liana er hekta på Anna og Elsa fra frost:P

Ja det er dyrt. Men jeg fikk sykt god hjelp da, og rett bh-størrelse for en gangs skyld. Hva slags type bh-er kjøper du?
Det lønner seg og investere, bra for ryggen å:-) Freya er det ene merket hvertfall, du da?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Det lønner seg og investere, bra for ryggen å:) Freya er det ene merket hvertfall, du da?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Den ene het Simone Péréle, den andre Marie Jo.
Den siste kan brukes uten stropper, som halterneck og vanlig. Og den sitter faktisk :p Det har jeg nesten aldri opplevd!

Den ene het Simone Péréle, den andre Marie Jo.
Den siste kan brukes uten stropper, som halterneck og vanlig. Og den sitter faktisk :p Det har jeg nesten aldri opplevd!

En bh er ikke bare en bh for å si det sånn nei:-) Jeg har noen flere med husker ikke hva de heter, men lurer på om ikke den ene het Marie Jo, for den kan man ta av stroppene på.

Back
Topp