Mandag 2.juni

Hallo :)

GJETT om det var stolt jente som idag kunne fortelle i bhg at hun "ikke bleia på, baaaare trusa" :D ;)

Jeg er veldig spent på hvordan det blir å gå i bhg!!! :) Men hun virket iallfall veldig fornøyd ved å være tilbake, og gråt ikke da jeg gikk :)

Da er jeg tilbake på Uit, litt vemodig når sola skinner og det endelig er ordentlig vårvær men man kan ikke ta fri bare pga godt vær heller :P

Bare 4 uker igjen til ferie da, så nå må jeg henge i! I morgen skal bhg på gårdstur, og jeg blir med for å kjøre dit. De sikrer ikke barna i bilstol på bussen, selv om den skal kjøre i 80-sonen :mad: Fester bare ungene, selv de aller minste, med setebeltet. Så det er uaktuelt å la Hermine reise med bussen! Da tar jeg heller fri og blir med!

Så flink Hermine er, Marianne:)
Tidlig ute med bleieslutt;) Så flott hu ønsker og gå med truse:)

Ikke lenge igjen til ferie, den kan jo gi litt motivasjon selvom du må sitte litt inne og lese nå i finværet:)

Herregud, at det går ann. Skjønnet godt du velger og kjøre selv og er med på turen heller:)

•☆Tastedingsen☆•

så herlig da :D
Er hun like rolig som hun ser ut til? Store hunder kan jo ofte være mye mer "stabil" i lynnet enn små hunder, det har iallfall vi fått erfare ;) :P

Ja, hu er så tålmodig og rolig med barna:)
Hu løper rundt i hagen og koser seg, men er så forsiktig når hu løper rundt barna:)
Er så glad i henne:) Beste Selmavofsen som fins. Like snill som hu er stor:D:D Den 13 juni blir hu 8 mnder:)

•☆Tastedingsen☆•

rutebuss har ikke jeg heller noe imot, men når turbussen skal ut i 80-sonen da vil jeg at hun skal være sikret. Et så lite barn i trepunktsele kan jo kveles ved en bråbrems...da er det nesten bedre at de sitter løs!
Enig med deg. "Heldigvis" var vi bortreist da skolestarterne skulle til nabobyen på et spennende museum. Tipper det hadde blitt samme greia da. Ut på E6 liksom.

Surfer mobilt!

Så flink Hermine er, Marianne:)
Tidlig ute med bleieslutt;) Så flott hu ønsker og gå med truse:)

Ikke lenge igjen til ferie, den kan jo gi litt motivasjon selvom du må sitte litt inne og lese nå i finværet:)

Herregud, at det går ann. Skjønnet godt du velger og kjøre selv og er med på turen heller:)

•☆Tastedingsen☆•
Jeg er veldig spent på hvordan det blir å gå i bhg da, hun holder seg best (og sier ifra) dersom hun går naken :P

Like greit å være med på turen da, er jo morro med bondegård :D

Endelig var henvisningen mottatt på ahus:)

•☆Tastedingsen☆•

Så fine bilder det var her inne i dag:-)

Hermine har vært tørr inne i bhg idag :D litt våt bleie da de kom inn, men det er som forventet. Da jeg henta henne var bleia tørr så vi tissa på do og tok truse på før vi gikk hjem. Trusa er tørr og hun sier ifra når hun må tisse :)
Veeeldig stolt mamma ;) :P

Jeg har fått svar på blodprøvene mine. Har/har hatt en atypisk lungebetennelse som gir utslag på lunger og allmenntilstanden ;-) Man kan visst være slapp i ukesvis og det stemmer jo. Det var usikkert hvilken effekt det har å påbegynne antibiotikakur når det er gått mer enn 2 uker siden symptomene oppsto så jeg dropper kur siden jeg tåler antibiotika så dårlig.
Greit å få vite at NOE er som det ikke stemmer i kroppen, så jeg ikke bare var utslitt av å være mamma :P ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hermine har vært tørr inne i bhg idag :D litt våt bleie da de kom inn, men det er som forventet. Da jeg henta henne var bleia tørr så vi tissa på do og tok truse på før vi gikk hjem. Trusa er tørr og hun sier ifra når hun må tisse :)
Veeeldig stolt mamma ;) :p

Jeg har fått svar på blodprøvene mine. Har/har hatt en atypisk lungebetennelse som gir utslag på lunger og allmenntilstanden ;-) Man kan visst være slapp i ukesvis og det stemmer jo. Det var usikkert hvilken effekt det har å påbegynne antibiotikakur når det er gått mer enn 2 uker siden symptomene oppsto så jeg dropper kur siden jeg tåler antibiotika så dårlig.
Greit å få vite at NOE er som det ikke stemmer i kroppen, så jeg ikke bare var utslitt av å være mamma :p ;)

Så bra at de fant ut hva det var, da vet du at det går over, hjelper mye på psyken det:-) Hadde det på samme måte når de fant ut jeg hadde kronisk B12 mangel, det var heldigvis ikke meningen man skulle være så sliten:-)

Så bra at de fant ut hva det var, da vet du at det går over, hjelper mye på psyken det:-) Hadde det på samme måte når de fant ut jeg hadde kronisk B12 mangel, det var heldigvis ikke meningen man skulle være så sliten:-)
Ja jeg kjente jeg ble lettet over at det var noe galt i grunnen;) For jeg lurte veldig på om det var psykisk, men følte med ikke nedfor så fikk det ikke til å stemme :P ;)

Greit å få vite at NOE er som det ikke stemmer i kroppen, så jeg ikke bare var utslitt av å være mamma :P ;)

Hurra!!! Suuuperbra :-) Deilig å få hun tørr.
Driver med W vi nå, men tar nok ikke M før neste sommer tenker jeg. :-) Er litt "jobb" og tiltak og hehe...

Vil det mest sannsynlig gå over av seg selv eller? Håper du slipper en kur. Er noe dritt :(

God bedring :-)

Vi har hatt en god natt. W våknet 5.30, men jeg fikk sove til 8.20. Da holdt jeg på å bli gal av den terror flua som suste rundt i ansiktet mitt :mad::mad:
Drømte om 3 store krokodiller som var inne i huset her, og drev med den redningsaksjonen her. Så det var greit å våkne haha..

Mulig vi drar til Rottneros Parken igjen idag. Er så idyllisk og flott der ♡

Kos dere jenter :-)

Hahaha for en drøm du har hatt:eek::P greit å våkne da tenker jeg :)

God morgen:)
I helga blei jeg ferdig med og beise verandagulvet:)
Jentene var hos svigermor fra fredag til søndag og jeg har kost meg i hagen med litt luking, klipping av gress og kos med Emmeth. Var på familiemiddag hos svigers på lørdag.
Koselig med grillmat og godt selskap.
Ellers har jeg fått laga meg nye nails.

Supert sommervær, allerede over 20 grader i skyggen:D slenger med noen bilder og en såkalt selfie:D
Ha en fin dag folkens:)
Vis vedlegget 63738
Vis vedlegget 63739
Vis vedlegget 63740
Vis vedlegget 63741
Vis vedlegget 63742
Vis vedlegget 63743
Vis vedlegget 63744

•☆Tastedingsen☆•

Vakker du er med tøffe negler og fin tights:D hehe.. søt gutt og dyr har du også;) likte godt t-skjorta til Emmeth:D

Hvordan er det med gutten din? Og deg? Og resten av familien? :P:)
Mulig du har skrevet det lenger ut i tråden, men så langt har jeg ikke kommet i lesinga?:P

Greit å vite da, og greit å klare seg uten antibiotika.
Hva ser man på på blodprøvene da?
H er superflink!!!

Surfer mobilt!

Back
Topp