mandag 2.august:)

Søstra mi har iPhone, og hun skal kjøpe ny mobil snart... mulig hun kjøper iPhone 4 da, men hun er ikke helt 100 % fornøyd med den hun har nå i allefall.
Den andre har jeg ingen kunnskap til. Selv har jeg Samsung S8000 Jet, og er meeeeget fornøyd! [:)] Bestis og mannen hennes har HTC Desire, den er også knall!

jeg har lyst på iphone, men venter til de blir litt bedre..
klare meg med min fra ifjor enda..
[:D]

ORIGINAL: suki

Huff, jeg har falt helt av lasset når det gjelder mobiltelefoner. Har hatt den samme telefonen i ca 6 år nå. Funker som bare fy den, men blir jo fristet til noe nytt. Men skjønner ikke bæret av alle finessene de forskjellige telefonene har. [&o]

Godt å høre det ikke bare er meg!![8D] Men her på bv kan man jo bli fristet til å bruke penger på så mangt!!![8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Fruen~

gubben har iphone, men den har han igjennom jobb og trenger den pga mail osv.
jeg trenger mer for å ringe. Jeg liker tanken på at den er liten, trenger ikke en sværing heller.
Har ikke testet experia enno, men ser for meg at sms er greit pga den har typisk sony ericsson tastatur i skjermen.

Det er bare at det er vanskelig å treffe på riktig sted på touch-skjermen. Synes jeg da, med de store fingrene og lange neglene [X(][:D] Den pro har jo tastatur, men det tør ikke jeg ha med to klåfingerjenter ute etter å brekke ting [:o][:D] Men lekker er den!

Jeg prøver å si til meg selv at jeg ikke trenger ny telefon, men som dere sier - en blir fristet til så mangt her! [:D]

Har klumpefingre og lange negler selv, men touch går bra for det! [:)] Også har jeg en sånn liten "penn"-sak, om jeg føler behovet for å bruke den. 

forstår ikke så mye av alt det styret med mobilene no jeg heller. Men er lei av den jeg har hatt i 5 år no. Kamera er så dårlig. Foventer ikke speilreflekt, men klare bilder. Og det er det ikke på min.
Jeg får se hva jeg gjør. På se litt på dem i butikken også.

ORIGINAL: Skrållan

Har klumpefingre og lange negler selv, men touch går bra for det! [:)] Også har jeg en sånn liten "penn"-sak, om jeg føler behovet for å bruke den. 

Men har du prøvd den mini til xperia? Skikkelig liten plass til hver bokstav. Synes jeg da [:D]
Den nokia e52 som jeg har gjennom jobben er veldig bra altså, og godt kamera, men rimelig traust gett.

ORIGINAL: papayamammaen

Men har du prøvd den mini til xperia? Skikkelig liten plass til hver bokstav. Synes jeg da [:D]
Den nokia e52 som jeg har gjennom jobben er veldig bra altså, og godt kamera, men rimelig traust gett.

xperia mini har oppsett som andre vanlige mobiler, altså abc..............def...............ghi .............osv, det området på tlf jeg har idag er jo lite også!!![8|]

xperia mini har oppsett som andre vanlige mobiler, altså abc..............def...............ghi .............osv, det området på tlf jeg har idag er jo lite også!!![8|]

For all del, jeg gir meg! Sikkert jeg som har problemer med finmotorikken (og forklaringsevnen!)!!

For all del, jeg gir meg! Sikkert jeg som har problemer med finmotorikken (og forklaringsevnen!)!!

Har ikke prøvd den xperia mini-greia nei! Men funker det ikke med sånn "penn" til den også da? På min så er det sånn vanlig abc-def-opplegg når jeg skriver sms, og holder mobilen "rett" vei. Også når jeg snur den over på siden, så blir det "pc-tastatur", og det er her jeg bruker penna, for der er bokstavene alt for små [:)]

har ikke sjekka ut den enno selv, men du er inne på noe ja skrållan.
På experiaen må en laste ned et sånn pc-tastatur. Men ellers er det vel som du sier..

Back
Topp