mandag 2.august:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

vi har hatt ei meget dårlig natt, T hadde vondt i bena sine igjen og var veldig urolig[&o] ga han paracet til slutt og helldigvis sover han enda. lurer på om det må være voksesmerter jeg? han har faktisk vokst myyye siste halv året så meget mulig.

i dag skal han på besøk til bestekompisen sin som har byttet bhg, men han vet det ikke selv enda. regner med han blir glad[:D] vi jentene skal på biblioteket, DET gleder M seg til[:D][:D]

God morgen! Jeg skulle vært på jobb og gjort et par ting i dag, lillemor skulle bare være med. Men hun kasta opp masse i går kveld, håret, puta, veggen og alt. Herlig[&:] Så jeg tror jeg utsetter det til i morgen...

Ringte bare til barnehagen og sa at hun hadde ferie denne uken og. Hadde egentlig tenkt å ha denne uken for meg selv jeg og Looney[;)] Men jeg har ikke det store behovet likevel, og det er verken unger eller voksne vi kjenner igjen i barnehagen så da blir hun heller hjemme.

God morgen! [:)]

Her er vi tilbake til hverdagen. Sambo er på jobb igjen, og ungene koser seg hjemme med a mor. Tobias har vært i boden og henta ut John Deere'n sin, så han kjører traktor på stuegulvet her. Ida prøver å lære han å tråkke på pedalene, snille storesøstra som hun er.
Ute regner det. Vi skal en tur på butikken og handle litt mat, ellers skal vi bare være inne og vaske masse klær og gjøre litt småtjon her. Og kjøre masse traktor, ser jeg for meg.. [;)] Jeg skal på Functional Moves 17.30, så håper sambo har kommet seg hjem til da.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

MaRtE: Høres litt ut som voksesmerter ja. Ida hadde en periode i fjor sommer da hun våkna og hyla hver natt. Gikk over med paracet og at jeg knadde beina hennes litt.

McMor: Masse god bedring til snuppa di!

Jeg er en slavedriver Har pisket gubben opp av sengen for vi  skal være på spinningtime kl 10. Leverer N i bhg på vei dit. N gleder seg masse for endelig er bestissene tilbake i bhg, og N har ikke sett de på nesten to mnd pga vi hadde feriie først, deretter fikk N vannkopper også dro bestissene på ferie[:)]

Jeg og gubben skal spinne deretter trene styrke. Det blir godt for kroppen det[:)]

Etterpå blir det shopping og besøk hos svigers i allefall[:)]

vi har en mulig vannskade på kjøkkenet[&:] helt ny parkett på kjøkkenet og helt nytt kjøleskap i oktober i fjor, oppdaget i går at det har lekket vann så parketten under er delvis svart[&:][:@] håper virkelig ikke det er verre skader enn vi ser, for jeg orker ikke å dra opp gulvet her[:'(] da må kjøkkeninnredninga bort å[8|]

Her ligger begge barna på sofaen og ser på Fiffi, Hannah har fri hele uken så må prøve å finne på  litt forskjellig.
Ellers skal jeg på jobb etterpå i dag da sambo kommer hjem fra jobb.

Ferdig trent og nå bærer det straks avgårde på litt shopping, besøk hos svigers, mathandling også skal jeg møte ei venninne for en kaffekopp i ettermiddag.

Gubben er utslitt men fornøyd over å ha overlevd en spinning time.....[:D]

Looney: Du trener og trener, kommer til å se smæshing ut hele graviditeten du[:D]

I dag jeg har, la meg se? AMMET! Jepp i HELE dag, ammet og ammet og ammet og ammet!!! Hvert 15 min! Skal prøve å få opp melkeproduksjonen, men men ser ut som det har kommet mye mer enda nei![8|] Får prøve litt til da.

Skal snart til svigers å levere Chris til svigers, de skal ha han på ferie en uke, og kose seg på hytta og sånn! Passer bra nå som jeg kun sitter å ammer om dagen, og blir veldig sliten! Kjenner jeg må begynne å komme meg ut av huset litt snart og gp noen trilleturer eller noe, må slanke meg litt også - nå om dagen går det kun i usunne ting (alt som kan dyttes i ovnen eller kjelen og lage seg selv)[8D]

ORIGINAL: DeLady

Mandag, og første dag på jobb er over etter ferien :) Godt å begynne på'n igjen!

Ellers vil det skje mye fremover, og jeg gleder meg til å dele det med dere! Men jeg lar det ligge en stund til ;D

Har egentlig ikke så mye mer å skrive i dag. Ha en fin uke :) Kos dere på jobb, skole og med feire om dere ennå har det!

Ble ikke særlig nysgjerrig nå vet du[:D][&:][8|]

Jeg MÅ ha verdens meste rastløse samboer om dagen, og det er til å bli sprø av dessverre. Det MÅ skje noe 24 timer i føgnet eller så er det kjedelig. Man kan ikke være hjemme og gjøre ingenting i ferien for det er bortkastet. Hva med å slappe av?

Nå er han sendt ut på tur så blir det spennende å se hva han finner på. Lek med noen kompisser eller lignende da!!

Mandag, og første dag på jobb er over etter ferien :) Godt å begynne på'n igjen!

Ellers vil det skje mye fremover, og jeg gleder meg til å dele det med dere! Men jeg lar det ligge en stund til ;D

Har egentlig ikke så mye mer å skrive i dag. Ha en fin uke :) Kos dere på jobb, skole og med feire om dere ennå har det!

jeg er ikke nysgjerrig i det hele tatt!!!!

DeLady: er nesten ikke så vanskelig å gjette. Ser for meg alternativer på 1 hånd[;)]

Idag har vi feiret bryllupsdagen med å se på nybil! Mannen maser og mener vi kan få det til. Må ha ynglingsbila si vettu.
Mannen og ungene har vært på klatring, og jeg har vært på en rask gåtur.

Sitter eller og lurer fælt på om jeg skal ha sony ericsson experia x10 mini eller iphone. Ombestemmer meg hele tiden jo.
Fikk litt bidrag av gubben i gave.

Hihi! Det er mye å velge i da :) Så det kommer når enkelte ting er på plass :)

Hehe.. delady.... ja du vet å holde på interessen!!![;)][:D][:D][:D][:D]

Looney: Del av energien... du er jo gravid og alt.. [:D]

Lille, store gutten min mente vi skulle stjele naboen sin baby og ta ham med oss hjem i dag!!![8D][:D][:D][:D]

fruen: jeg har lyst på den sony ericsson selv, syns den var så søøøt[:)] kjenner flere som har iphone, men ingen som skryter av den.

ORIGINAL: ~Fruen~

DeLady: er nesten ikke så vanskelig å gjette. Ser for meg alternativer på 1 hånd[;)]

Idag har vi feiret bryllupsdagen med å se på nybil! Mannen maser og mener vi kan få det til. Må ha ynglingsbila si vettu.

Sitter eller og lurer fælt på om jeg skal ha sony ericsson experia x10 mini eller iphone. Ombestemmer meg hele tiden jo.

Den har jeg (pro da) eeeelsker den! Sambo har iphone, og den er mer fancy, men jeg hadde en sånn tlf, og savnet en tlf som faktisk var tlf og ikke bare en data! Haha[:D]

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: ~Fruen~

Den har jeg (pro da) eeeelsker den! Sambo har iphone, og den er mer fancy, men jeg hadde en sånn tlf, og savnet en tlf som faktisk var tlf og ikke bare en data! Haha[:D]

Samboeren har IPhone og er ikke fornøyd. Den henger seg opp i tide og utide, dårlig dekning osv. Han bruker den mye i jobb og det fungerer den ikke til. Eneste han er veldig fornøyd med er mail og nett funkjsonen, men ikke telefon delen.

Men jeg vil fortsatt ha IPhone 4 jeg da[&:] Har sett på Experia men det var noe feil som ikke var helt riktig med den[:D]

den xperia mini er lekker, men veldig liten! Skikkelig vanskelig å skrive sms på den, synes jeg med de store fingrene ihvertfall [:o][:)]
Jeg har lyst på htc sence, synes den er fiiin! Men jeg har nokia e52 betalt av jobben, så jeg synes ikke jeg kan kjøpe meg en ny telefon for privaten. Det får være grenser til å hive penger ut av vinduet! Tror jeg da... [&:][8D][:D]

Du må nesten se litt på hva du trenger telefon til, fruen! Jeg prøver å få gubben til å kjøpe iphone eller en annen smarttlf, for da kan han være mye mer mobil ift mailing og jobben. Ellers trenger ikke vi annet enn en for å ringe og sende sms eeeegentlig. Det er bare at jeg synes mobiltelefoner er veldig fine ting [X(][:D][:D]

gubben har iphone, men den har han igjennom jobb og trenger den pga mail osv.
jeg trenger mer for å ringe. Jeg liker tanken på at den er liten, trenger ikke en sværing heller.
Har ikke testet experia enno, men ser for meg at sms er greit pga den har typisk sony ericsson tastatur i skjermen.

Back
Topp