Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: DeLady
Mandag, og første dag på jobb er over etter ferien :) Godt å begynne på'n igjen!
Ellers vil det skje mye fremover, og jeg gleder meg til å dele det med dere! Men jeg lar det ligge en stund til ;D
Har egentlig ikke så mye mer å skrive i dag. Ha en fin uke :) Kos dere på jobb, skole og med feire om dere ennå har det!
ORIGINAL: DeLady
Mandag, og første dag på jobb er over etter ferien :) Godt å begynne på'n igjen!
Ellers vil det skje mye fremover, og jeg gleder meg til å dele det med dere! Men jeg lar det ligge en stund til ;D
Har egentlig ikke så mye mer å skrive i dag. Ha en fin uke :) Kos dere på jobb, skole og med feire om dere ennå har det!
ORIGINAL: ~Fruen~
DeLady: er nesten ikke så vanskelig å gjette. Ser for meg alternativer på 1 hånd[;)]
Idag har vi feiret bryllupsdagen med å se på nybil! Mannen maser og mener vi kan få det til. Må ha ynglingsbila si vettu.
Mannen og ungene har vært på klatring, og jeg har vært på en rask gåtur.
Sitter eller og lurer fælt på om jeg skal ha sony ericsson experia x10 mini eller iphone. Ombestemmer meg hele tiden jo.
Fikk litt bidrag av gubben i gave.
ORIGINAL: SillyDilly
ORIGINAL: ~Fruen~
DeLady: er nesten ikke så vanskelig å gjette. Ser for meg alternativer på 1 hånd[;)]
Idag har vi feiret bryllupsdagen med å se på nybil! Mannen maser og mener vi kan få det til. Må ha ynglingsbila si vettu.
Mannen og ungene har vært på klatring, og jeg har vært på en rask gåtur.
Sitter eller og lurer fælt på om jeg skal ha sony ericsson experia x10 mini eller iphone. Ombestemmer meg hele tiden jo.
Fikk litt bidrag av gubben i gave.
Den har jeg (pro da) eeeelsker den! Sambo har iphone, og den er mer fancy, men jeg hadde en sånn tlf, og savnet en tlf som faktisk var tlf og ikke bare en data! Haha[:D]