Mandag 19.05.

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Vi har hatt ei god natt. Våkna av at mannen gikk inn til Jenny kl.07. Han hadde dusja, satt på kaffe og tok morgenstellet på jenta vår, så da ble det en rolig start på dagen for min del.:)

Det er straks klart for eksamen i samfunnsfag, så nå er jeg litt nervøs.:p
Ønsker alle en fin dag!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Vi har hatt ei god natt. Våkna av at mannen gikk inn til Jenny kl.07. Han hadde dusja, satt på kaffe og tok morgenstellet på jenta vår, så da ble det en rolig start på dagen for min del.:)

Ønsker alle en fin dag!

MASSE lykke til på eksamen!!! :D

Skriftlig hjemme eller?

God morgen!

sein kveld + urolig natt = trøtt mamma :P

Mannen reiste kl 05 i morges :eek: Så nå er det bare oss to igjen.

Vi er hjemme idag, Hermine var så løs i magen i går og hun er forkjøla så vi er hjemme. Men hun er i knallform, bare veldig snørrete og litt surklete. Greit å ha henne hjemme, så går det fortere over!

Tror vi skal ta oss en gåtur til butikken med vogna i formiddag. Og så kanskje en tur til mamma seinere, kanskje vi får oss middag der :P

God morgen!

Ønsker alle en fin dag!

Ååå, masse lykke til på eksamen:D Dette greiser du fint:D:)*thumps up*

God morgen!

sein kveld + urolig natt = trøtt mamma :p

Vi er hjemme idag, Hermine var så løs i magen i går og hun er forkjøla så vi er hjemme. Men hun er i knallform, bare veldig snørrete og litt surklete. Greit å ha henne hjemme, så går det fortere over!

Tror vi skal ta oss en gåtur til butikken med vogna i formiddag. Og så kanskje en tur til mamma seinere, kanskje vi får oss middag der :p

Uff da, synd hu er så mye dårlig igjen. Fått i seg noe med melk i eller er det magevirus, kanskje?
God bedring til snuppa:) Kose dere masse idag:)

God morgen alle sammen:)
Vi feiret 17.mai hjemme sammen med mommo og hadde besøk av Bestemor også;)

Vi var alle kledd i finstas og spiste mye god mat og koste oss veldig i finværet og fulgte litt med på tv`n i bakgrunnen.

Skulle egl feire hos bestemor, men jentene ville helst være hjemme. Dessverre er Emmeth dårlig igjen:(
Han surver og gråter en del, feber og tydelig utilpass. Ikke snørret eller forkjølet heller, så veit ikke hva det kan være for noe. Så hans 17.mai feiring blei holdt i pysjen sin...
Håper dere alle hadde en knall 17.mai feiring:D

Jeg har funnet en kul eller bein som stikker ut på det ene kragebenet hans innerst på slutten inn mot halsen, så fikk time til legen på torsdag 10.40, så får vi se hva han finner ut. Mulig vi blir sendt på røntgen. Hu jeg prata med sa det ikke skulle være noen forskjell på kragebenene, så blir jo litt bekymra. Han gråter og mye om dagen, og aner jo ikke hva som er galt?

Jeg skulle egl ut og handle og litt forskjellig idag, men vi blir hjemme siden Emmeth nå ligger og sover. skal få klippa litt gress og drive ute i hagen:) Mannen skal på jobb kl 15.00. Så har alle 3 hjemme fra kl 14;)
litt stress, men og mye kos<3

Ha en fin dag i sola, jenter:D:)

God morgen!

Ønsker alle en fin dag!

Så deilig morgen da:D
Masse lykke til med eksamen! ;)

God morgen!

sein kveld + urolig natt = trøtt mamma :P

Tror vi skal ta oss en gåtur til butikken med vogna i formiddag. Og så kanskje en tur til mamma seinere, kanskje vi får oss middag der :P

Like greit å ha snuppa hjemme ja;) ha en fin dag sammen:)

Vi var alle kledd i finstas og spiste mye god mat og koste oss veldig i finværet og fulgte litt med på tv`n i bakgrunnen.

Skulle egl feire hos bestemor, men jentene ville helst være hjemme. Dessverre er Emmeth dårlig igjen:(
Han surver og gråter en del, feber og tydelig utilpass. Ikke snørret eller forkjølet heller, så veit ikke hva det kan være for noe. Så hans 17.mai feiring blei holdt i pysjen sin...

Jeg har funnet en kul eller bein som stikker ut på det ene kragebenet hans innerst på slutten inn mot halsen, så fikk time til legen på torsdag 10.40, så får vi se hva han finner ut. Mulig vi blir sendt på røntgen. Hu jeg prata med sa det ikke skulle være noen forskjell på kragebenene, så blir jo litt bekymra. Han gråter og mye om dagen, og aner jo ikke hva som er galt?

Jeg skulle egl ut og handle og litt forskjellig idag, men vi blir hjemme siden Emmeth nå ligger og sover. skal få klippa litt gress og drive ute i hagen:) Mannen skal på jobb kl 15.00. Så har alle 3 hjemme fra kl 14;)

Synd med formen til Emmeth:( :( kansje han har skadet kragebenet og har vondt der det er kul? Håper virkelig at det ikke er noe alvorlig!! Stakkara liten, har gått gjennom MYE det siste halvåret hvertfall!:(

God morgen;)

Dårlig natt her:confused: jeg klarte ikke å sovne før i 2 tiden:oops: og kl 3 så våknet Leoh.. småklaging og kaving fram til nesten halv 5! Var ganske varmt inne, og han var varm..så var nok det som var problemet!.. jeg åpnet vinduene på rommene (målte 24g inne hos Liana! !) og kjøkkenet igjen, så det skulle bli bedre..og vi sovnet til slutt.. meeeen så starta han med drømming og gråt i søvne rundt halv 6:P så ble bare max 3 timer på meg inatt! Heldigvis sov gutten til 9:30 og jeg fikk da 2 timer ekstra etter at de andre dro;) jentene har sovet godt da:D

Så da tar vi dagen med ro;) jeg skal egentlig på dugnad i bhgen kl 17.. men det regner litt av og på, så mulig det blir utsatt siden det er lekeapparatene som skal males:P

Ha en fin dag alle sammen:D

Uff da, synd hu er så mye dårlig igjen. Fått i seg noe med melk i eller er det magevirus, kanskje?
God bedring til snuppa:) Kose dere masse idag:)
Hun har jo veldig sensitiv mage, og reagerer fort med diaré på unormal kost, så tenker at all søppelmaten iløpet av helga er årsaken ;) Ingenting idag da, så da er hun nok på bedringens vei ;)

God morgen;)

Dårlig natt her:confused: jeg klarte ikke å sovne før i 2 tiden:oops: og kl 3 så våknet Leoh.. småklaging og kaving fram til nesten halv 5! Var ganske varmt inne, og han var varm..så var nok det som var problemet!.. jeg åpnet vinduene på rommene (målte 24g inne hos Liana! !) og kjøkkenet igjen, så det skulle bli bedre..og vi sovnet til slutt.. meeeen så starta han med drømming og gråt i søvne rundt halv 6:P så ble bare max 3 timer på meg inatt! Heldigvis sov gutten til 9:30 og jeg fikk da 2 timer ekstra etter at de andre dro;) jentene har sovet godt da:D

Så da tar vi dagen med ro;) jeg skal egentlig på dugnad i bhgen kl 17.. men det regner litt av og på, så mulig det blir utsatt siden det er lekeapparatene som skal males:P

Ha en fin dag alle sammen:D
Usj slike netter er sååå slitsomme :( Men når de kommer enkeltvis så går det jo greit, man klarer seg fint med nok kaffe :p

Så koselig 17.mai dere har hatt :) Endel roligere enn vår vil jeg tro :p

Stakkars Emmeth som er pjusk igjen :( Håper det er noe ufarlig, kanskje en hoven lymfeknute bare!

Usj slike netter er sååå slitsomme :( Men når de kommer enkeltvis så går det jo greit, man klarer seg fint med nok kaffe :p

Hehe ja.. jeg er utrolig glad for at sånne netter er sjeldne her!:D og hvertfall med tanke på at vi har 3 småbarn:)

Ikke bra med syke små :-o

Etter et lite sammenbrudd hos svigermor i morges kom vi oss i bilen kl 9, videre fra butikk/apotek kl 9.30. Hadde tenkt å kjøre en liten time før vi spiste litt frukt, men minsten sovna med en gang og sov til 12!! T sovnet litt etter og sov til 12.20 :-p
Da hadde jeg bare kjørt på og rukket å komme under en time hjemmefra.
Ble et godt stopp med mat og dogåing da før vi kjørte hjem!
Utrolig godt å være hjemme igjen selvom vi har kost oss.
Jeg har fått er lite dytt i rompa for å komme meg til lege igjen og kreve tester/henvisning til spesialist pga munnen min. Energinivå og humør er på bånn pga matinntak og smerter og jeg kan ikke gå slik lenger.
Jeg har bestemt meg for å satse på å stå på eksamen om en uke istedet for å utsette, siden det ikke er en stor del av studieløpet videre.
Da delte jeg litt mer enn jeg er komfortabel med på åpent forum, men jeg trengte det nå :-p
Håper ellers alle har det bra!!

Surfer mobilt!

ImageUploadedByBV Forum1400514963.654572.jpg

Dagen vår oppsummert i bilder :cool:

Hun var ikke så forkjøla som jeg trodde, men for en fin dag vi har hatt sammen på årets første varme dag her! :)

ImageUploadedByBV Forum1400515038.652551.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke bra med syke små :-o

Etter et lite sammenbrudd hos svigermor i morges kom vi oss i bilen kl 9, videre fra butikk/apotek kl 9.30. Hadde tenkt å kjøre en liten time før vi spiste litt frukt, men minsten sovna med en gang og sov til 12!! T sovnet litt etter og sov til 12.20 :-p
Da hadde jeg bare kjørt på og rukket å komme under en time hjemmefra.
Ble et godt stopp med mat og dogåing da før vi kjørte hjem!
Utrolig godt å være hjemme igjen selvom vi har kost oss.
Jeg har fått er lite dytt i rompa for å komme meg til lege igjen og kreve tester/henvisning til spesialist pga munnen min. Energinivå og humør er på bånn pga matinntak og smerter og jeg kan ikke gå slik lenger.
Jeg har bestemt meg for å satse på å stå på eksamen om en uke istedet for å utsette, siden det ikke er en stor del av studieløpet videre.
Da delte jeg litt mer enn jeg er komfortabel med på åpent forum, men jeg trengte det nå :-p
Håper ellers alle har det bra!!

Surfer mobilt!
Godt du har fått en liten dytt ;)

Legetime høres lurt ut! Det må finnes en årsak, evt et botemiddel for de munnsårene!

Du klarer nok fint å stå på eksamen, har troa på deg ;)

Sender en god klem! Ta vare på deg selv, og bruk familien din for det de er verdt nå ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp