Mandag. 17 November:-)

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ny uke og ny start;)

God morgen:)
Her sto vi opp kl 05.45. Ungene er i bhgen og skole, mannen på jobb:)
Har fått rydda litt i huset og tatt ut av oppvaskmaskina og satt inn skittent;) Skal få støvsugd og, men gjør det litt seinere. Hundene skal nå ha mat og luftes, ellers blir det en rolig dag. Emmeth er sterkt plaet av astmaen sin nå, mye hosting og slim, så henter han ved en 12tia i bhgen idag. så får han en kort dag. Han har ikke feber, men godt med korte dager uansett:)
Jeg er ikke frisk ennå, var på bedringens vei, men kom litt tilbake igjen synes jeg. Vondt i kroppen, tett i hodet og fryser for så og svette, men går nok over;)

Ønsker alle en fin Mandag:smiley-angelic003
 
God morgen!
Håper formen blir bedre snart, M. Du får vurdere å la støvsugeren ligge og heller hvile deg.;) God bedring!

Kaldt her i dag. Mann og barn er på jobb/i bhg, men jeg har ikke lagt planer for min egen dag enda. Egentlig litt godt..:p Har fyra opp i ovnen, spist frokost og koser med med en kopp te og tv2 bliss.

Ønsker dere alle en riktig god mandag!:)
 
God morgen!

Skal si du er effektiv på morrakvisten Mie :eek: Jeg har ikke drukket første koppen med kaffe enda :p
Vi sitter enda under pleddet å ser barne-tv nå ;) Vennebyen er blitt en ny favoritt, så nå ser vi Vennebyens Julefilm :rolleyes:

Holder lillemor hjemme idag, hun hoster så fælt og er så hes. Så da holder vi oss hjemme.

Skal på 2-års kontroll kl 14 så det er spennende :D
Hermine har øvd på at hun skal fortelle HS at hun heter "Hemine Teltrup 2 år" ;)
 
Hei hei!
Fetter S kom i morges for å ta følge med T til skolen :)
SFO åpner 7.30, og søs fikk litt vanskeligheter med å rekke levering av yngste i barnehagen og S til SFO før jobb kl 8 :)
T blir med dem hjem i dag.
Lillebror har også fri, vi skal på kontroll på sykehuset med barnelege i dag. Han har fått endel melkeprodukter i det siste, og det ser ut til å gå overraskende bra! Oppfølging av astmaen også!
Før det rydder jeg litt etter helgen :)
Mamma kommer for å være barnevakt da jeg skal på jobb og mannen (kanskje) jobber sent!
 
God morgen!
Håper formen blir bedre snart, M. Du får vurdere å la støvsugeren ligge og heller hvile deg.;) God bedring!

Kaldt her i dag. Mann og barn er på jobb/i bhg, men jeg har ikke lagt planer for min egen dag enda. Egentlig litt godt..:p Har fyra opp i ovnen, spist frokost og koser med med en kopp te og tv2 bliss.

Ønsker dere alle en riktig god mandag!:)
Deilig dag på deg da :)
 
God morgen!
Håper formen blir bedre snart, M. Du får vurdere å la støvsugeren ligge og heller hvile deg.;) God bedring!

Kaldt her i dag. Mann og barn er på jobb/i bhg, men jeg har ikke lagt planer for min egen dag enda. Egentlig litt godt..:p Har fyra opp i ovnen, spist frokost og koser med med en kopp te og tv2 bliss.

Ønsker dere alle en riktig god mandag!:)

Er så deilig med en slafedag og fyr i ovn;) En kopp te og bliss hørtes ikke verst ut;) Her ser jeg nå på Hundehviskeren:p Njaaa, har problemer med og slappe av og la rotet ligge, greier ikke og slappe av før alt er gjort;):eek: Men nå har jeg støvsugd, hundene fått mat og lufta, så da er det sofakos undre pleddet og fyr i ovn her og:D Kjenner jeg MÅ slappe av, så gjør det nå noen timer:) Hvordan går det ellers med denne studenten. da?:)
 
Er så deilig med en slafedag og fyr i ovn;) En kopp te og bliss hørtes ikke verst ut;) Her ser jeg nå på Hundehviskeren:p Njaaa, har problemer med og slappe av og la rotet ligge, greier ikke og slappe av før alt er gjort;):eek: Men nå har jeg støvsugd, hundene fått mat og lufta, så da er det sofakos undre pleddet og fyr i ovn her og:D Kjenner jeg MÅ slappe av, så gjør det nå noen timer:) Hvordan går det ellers med denne studenten. da?:)
Ja, gjør det. Ta litt smertestillende og kryp langt under pleddet.:)

Tja..studenten har en del å gjøre, men er veldig demotivert, noe som utgjør en særdeles dårlig kombinasjon. Menmen.. Får bite sammen tennene og la det stå til! :p
 
God morgen!

Skal si du er effektiv på morrakvisten Mie :eek: Jeg har ikke drukket første koppen med kaffe enda :p
Vi sitter enda under pleddet å ser barne-tv nå ;) Vennebyen er blitt en ny favoritt, så nå ser vi Vennebyens Julefilm :rolleyes:

Holder lillemor hjemme idag, hun hoster så fælt og er så hes. Så da holder vi oss hjemme.

Skal på 2-års kontroll kl 14 så det er spennende :D
Hermine har øvd på at hun skal fortelle HS at hun heter "Hemine Teltrup 2 år" ;)

Haha, klarer ikke og slappe av før alt er gjort, så før kl var 7 idag var jeg i full gang;) meeen nå er det tv-tid og rompa planta godt i sofaen og pleddet rundt meg:)

For en koselig morgen dere har:)<3 Spennende med 2 årskontroll:D Skal si hu er flink til og snakke:) Har løsna litt med språket igjen her og, men han snakker ikke setninger ennå, kun ord:)
Har ikke sett på vennebyen, tror jeg? Eneste jeg veit er at RaRa den bråkete løven er bråkete og plagsomt, ingen av unga mine som har likt det;) Sauen shaun derimot synes alle er gøy. Favorittfilm om dagen er Frost og Tingeling og sjørøverne, tror jeg den heter. God bedring til Hermine:)
 
God morgen!

Skal si du er effektiv på morrakvisten Mie :eek: Jeg har ikke drukket første koppen med kaffe enda :p
Vi sitter enda under pleddet å ser barne-tv nå ;) Vennebyen er blitt en ny favoritt, så nå ser vi Vennebyens Julefilm :rolleyes:

Holder lillemor hjemme idag, hun hoster så fælt og er så hes. Så da holder vi oss hjemme.

Skal på 2-års kontroll kl 14 så det er spennende :D
Hermine har øvd på at hun skal fortelle HS at hun heter "Hemine Teltrup 2 år" ;)

Haha, klarer ikke og slappe av før alt er gjort, så før kl var 7 idag var jeg i full gang;) meeen nå er det tv-tid og rompa planta godt i sofaen og pleddet rundt meg:)

For en koselig morgen dere har:)<3 Spennende med 2 årskontroll:D Skal si hu er flink til og snakke:) Har løsna litt med språket igjen her og, men han snakker ikke setninger ennå, kun ord:)
Har ikke sett på vennebyen, tror jeg? Eneste jeg veit er at RaRa den bråkete løven er bråkete og plagsomt, ingen av unga mine som har likt det;) Sauen shaun derimot synes alle er gøy. Favorittfilm om dagen er Frost og Tingeling og sjørøverne, tror jeg den heter. God bedring til Hermine:)
 
Hei hei!
Fetter S kom i morges for å ta følge med T til skolen :)
SFO åpner 7.30, og søs fikk litt vanskeligheter med å rekke levering av yngste i barnehagen og S til SFO før jobb kl 8 :)
T blir med dem hjem i dag.
Lillebror har også fri, vi skal på kontroll på sykehuset med barnelege i dag. Han har fått endel melkeprodukter i det siste, og det ser ut til å gå overraskende bra! Oppfølging av astmaen også!
Før det rydder jeg litt etter helgen :)
Mamma kommer for å være barnevakt da jeg skal på jobb og mannen (kanskje) jobber sent!

Så koselig de tar følge til skolen:)
Så heldige dere er som har familie og støtte dere til, merker jeg savner det nå som unga har blitt større og min egen kusine har fått 2 små i dk:) Så bra det har gått fint med litt melkeprodukter, kan jo hende han sakte, men sikkert vokser det av seg? Masse lykke til hos barnelegen:)<3<3
 
Ja, gjør det. Ta litt smertestillende og kryp langt under pleddet.:)

Tja..studenten har en del å gjøre, men er veldig demotivert, noe som utgjør en særdeles dårlig kombinasjon. Menmen.. Får bite sammen tennene og la det stå til! :p

Skal gjøre det:) Nå er det fødeavdelingen på tvn<3

Hehe, det skal ikke alltid være like lett med denna motivasjonen, synes dere alle er knallflinke som studerer samtidig som dere og har små i huset:smiley-angelic003:happy119:gen014*tar hatten av for dere*
Sender deg masse motivasjonstøv og gåpåmot til og åpne bøkene:D
 
Så koselig de tar følge til skolen:)
Så heldige dere er som har familie og støtte dere til, merker jeg savner det nå som unga har blitt større og min egen kusine har fått 2 små i dk:) Så bra det har gått fint med litt melkeprodukter, kan jo hende han sakte, men sikkert vokser det av seg? Masse lykke til hos barnelegen:)<3<3
Ja. Noen dager har han fått ganske mye. Til og med fløteis, og det ser ut til å gå helt greit!
Ja vi er heldige som har familie i samme by og så nærme nabolaget. Ungene har god kontakt og nytte av hverandre :)
 

Haha, klarer ikke og slappe av før alt er gjort, så før kl var 7 idag var jeg i full gang;) meeen nå er det tv-tid og rompa planta godt i sofaen og pleddet rundt meg:)

For en koselig morgen dere har:)<3 Spennende med 2 årskontroll:D Skal si hu er flink til og snakke:) Har løsna litt med språket igjen her og, men han snakker ikke setninger ennå, kun ord:)
Har ikke sett på vennebyen, tror jeg? Eneste jeg veit er at RaRa den bråkete løven er bråkete og plagsomt, ingen av unga mine som har likt det;) Sauen shaun derimot synes alle er gøy. Favorittfilm om dagen er Frost og Tingeling og sjørøverne, tror jeg den heter. God bedring til Hermine:)
Jeg er litt bedagelig av natur og klarer fint å se på litt rot, nesten litt for avslappet. Vi skulle vaske hus i helgen, men så ble det masse familieaktiviteter i stedet så da ble det ikke noe av :p

RaRa liker Hermine, men jeg synes også det er litt bråkete :p Hermine er ikke interessert i langfilmer enda. Hun kan se tv i timesvis om hun får lov, men det må være serier med kortere episoder. Lik foreldrene der :p Vennebyen tror jeg sendes på Tv2 til vanlig? Vi ser det på Netflix, veldig koselig serie :) Hermine blir fort redd det hun ser på tv, men denne serien er veldig "snill".
 
Nå har vi hatt 5.bleiefrie natt og hun er helt tørr :D

Hun sier "ngh" stort sett kl 22 hver kveld, da har vi henne på do for å tisse og så er hun tørr til morran :)

Vi prøvde med litt fløteis for første gang i går, er spent på hvordan hun tåler det. Hun likte det iallfall VELDIG godt og spiste 3 porsjoner :p
 
Ja. Noen dager har han fått ganske mye. Til og med fløteis, og det ser ut til å gå helt greit!
Ja vi er heldige som har familie i samme by og så nærme nabolaget. Ungene har god kontakt og nytte av hverandre :)
Så bra at det går bedre med melken :)

Samme som her det!
 
Hei hei!
Fetter S kom i morges for å ta følge med T til skolen :)
SFO åpner 7.30, og søs fikk litt vanskeligheter med å rekke levering av yngste i barnehagen og S til SFO før jobb kl 8 :)
T blir med dem hjem i dag.
Lillebror har også fri, vi skal på kontroll på sykehuset med barnelege i dag. Han har fått endel melkeprodukter i det siste, og det ser ut til å gå overraskende bra! Oppfølging av astmaen også!
Før det rydder jeg litt etter helgen :)
Mamma kommer for å være barnevakt da jeg skal på jobb og mannen (kanskje) jobber sent!
Lykke til hos barnelegen!
 
God morgen!
Håper formen blir bedre snart, M. Du får vurdere å la støvsugeren ligge og heller hvile deg.;) God bedring!

Kaldt her i dag. Mann og barn er på jobb/i bhg, men jeg har ikke lagt planer for min egen dag enda. Egentlig litt godt..:p Har fyra opp i ovnen, spist frokost og koser med med en kopp te og tv2 bliss.

Ønsker dere alle en riktig god mandag!:)
Deilig start på uka!

Har også mista all studiemotivasjon etter at oppgaven ble levert :p Men nå MÅ jeg ta meg sammen og starte forberedelsene til eksamen snart!!!
 
Deilig start på uka!

Har også mista all studiemotivasjon etter at oppgaven ble levert :p Men nå MÅ jeg ta meg sammen og starte forberedelsene til eksamen snart!!!
Skjønner godt at du mista piffen, ja. Når man er ferdig med ei så stor oppgave, så føler man seg liksom ferdig.:p Har du en eksamen før jul?

Jeg skal skrive et arb.krav som skal inn 30.11 , også er det nynorskeksamen 11.12.
 
Så bra at det går bedre med melken :)

Samme som her det!
Lykke til hos barnelegen!

Takk, blir jo mest en samtale for å følge opp, men det er kjekt det!
Det var bra jeg hørte på mannen, for tidligere når vi har prøvd noe med melk så har vi (jeg) gitt opp med en gang ved det minste tegn til løs mage. Men nå hadde han en liten runde, og etter det har han vært helt fin. Han har spise pizza med ost, fløteis, middagsmat med melk (pølser, fiskekaker, kjøttboller), litt fløtebasert saus, leverpostei og margarin.
 
God mandag :)

Mammatil2prinsesser&1prins: flink jente du er som står sånn på! Jeg er nok litt som deg, at jeg klarer ikke slappe ordentlig av når det er rot rundt meg;) godt du har pakket deg inni teppet og med fyring :D God bedring til deg og Emmeth <3 om dere bruker Netflix, så prøv dere på "Mia & meg" :D handler om alver og enhjørninger :p Emira elsker serien;)


Lilla-87: høres godt ut å ikke ha så mye planer, men heller å sitte å sløve med fyr i ovn, tv og te :) ellers går det bra med alle?


Marian87: God bedring til Hermine! Vennebyen har ikke blitt sett på her, men er sikkert kjempe kos med julefilm og tente lys :D Lykke til på 2års-kontrollen :)


Fru H: dere er så flinke til å hjelpe hverandre syns jeg:D og det er kjempe bra!:) håper E vokser seg helt fra melke allergien da:D ser jo lovende ut;)
 
Back
Topp