Mandag 16.juni...og snø!!!

Hermine skal jo egentlig være i bhg ut neste uke, men siden H går på ferie nå på fredag så spørs det ikke bare om hun kun får 1 eller 2 dager i neste uke. Spiller vel ingen rolle om hun har 6 eller 7 uker ferie, ny tilvenning må vi ha i august likevel :p

Jaa 6 eller 7 uker har jo ikke noe å si da :D

Ja, hun må skjønne at hun ikke kan holde på sånn :eek:

Ja, det gikk ganske kjapt ja. Kommer til å savne spenningen;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ja er jo nesten umulig å prate med hun å.. for om jeg snakker ansikt til ansikt med hun, så jatter hun med og sier hun skal ordne det osv.. men om jeg prøver å sende melding eller noe, så svarer hun nesten aldri:confused: så kommer jo ikke videre..hehe

Ja spenningen er jo et savn :) også dette med å gå å vente på å få møte denne lille i magen:D hehe.. men kan lissom ikke fortsette å lage unger bare for å kjenne på de følelsene :P hehe

Ja det nettbrettet skal med, og noen tegnesaker, det liker hun ;) Hun nå nok vente til de er ferdig med tralla med løpingen tror jeg;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Haha, neida, den tralla er veldig kjekk for å begrense for langt hun kan løpe :p

Ja er jo nesten umulig å prate med hun å.. for om jeg snakker ansikt til ansikt med hun, så jatter hun med og sier hun skal ordne det osv.. men om jeg prøver å sende melding eller noe, så svarer hun nesten aldri:confused: så kommer jo ikke videre..hehe

Ja spenningen er jo et savn :) også dette med å gå å vente på å få møte denne lille i magen:D hehe.. men kan lissom ikke fortsette å lage unger bare for å kjenne på de følelsene :p hehe

Hehehe, nei da blir det maaange unger :p;)

Huff, dårlig sjef det der ja, mange slike dessverre:eek::(

Hehehe, nei da blir det maaange unger :p;)

Huff, dårlig sjef det der ja, mange slike dessverre:eek::(

Haha ja og DET har jeg ikke ork til :P

Sjefen er nok ikke av det gode slaget nei:confused: synd noen skal være så vanskelige!

Back
Topp