MAndag 12. mai

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå.
Kranglet med Lillebror angående puppingen i natt, men jeg klarte å strekke det til kl 5 :p Og enda sov vi bittelitt til ettet det.
Jeg har sendt forespørsel om ny legetime, formen er virkelig ikke på topp :(
Rolig dag her med andre ord, huset begynner å se rimelig bomba ut! Skal egentlig på personalmøte i dag, men det spørs om jeg må bruke barnevakten for å komme meg til legen istedet.

Tidlig på dere da :(
Hangler du eller? Håper du får deg en time raskt... Man blir så tappet for energi, god bedring til deg :)
Ikke tenk på huset nå,hvil når du har sjansen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei :)
Hadde besøk av mamma og lillesøsteren min til idag. De reiste 6.45,da hun skulle på skolen.. :)
Ungene våknet tidlig idag grunnet støy i huset,selvom det ikke var mye...
6.15 og 630.... Æsj kjipt....
Gubben våknet for 10 minutter siden,så nå skal jeg sove litt igjen :)

Hva skal deres barn ha på seg på 17.mai?
Tror ikke jeg gidder å kjøpe dress til Wael. Vi er jo aldri på noe..
Tenkte en "pen"bukse og en fin skjorte... Han løper,faller,klatrer og er i farta. Hehe
Mina's stakk passer ikke i år,så har kjøpt en lysrosa blondekjole til hun... Trenger strømpebukse og sko bare...
Og jeg trenger sko hehe.. Hva skal dere ha på dere?
Skal dere være hjemme på 17.mai eller? Vi må til Norge... Blir en lang dag :)

Hadde besøk av mamma og lillesøsteren min til idag. De reiste 6.45,da hun skulle på skolen.. :)

Tenkte en "pen"bukse og en fin skjorte... Han løper,faller,klatrer og er i farta. Hehe
Mina's stakk passer ikke i år,så har kjøpt en lysrosa blondekjole til hun... Trenger strømpebukse og sko bare...

Ingen pendress her heller. T har en bukse som minner om dressbukse, så han skal ha den ellee en corsfløyelsbukse. Lillebror har en i cord som er nesten lik, så på han blir det den, hvit ulltrøye og vesten jeg at strikket.
Vi reiser til svigermor på Tjøme for å feire :-) siste året før T går på skolen og har opplegg der.
Jeg skal ha på trønderbunaden etter farmor!! En stund siden sist nå pga graviditet og hyppig amming i fjor!

Surfer mobilt!

Fru H: virkelig synd å høre at formen ikke er god :( håper det ikke er kyssesyken da! Gjør som Lennypenny sier, hvil deg når du kan og la huset stå ;)

Lennypenny: ha en god hvil :) Liana skal ha på en matroskjole som egentlig er etter søsteren min :) og Emira skal enten ha på finkjolen fra julaften eller så får hun ny om jeg finner i kongsberg imårra:P Leoh tror jeg ikke blir med ut, for han blir så fort redd ved mye støy og høye lyder.. men jeg skal ta med jentene bort til barneskolen, der alt skal være :) ellers er jeg ikke noe opptatt av 17 mai, så går ut for ungenes skyld :P;)

Go' morn:)

Natten har vært god, men måtte innom Liana 1 gang.. har hørt hun småsutret i søvne noen få ganger etter det å.. Leoh måtte ha litt trøst i søvne, for han drømte noe, og lå å gråt i søvne..hehe like greit å kose og stryke han før han våknet med et vræl;):P hehe..

Nå skal jeg inn i dusjen tenker jeg! Måtte bare passe på at fyringa ikke sloknet først.. regner her idag også, så jeg holder meg inne :P må ringe til sykehuset for å dele opp beløpet eller utsette regninga for steriliseringa..6500kr er MYE å betale på engang..selvom vi har prøvd å spare litt..hehe..

Håper alle får en god dag;)

Hei og hå.
Kranglet med Lillebror angående puppingen i natt, men jeg klarte å strekke det til kl 5 :p Og enda sov vi bittelitt til ettet det.
Jeg har sendt forespørsel om ny legetime, formen er virkelig ikke på topp :(
Rolig dag her med andre ord, huset begynner å se rimelig bomba ut! Skal egentlig på personalmøte i dag, men det spørs om jeg må bruke barnevakten for å komme meg til legen istedet.
Urolig natt her også, begynte i 01-tiden i natt også :confused: Forsøkte både å ha henne i vår seng og å gi mme men virket som om hun hadde våknet og rett og slett ikke fikk sove mer :oops: Sovnet omsider men jeg er helt på en snurr idag :p

Håper du kommer deg til legen og finner ut av det med den formen!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt en liten barnebunad brukt til Hermine, kosta bare 150kr med skjorte og det hele ;) Hun lekte ute i den da vi var i konfirmasjon og jeg måtte plukke lyng og gress ut av den etterpå...og vaske vekk is og kakeflekker :p ;)

Go' morn:)

Natten har vært god, men måtte innom Liana 1 gang.. har hørt hun småsutret i søvne noen få ganger etter det å.. Leoh måtte ha litt trøst i søvne, for han drømte noe, og lå å gråt i søvne..hehe like greit å kose og stryke han før han våknet med et vræl;):P hehe..

Nå skal jeg inn i dusjen tenker jeg! Måtte bare passe på at fyringa ikke sloknet først.. regner her idag også, så jeg holder meg inne :P må ringe til sykehuset for å dele opp beløpet eller utsette regninga for steriliseringa..6500kr er MYE å betale på engang..selvom vi har prøvd å spare litt..hehe..

Håper alle får en god dag;)
Skulle ikke du begynne å jobbe igjen omtrent nå? :p ;)

Morn morn!
Mye lyd på mini i natt her også! :confused:

Måtte vekke henne kl 07.15 for å rekke bhg :oops: Skikkelig slitsomt å ha en unge som ikke kan leveres etter frokost!

jeg sitter med frokost og en kaffe latte og kjemper kampen om motivasjonen til å studere, med meg selv :p :eek:

...hjelper ikke på å være stuptrøtt og helt matt liksom ;)

Skulle ikke du begynne å jobbe igjen omtrent nå? :p ;)

Hehe joa.. 22 mai begynner sambo i perm ;) men var ikke sikkert sjefen min hadde noe før juni:confused::oops:

Fru H: Håper du får kommet deg til legen snart og sjekka tilstanden. Masse god bedring til deg!

Lennypenny: Så kjedelig at barna våkna av romsteringa. God dubb til deg! Her passer fortsatt bunaden som hun hadde i fjor, så det blir den og et par brukte bunadsko som jeg kjøpte for 100,-.:) HVIS det blir finvær, så har jeg et par lettere kjoler i bakhånd.:)

Anita87: Jah, jeg hadde ikke klart å punga ut så mye ekstra på en måned. Håper det ordner seg.:)

Marian87: Håper den motivasjonen din snur snart! Har du utsatt innleveringa di eller går du for skippertakskrampa? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fru H: Håper du får kommet deg til legen snart og sjekka tilstanden. Masse god bedring til deg!

Lennypenny: Så kjedelig at barna våkna av romsteringa. God dubb til deg! Her passer fortsatt bunaden som hun hadde i fjor, så det blir den og et par brukte bunadsko som jeg kjøpte for 100,-.:) HVIS det blir finvær, så har jeg et par lettere kjoler i bakhånd.:)

Anita87: Jah, jeg hadde ikke klart å punga ut så mye ekstra på en måned. Håper det ordner seg.:)

Marian87: Håper den motivasjonen din snur snart! Har du utsatt innleveringa di eller går du for skippertakskrampa? :)

Nei er mye.. men går nok bra å dele opp eller utsette..for det er bare fram til 6 juni isåfall :)

Jeg har utsatt til 1.november! Fristen er 15.mai og jeg har ikke begynt å skrive enda ;)

Mårnings!
Her våkner vesla nesten på slaget 07 for tida, og det er jo greit med litt forutsigbarhet.:)
Her har det regna i natt og det lukter såååå godt ute! Jenny var storfornøyd når hun fikk ha på støvlene sine når hun skulle dra. Små gleder!♡
Jeg skal sette med ned mef kaffekoppen og lese til neste eksamen. Kan fryktelig lite føler jeg (vi som har vært så uheldige med vikarforeleserne våre i et fag som er veldig omfattende: historie, samfunnsfag og geografi), så jeg vet ikke i hvilken ende jeg skal starte i, men begynne må man!

Ha en fin dag, jenter!

Oida, det var jo synd da :(

Ja.. men hun skulle hvertfall ordne sånn at jeg kunne få en ny opplæring, siden hun tok over caféen etter at jeg ble sykmeldt for 2,5 år siden:P men det er alltid mer å gjøre på sommeren da..så da er det nok mer jobb :)

Mårnings!
Her våkner vesla nesten på slaget 07 for tida, og det er jo greit med litt forutsigbarhet.:)
Her har det regna i natt og det lukter såååå godt ute! Jenny var storfornøyd når hun fikk ha på støvlene sine når hun skulle dra. Små gleder!♡
Jeg skal sette med ned mef kaffekoppen og lese til neste eksamen. Kan fryktelig lite føler jeg (vi som har vært så uheldige med vikarforeleserne våre i et fag som er veldig omfattende: historie, samfunnsfag og geografi), så jeg vet ikke i hvilken ende jeg skal starte i, men begynne må man!

Ha en fin dag, jenter!

Hmm, hørtes deilig ut å jobbe hjemmefra!!! Tror jeg skal gå for det samme idag ;) Så slipper jeg å gjøre en innsatse mht utseende iallfall :p

Så bra du har fått utsatt Marianne! :)

Hadde jeg ikke hatt sånn passe kontroll på muntlig eksamen hadde jeg vurdert utsettelse på den nå pga formen.
Men da blir det nesten midt i sommerferien at jeg må konte, og det er uaktuelt!
Jeg vil bli ferdig nå :p

Ja.. men hun skulle hvertfall ordne sånn at jeg kunne få en ny opplæring, siden hun tok over caféen etter at jeg ble sykmeldt for 2,5 år siden:p men det er alltid mer å gjøre på sommeren da..så da er det nok mer jobb :)
Håper du får jobbet litt da =)

Back
Topp