Mandag 10. november

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Herlighet.
10, november alt :eek:

Tiden flyr. Bare 1 mnd (ca 5 uker) til noen av oss starter med permisjon alt :eek::D

Kjenner krampa tar meg snart :P

Her er det 76 dager igjen til UL termin men enda kortere til mens. Og et sted i mellom der kommer lillebror :eek::rolleyes::D

Vel, dagens oppklaring for meg :P

Her starter dagen rolig. Fryktelig trøtt, men på skolen må jeg :P Anatomi og fysiologi :D Spennende :D
Siste "fulle" uka før det er 2 uker igjen med litt skole og så braker det løs med eksamner. Kjenner jeg gruer meg litt mye til noe jeg faktisk kan :p:confused: Ikke SÅ flink til å studere dessverre :P o_O:confused::eek::rolleyes:

Blir noen rolige uker. og det skal bli deilig :) Så blir det litt stress :P

Så jenter. Begynner dere å få ting på plass da? Noe dere mangler?

Her mangler vi forsatt senga, dyner og bagdelen til vogna, pluss at jeg ønsker base til bilstolen og adapeter til vogna så jeg kan bruke sete den første tiden til den verste delen av snø og dritt er borte :P Når det gjelder levering i bhg og skole :)

Ja her telles dager til ks dato, og syns dagene går aaaalt for sakte.
56 er tallet i dag.

Gått hjemme hele svangerskapet å nå er det gørr kjedelig!
Har null energi så ligger på sofan å ser netflix dagen lang føles det ut som, blæh.. Å for ikke å snakke om 1-4 dupper om dagen :o sløvt!

Skulle ønske energien var på topp slik at huset virkelig kunne fått litt omsorg. Er rot å hybelkaniner i alle 3 etg.. Veldig demotiverende å starte en plass.

Når det kommer til babyutstyr så manger jeg en del ennå:

-Badebalje m/stativ
-Brystpumpe
-Dyne til sprinkelsenga + pute
-Babysokker og strømpebukser
-Smokker
-Babyhåndklær
-AmmeBH

Har goood tid til å skaffe disse tingene. Jula kommer jo først også :D

Lykke til på skolen og de kommende eksamenan :D
Blir sikkert godt å få de overstått!

Ja her telles dager til ks dato, og syns dagene går aaaalt for sakte.
56 er tallet i dag.

Gått hjemme hele svangerskapet å nå er det gørr kjedelig!
Har null energi så ligger på sofan å ser netflix dagen lang føles det ut som, blæh.. Å for ikke å snakke om 1-4 dupper om dagen :eek: sløvt!

Skulle ønske energien var på topp slik at huset virkelig kunne fått litt omsorg. Er rot å hybelkaniner i alle 3 etg.. Veldig demotiverende å starte en plass.

Når det kommer til babyutstyr så manger jeg en del ennå:

-Badebalje m/stativ
-Brystpumpe
-Dyne til sprinkelsenga + pute
-Babysokker og strømpebukser
-Smokker
-Babyhåndklær
-AmmeBH

Har goood tid til å skaffe disse tingene. Jula kommer jo først også :D

Lykke til på skolen og de kommende eksamenan :D
Blir sikkert godt å få de overstått!

Du får starte med den etg du er i :D :P ta litt og litt om gangen ;) :P Orker ikke en dritt selv, så skjønner deg der :)

Håper formen blir litt bedre etterhvert for deg :)

Jula ja, gleeeeeder meg... En skikkelig avslappet jul i år :D :P

Akkurat 9 uker igjen til ks, kjenner det egentlig er 1-2 måneder for tidlig med alt vi skal rekke før den tid!
Ungene er levert på skole og bhge, nå skal jeg ta meg en dusj og finne senga et par timer.

Vi mangler:
Madrass
Badebalje
Brystpumpe
Amme bh
Klær har vi svært lite av, men satser på å handle på januarsalget ;)

Her holder vi på å pusse opp bad både til oss og de i sokkelleiligheten, så huset er for tiden fullt av flisleggere, rørleggere, glava og sagflis... Men i løpet av uka så er de vel ferdig. Det gledes!!!!!
Håper å komme såpass i orden i løpet av november slik at jeg kan få litt oversikt over hva vi mangler. Heldigvis er det bare et år siden sist så håper jeg berger med det jeg har :-)

Ja tenk det, 10 november alt :o
64 dager til termin her, la de dagene gå fort. Ribbeina mine har begynt å få kjenne det.. Men skal vell egentlig ikke klage, er vell nesten eneste vonde jeg har.

Mangler ja, hmmm

Sprinkelseng + tilbehør
Kleskommode
Strømpebukser
Bilstolpose
Batteri(oppladbare) til babycallen
Badebalje
Stelleprodukter
Strømpebukser

Ja var det jeg kom på i farta, har en liste men orker ikke å hente den nå :p
Sprinkelseng + tilbehør skal jeg kjøpe denne uken :D kleskommode har jeg hjem til mamma så den skal jeg prøve å få med meg denne uken.

Har termin 24 januar, føler fortsatt det er leeenge til :) Vi har kun vogn og litt klær klart. LYKKE til med eksamen! Det går helt sikkert bra! Så kan du klappe deg selv på skuldra og ta velfortjent juleferie når du er ferdig :)

Her er det nå 48 dager igjen til termin :D

Dagene går unna, er i praksis hver dag stort sett frem til 9.desember, da skal jeg ta meg velfortjent fri! Gleder meg sånn! Ellers så styrer jeg litt med gavekalender til mannen, og skal på flere julebord fremover :)
Lille i magen har det visst bra, hun sparker og styrer på :) Hun har hatt hodet nedover de siste 4 uker, så satser på at hun ikke snur seg mer nå :)
Mangler vel egentlig bare babycall og overmadrass til senga :) Så vi er vel klar! :D

Så blir det jo koselig å pynte litt til jul snart da :) Elsker det! :D

Her er det 52 dager igjen til termin - føles så lenge til men allikevel så nærme.. har blitt fullt sykemeldt nå frem mot petmisjonsstart i midten av desember. Har lite og ingen energi igjen. Men babyen i magen virker til å ha det bra - han sparker og styrer på:-)

Mangler ikke så mye men mangler
sengtøy og dyne til sprinkelseng
Litt mer klær
Bilstolpose som jeg skal låne av en venninne
Stelleprodukter

Vi har vel det meste i hus, selv om mye ligger på loftet ennå.
Eneste jeg kommer på vi mangler er å kjøpe inn bleier og ny madrass til vuggen. Ellers mangler vi kanskje litt klær, men det tar vi på januarsalget ;)

Har begynt å vaske opp klær ol etter storesøster, så litt kontroll har vi... Men vi stresser ikke ennå. Leeeenge igjen til han kommer (håper jeg...)

Tiden flyr!!
Jeg ble overrasket med babyshower i helgå, så jeg har i hvertfall litt bleier :p

Men ellers mangler vi:
Stellebord
Seng+madrass
Flasker, har bare tre og regner med å delamme denne gangen og..
Ammepute
Sterilisator til flaskene
Bilstol og base
Babycall, hvis vi skal ha - er usikker
Badebalje
Bæresjal, elastisk

Må ellers få renset lammeskinnsposen, har vært i bruk i 10 år nå, så er vel på tide :p:cool:

Ellers så har vi ikke bodd oss helt inn i dette huset, vi flyttet inn i august, og det gjenstår å bo oss skikkelig inn.. satte opp lekegrinda i dag, bare for å se hvor mye plass den tar og hvor den kan stå... men må nok pakke den sammen igjen for å få plass til juletre.:santa

Så spennende tid dere har foran dere :-)

Nyt siste rest av svangerskapet!

Mangler seng, madrass, sengetøy, vogn, badekar og noe klær... Så ja. Begynner å nærme seg nå.

Back
Topp