• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

mandag 10 desember

totteline

Gift med forumet
og så er det bare 14 dager igjen til julaften[:D].

Her startet dagen kl 5 i dag,ikke pga unger men pga den ene katten[:@]. Den var ekstremt selskaps syk og gikk rundt og mjauet. Så da var det bare å stå opp og slippe henne ut.

Mina våknet kl 6.10[:)]. da var det mat og ett par skikkelige bæsjebleier[:'(].
Nå har jeg fått Andrea på skolen og jeg skal snart løpe i dusjen. Skal til frisøren kl 11 og så er det legetime kl 15.
Og så blir det hundetrening i kveld kl 19, skal bli godt å komme seg ut uten unger og[8D].

Her ser det ut som det blir en fin dag, og vi skal ut å trille tur.

Ha en flott dag[:D]

GoooooooooooD Morgen!
Javel, 14 dager[:)] Ikke lenge til jul da nei[:)] Gleder meg.
I dag skal jeg ut å få gått meg en tur. Fått pakt inn litt julegaver, lagt sammen noe klær og diverse husting. Kansje får jeg tid til å finne frem julenissene og[;)] 

Ha en fin dag! Klem

FOR en start på dagen,har hevet 2 laken,var så mye spy på det ene og diaree på det andre.Bare kasta det.Orket ikke noe annet,har også hevet en madrass.Hehe...uff...
så i dag er Mateo hjemme stakkar.

GOD morgen foressten[:D][;)]

vi gleder oss til jul,herreguuuuuud tiden fyker....ukene bare raser avgårde.

Ja endelig bare 14 dager igjen sier jo jeg!!!!! jeg gleder meg sånn til jul[:D]er den beste tiden i året, jeg elsker å ordne til jul, er en av de få som koser meg med å handle inn julegaver og diverse.
Så i dag har jeg bett både besteforeldre, søskene mine, kusinene, tante og oldemor på juleverksted! så dette blir kos. Så jeg får svinge meg i gang å begynne å rydde litt her

Hei

I dag har vi hatt en forholdsvis kort natt. Bo-Kristian ville ikke sove i natt.. i 2 tiden slokknet han.. og var på'n igjen klokka 6. Fikk mat og bleie.. deretter sov vi i min seng til halv ti.

nå har jeg stelt han og lekt litt... og akkurat nå ser jeg at han har sovnet under baby gymmen...

Vi skal på posten med nissevenngaven i dag også skal jeg skrive ferdig artikkelen min...

Idag e eg i sjokk!!!!!!!!!!!!!!!!
Hannah sovna i mellom halv ellve og ellve i går kvell og sov tel kl ellve i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bebisen min e sprø... tjihiii[:D]
Nu ligg ho og skravle å hyle........ tjihiii[:D]

14 DAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har ikkje tid tel å ha jul i år...
Eg e ikkje ferdig me julegavan enda å e bruke kun å ha et par å kjøpe i desember..... uuuuhhhhæææ.... *panikk*
Åsså va det en fyr å så på huset her i går, han kommer telbake igjen idag, sa han skulle legge inn bud...
Men sååå har han megleren sagt at vi ska ha visning på Onsdag!!!!! Hjælp...
Eg har ikkje tid tel alt dettan!!! He,he!!!!!

God morgen, eller formiddag kan jeg vel kanskje si[;)]

I dag sov vi til kl 10, det var deilig!! bare en mating kl kvart over syv!! Leah har blitt sååå flink!! Nå har jeg akkurat fått henne til å sove i vogna.. og jeg spiser frokost!

Vi har ingen spesielle planer for dagen.. blir nok en tur og så kanskje jeg skal bake en sjokolade kake![:D] 

Ha en fin dag alle sammen!![:D]

William sov fra 22 i går til 07 i dag, første natten uten mat:) Det var deilig det. Tror nok han var sliten etter dåpen i går, tar på med all denne oppmerksomheten!!
Har fått ryddet litt etter selskapet i går, sendt hjem svigers og satt meg ned med pc-en. Deilig.
Skal ut på trilletur senere, er så fint vær i dag

God ettermiddag får vel æ si da [;)]

E de bare Jonas som fortsatt spise om natta? Dæm siste to nettern no har han spist ca hver 3 time... Hmmm....[8|]

Sto opp kl 9. Skull egentli på bekkentrening kl 12, men sambo hadd tatt stasjonsvogna så de vart droppa. Kjøre ikke me ei bil som æ e usikker på altså, å ikke får æ me mæ vogna heller, og ikke har æ speil så æ får fulgt me Jonas (avhengig av a få fulgt litt me i baksete trur æ)... [8|]

Så istede har æ baka sjakkruta / silkekaker. Har aldri laga de før så bli spennende å sjå no korsn dæm bli. Står i kjøleskape no - ska straks skjær opp og steik dæm - spennende. Jonas søv ut i vogna si - har snart sove i 2 tima [:D]

Ellers e plan å få bretta klær og kansje bretta servietta te dåpen [;)][:D]

Tuddelidu... [:D]

god kveld!!

sto opp halv 8 i dag, ordna seline også kjørte sambo ho i barnehagen. måtte stå opp å passe på ¨så han fikk med seg alt[;)]

var hos tannlegen kl 10,, 3 hull[&:] og skal dit på onsdag igjen.. huffe!

så tok jeg en blund i senga sammen med sander[:D] 

henta seline og har laga middag, bada sander og lagt begge 2 (kl 7[:D][:D])

nå må jeg pakke inn 2 gaver så jeg får sendt de i morra! sååå henge opp klær.

huff for et styr! gleeeder meg masse til jul!!

er så spennende å se hva man får, om de du har kjøpt til blir glad for det, og ikke minst å se på seline hvordan ho reagerer på alle pakkene og nissen[:D] og den gode maten... *sikle sikle*

Back
Topp