Mandag 10.02

Hehe ja hun ene er hvertfall gift :p så får se hvor lang tid det går før det blir noen baby :) hehe..

Hehe er litt lettere å være med gutter ja! Blir fort mye krangel og sjalusi når det blir for mange jenter :p

Da blir det nok snart hehe;)

Enig i den ja, dumt det er slik:-)

Jeg deler den fobien din!!!
Nå går det omgangssyke, igjen, i bhg, og jeg er konstant uvel, skjelven, får ikke sove og er hele tiden livredd for at bhg skal ringe fordi hun har kastet opp eller at jeg ligger våken om natta og er redd for at hun skal kaste opp i senga :(
Samme som meg. Blir fysisk dårlig når folk kaster opp. Selvom,det ikke er omgangssyken.
Igår kastet nevøen min opp over hele senga.. og på morgen var jeg så dårlig. Men,han er frisk som en fisk. Så mulig det kun var hosting som førte til det.
Håper Hermine slipper unna i b.hagen. gruer meg til de starter der :eek::eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Da blir det nok snart hehe;)

Enig i den ja, dumt det er slik:-)

Ja har opplevd det ofte.. jeg selv har ikke kommet i krangel..men har venninner som stadig vekk begynte med å krangle når vi var samlet.. kjempe artig lissom :P

Samme som meg. Blir fysisk dårlig når folk kaster opp. Selvom,det ikke er omgangssyken.
Igår kastet nevøen min opp over hele senga.. og på morgen var jeg så dårlig. Men,han er frisk som en fisk. Så mulig det kun var hosting som førte til det.
Håper Hermine slipper unna i b.hagen. gruer meg til de starter der :eek::eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Typisk! Jeg blir jo kjempekvalm bare ved tanken på at noen jeg kjenner har det :eek: Skikkelig urasjonelt men snakk om fobi altså :p

Back
Topp