Mandag 10.02

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Håper alle har hatt ei fin helg og en strålende morsdag. :)

Vi henta Jen hos mamma og pappa i går. Der fikk vi ovnsbakt laks til middag og fikk servert kaffe, vafler og medbragt kake.:) Det spørst om vesla skal få dra på overnatting hos besteforeldrene sine litt oftere, for i natt sov hun fra kl.20-06.15.:D

I dag er det hjemmedag, og vi skal ut en tur når det lysner. Vi får også besøk (apropos "venninner som mister interessen for vennskapet og slutter å invitere en når man har fått barn") Fikk meldinger av henne i går uten at hun gratulerte meg med bursdagen og det tilsier vel egentlig at vi ikke er spesielt close lenger..Litt synd da.

Hva skal dere andre i dag da? :(

God morgen!

Vi henta Jen hos mamma og pappa i går. Der fikk vi ovnsbakt laks til middag og fikk servert kaffe, vafler og medbragt kake.:) Det spørst om vesla skal få dra på overnatting hos besteforeldrene sine litt oftere, for i natt sov hun fra kl.20-06.15.:D

I dag er det hjemmedag, og vi skal ut en tur når det lysner. Vi får også besøk (apropos "venninner som mister interessen for vennskapet og slutter å invitere en når man har fått barn") Fikk meldinger av henne i går uten at hun gratulerte meg med bursdagen og det tilsier vel egentlig at vi ikke er spesielt close lenger..Litt synd da.

Så bra J sov godt :-) Sover ofte bedre med andre. Merkelig :-) hehe...
Trist å høre at hun ikke gratulerte deg. Da blir jeg sånn tilbake også.
Har flere venninner uten barn og de spør meg knapt om hvordan d går med barna. Når hun ene får barn om ca 1 mnd,skal jeg være sånn tilbake. *slem*

Drittnatt her som vanlig.. mina var våken fra 3.45-5.10 ca. Tenner er morro ....

Skal på bowling nå med Wael,søsteren min og sønnen. Mamma skal ha med Mina på tur. Blir gøy :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Har flere venninner uten barn og de spør meg knapt om hvordan d går med barna. Når hun ene får barn om ca 1 mnd,skal jeg være sånn tilbake. *slem*

Drittnatt her som vanlig.. mina var våken fra 3.45-5.10 ca. Tenner er morro ....

Skal på bowling nå med Wael,søsteren min og sønnen. Mamma skal ha med Mina på tur. Blir gøy :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja, det er typisk at de sover bedre andre steder, men hun aov godt hjemme i natt også da. Håper det varer, bare!;) I går kokte jeg havregrynsgrøt på melk og hadde oppi litt fløte i håp om at litt ekstra fett metta henne natta gjennom. Kanskje det gjorde susen? :D

Så leit å høre at Mina ikke er i form.. Godt at mammaen din tar henne med på tur i dag da. Kanskje M blir utslutt av bestemor og sover som en stein i natt. Krysser fingra!:)

Asså..det blir litt sårt med venner som faller fra når man får barn. Spesielt når tilreisende venninner fra skoletiden kommer og de har en liten reunion i følge facebook. Den er kjip!
Alle sendte jo gratulasjoner og ville komme på besøk når Jenny var nyfødt, men thats it. Det stoppa liksom opp?
Jeg er ikke noe som helst tilbake. Jeg har prøvd å holde kontakt, men får ikke noe respons, så da lar jeg det bare være. Jeg har noen få, men veldig gode venner, og de er mer verdifull enn allslags "av og på"-venner.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!

Hehe besteforeldrene må ha slitt ut Jenny, og ikke omvendt :P haha..

Kjenner til det med venninner ja.. her mistet jeg og flere venninner mye av kontakten når jeg flyttet ut av rjukan (ca 18 år)..når jeg flyttet tilbake, flyttet flere av de herfra :P haha.. møtes bare når dem kommer hit lissom..kjedelig, menmen!

Kos dere masse hjemme idag:D

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hahahah you go girl! :P:D jeg er også veldig sånn, gir tilbake det jeg får!;) og det jeg syns er irriterende med venner som ikke har barn, er at de forstår jo ikke hvorfor man ikke kan møtes her og der akkurat når det passer DEM best:S

Huff, tenner:( hun må vel snart ha fått alle nå eller?
Kos deg på bowling:D det er gøy! Hehe

Helluu!:)

Natten har vært god her:) Liana har ikke hosta så mye i natt, men er snørrete og i fin form! Så da ble det selvfølgelig bhg på hun:)

Leoh skal på 4mnd-kontroll kl 11. jeg er spent på hvor lang han er nå, for syns han har vokst masse den siste mnd!:P og 68 begynner å passe ganske så bra!

Ingen voldsomme planer her idag! Har satt på en vaskemaskin (eller kom på nå at jeg har glemt å slå den på:P ), og ryddet her.. jeg må vel handle litt etter kontrollen, så slipper jeg å ut i kveld:)

Ha en superduper dag! <3

God morgen!

Så bra at Jenny sov godt!!! Det er kanskje noe i det svigermora di sa om voksesmerter? Høres iallfall fornuftig ut ;)

Er sårt med slike venninner ja, iallfall om man har kjent hverandre i mange år! Den ene venninna mi har ikke vært på besøk siden Hermine ble født, og ei annen som er gudmor til H har ikke spurt etter henne eller vært på besøk siden snuppa hadde bursdag i august...kan man bytte faddere til barnet sitt? :p ;)

Jeg er veldig glad for å ha dere her inne da, føles iallfall som dere er venninnegjengen min med barn!!! :D skulle ønske dere bodde nærmere, så kunne vi gått ut, uten barn, og tatt noen glass vin (gjerne kl 19 så man kan gå hjem og legge seg i rimelig tid :p ) :)

Hallo :)
Hermine hoster, igjen, så her doser vi på med medisiner om natta! Men hun sov til 07, så spiste vi litt og gikk til bhg :)
Deilig å være hjemme hos henne etter et døgn borte! Hun reagerte litt på at jeg kom hjem, sutra og va utilpass. Når jeg spurte om hun ville sitte på fanget kom hun løpende, og sutrende, og krøyp opp på fanget, kroa seg sammen og satte der, heeeelt stille, leeeenge :rolleyes: DET nøt mamman, for er jammen ikke ofte hun har tid til å kose mer enn 15sek :p

Jeg måtte gå hjem og legge meg igjen etter bhg, er fortsatt så umåtelig sliten hele tiden, og litt nedfor :( Så sov til 10.30, og nå skal jeg spise frokost og kvinne meg opp til å jobbe litt hjemmefra!

Hahahah you go girl! :P:D jeg er også veldig sånn, gir tilbake det jeg får!;) og det jeg syns er irriterende med venner som ikke har barn, er at de forstår jo ikke hvorfor man ikke kan møtes her og der akkurat når det passer DEM best:S

Huff, tenner:( hun må vel snart ha fått alle nå eller?
Kos deg på bowling:D det er gøy! Hehe
Det virker heller ikke som de helt begriper at man faktisk er lykkelig selv om man "bare" er hjemme hver helg med familien sin ;) ...og at man gjerne går ut innimellom, men da helst kl 19 så man kan gå hjem og legge seg i rimelig tid siden man skal opp med barn neste dag :p

God morgen!

Så flott alt hadde gått bra hos besteforeldrene i går, og at dere har koset dere:-) Så bilde av dere på facebook, virket som du fikk en kjempefin bursdag:-)

Så trist med venninnen din, har hørt om mange slike tilfeller:( Men også andre veien rundt, jeg hadde en venninne som fikk barn lenge før meg, og hun tok ikke kontakt lenger, enda jeg var godt vant til barn gjennom mine to eldre søsken.

Helluu!:)

Natten har vært god her:) Liana har ikke hosta så mye i natt, men er snørrete og i fin form! Så da ble det selvfølgelig bhg på hun:)

Leoh skal på 4mnd-kontroll kl 11. jeg er spent på hvor lang han er nå, for syns han har vokst masse den siste mnd!:p og 68 begynner å passe ganske så bra!

Ingen voldsomme planer her idag! Har satt på en vaskemaskin (eller kom på nå at jeg har glemt å slå den på:p ), og ryddet her.. jeg må vel handle litt etter kontrollen, så slipper jeg å ut i kveld:)

Ha en superduper dag! <3

Spennende med kontroll i dag:-) Han har vokst ganske mye ja synes jeg:-)

Håper du fikk en fin dag i går likevel, leste gjennom søndagstråden men fikk ikke tid til å svare på noe. Leste at mannen din var litt småsur, håper det gav seg:-)

Hallo :)
Hermine hoster, igjen, så her doser vi på med medisiner om natta! Men hun sov til 07, så spiste vi litt og gikk til bhg :)
Deilig å være hjemme hos henne etter et døgn borte! Hun reagerte litt på at jeg kom hjem, sutra og va utilpass. Når jeg spurte om hun ville sitte på fanget kom hun løpende, og sutrende, og krøyp opp på fanget, kroa seg sammen og satte der, heeeelt stille, leeeenge :rolleyes: DET nøt mamman, for er jammen ikke ofte hun har tid til å kose mer enn 15sek :p

Jeg måtte gå hjem og legge meg igjen etter bhg, er fortsatt så umåtelig sliten hele tiden, og litt nedfor :( Så sov til 10.30, og nå skal jeg spise frokost og kvinne meg opp til å jobbe litt hjemmefra!

Så godt med den kosen når du kom hjem, det skjer ikke ofte her heller;)

Håper du føler deg bedre etter å ha fått hvilt, spørs om det er trøtta som gjør deg litt nedfor, sånn er det i hvertfall her.

Så godt med den kosen når du kom hjem, det skjer ikke ofte her heller;)

Håper du føler deg bedre etter å ha fått hvilt, spørs om det er trøtta som gjør deg litt nedfor, sånn er det i hvertfall her.
Ja, det henger nok i hop. Klarer ikke å leve opp til det arbeidspresset masteren krever, og blir nok litt nedfor av at jeg er så sliten at jeg egentlig ikke orker å tenke på studiene...en ond og selvforsterkende sirker det der ;)

God ettermiddag:-)

Jeg har fått hvilt, og var helt borte når klokka ringte kvart på elve! Jeg skal på svangerskapskontroll klokka ett, og ville ikke forsove meg, trenger jo en del ekstra tid i min hvaltilværelse:D:cool: Skal snart ta bussen nedover.

Hadde en rolig morsdag i går, fikk kake, roser og venter enda på en liten gave som skal komme i posten:rolleyes::)

Mannen skulle få dra avgårde og trene fra morgenen, og det resulterte i at jeg duppet litt av mens snuppa satt ved siden av meg og så på babytv, hun ble meeeget irritert og beit meg kjempehardt i armen:eek: Jeg fortjente vel den, fikk utrolig dårlig samvittighet:( Men hun var heldigvis glad igjen etterpå:-)

Ja, det henger nok i hop. Klarer ikke å leve opp til det arbeidspresset masteren krever, og blir nok litt nedfor av at jeg er så sliten at jeg egentlig ikke orker å tenke på studiene...en ond og selvforsterkende sirker det der ;)

Skjønner godt du synes det er tøft ja, jeg synes du er tøff som klarer å gjennomføre det:-) Jeg hadde ikke hatt styrken til det nå. Du skulle få tatt en liten pause kanskje, men jeg husker ikke reglene på sånt lenger.

Skjønner godt du synes det er tøft ja, jeg synes du er tøff som klarer å gjennomføre det:-) Jeg hadde ikke hatt styrken til det nå. Du skulle få tatt en liten pause kanskje, men jeg husker ikke reglene på sånt lenger.
Nei, er vel slik at sålenge man ikke er midt oppi en eksamen er det ikke vits med formell sykemelding, da får man heller la være og gjøre noe en periode og så sykemelde seg til eksamen ;) Men jeg vurderer å levere til jul istedet for nå i vår, selv om det ikke frister spesielt å bruke ennå lengre tid :p :)

God ettermiddag:-)

Jeg har fått hvilt, og var helt borte når klokka ringte kvart på elve! Jeg skal på svangerskapskontroll klokka ett, og ville ikke forsove meg, trenger jo en del ekstra tid i min hvaltilværelse:D:cool: Skal snart ta bussen nedover.

Hadde en rolig morsdag i går, fikk kake, roser og venter enda på en liten gave som skal komme i posten:rolleyes::)

Mannen skulle få dra avgårde og trene fra morgenen, og det resulterte i at jeg duppet litt av mens snuppa satt ved siden av meg og så på babytv, hun ble meeeget irritert og beit meg kjempehardt i armen:eek: Jeg fortjente vel den, fikk utrolig dårlig samvittighet:( Men hun var heldigvis glad igjen etterpå:-)
Hihi, skjønner godt hun beit deg, måtte jo vekke mamsen :p Jeg er verre da, klarer ikke å våkne om morran når snuppa våkner :eek: Får rett og slett ikke opp øynene :p

Lykke til på kontroll! Bare to uker igjen nå :D

Nei, er vel slik at sålenge man ikke er midt oppi en eksamen er det ikke vits med formell sykemelding, da får man heller la være og gjøre noe en periode og så sykemelde seg til eksamen ;) Men jeg vurderer å levere til jul istedet for nå i vår, selv om det ikke frister spesielt å bruke ennå lengre tid :p :)
Skjønner det ja, men man må ta vare på seg selv først og fremst:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Skjønner det ja, men man må ta vare på seg selv først og fremst:-)

Ja, ikke minst for å fungere som mamma, det er jo den viktigste jobben om dagen, så alt annet blir liksom så uviktig og nedprioritert ;)

Hihi, skjønner godt hun beit deg, måtte jo vekke mamsen :p Jeg er verre da, klarer ikke å våkne om morran når snuppa våkner :eek: Får rett og slett ikke opp øynene :p

Lykke til på kontroll! Bare to uker igjen nå :D
Noen ganger er det ikke så lett:-) Vi får trøste oss med lysere tider i møte:-)

Back
Topp