Mandag 1.september.

Khalid syntes det var gøy på skolen. Mange elever som henvendte seg til han,fordi han forsto en del svensk :-) morro..

Har fått tatt ut litt bilder idag. Koselig.. :-)
Ungene likte ikke pytt i panne i bhg idag, så de hadde ikke spist noe særlig. Spiste mye annen mat K lagde.

Søsteren min og jeg har vært å shoppet litt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så gøy at flere henvendte seg til han da:D han tar nok språket fort, siden han kan noe norsk og svensk:)

Spurte ikke hva slags prøver han rekvirerte, men glucose og kreatinin hadde han kryssa av på skjemaet så jeg.:p
Skjønte de litt sånn at vi ser an formen/blødninga og kartlegger videre us sammen med prøvesvara neste uke.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Bra det følges opp iallfall! Greit å finne ut hvorfor slikt skjer!

Har aldri hatt en sa før, så det har jeg ikke fasiten på, men jeg har hatt mensen hver mnd og ikke på noe tidspunkt "følt" meg gravid. Virka ikke som at legen trodde det var sa heller, så jeg får vente i spenning. :)

Søstra mi hadde en tidlig sa, den utartet seg som en kraftig blødning mellom to menstruasjoner. Med endel smerter også.

Jeg hadde sa i uke 8 en gang, og da startet det med mørk brunlig utflod og økte så på til kraftig blødning og store smerter. Så det er ikke usansynlig at det "bare" er det.

Jah :D imårra får jeg antageligvis kakebilde av Drømmehagen som skal være på kaken til Liana:D
Oioi :-) Skulle ønske jeg kunne bake altså, tror jeg må safe og kjøre posemix:D

Søstra mi hadde en tidlig sa, den utartet seg som en kraftig blødning mellom to menstruasjoner. Med endel smerter også.

Jeg hadde sa i uke 8 en gang, og da startet det med mørk brunlig utflod og økte så på til kraftig blødning og store smerter. Så det er ikke usansynlig at det "bare" er det.

Nei, det kan være det, men jeg har som sagt hatt mensen regelmessig hver måned - bortsett fra nå når jeg IKKE har hatt sex og "rukket" å bli gravid. :p Hadde litt menssmerter i dag tidlig, men det gikk over med litt ibux.

Håper de finner ut hva det kommer av iallfall, for det å blø når man egentlig skal ha el setter jo bare en kjempedemper på planen om barn nr.2..:p

Oioi :-) Skulle ønske jeg kunne bake altså, tror jeg må safe og kjøre posemix:D

Hehe kan jo bruke sånne bilder tol posemiks å sikkert :D bildene skal bare festes på toppen :)

Nei, det kan være det, men jeg har som sagt hatt mensen regelmessig hver måned - bortsett fra nå når jeg IKKE har hatt sex og "rukket" å bli gravid. :p Hadde litt menssmerter i dag tidlig, men det gikk over med litt ibux.

Håper de finner ut hva det kommer av iallfall, for det å blø når man egentlig skal ha el setter jo bare en kjempedemper på planen om barn nr.2..:p

Ja, den delen med ingen sex hadde jeg helt glemt :P

Hehe, ja, ingenting setter demper på slike planer som upraktiske blødninger :P

Takk:D merkes godt på bhg-prisen å:P haha.. han ser liten ut ja, men du kan tenke på at har har så vidt begynt å bruke 86 i str..så er ikke så mye mindre i størrelsen enn Hermine og resten av gjengen her:P
Apropo barnehagepris, mannen har autotrekk på barnehageregninga og 1) glemt å IKKE betale i juli og 2) glemt å endre denne måneden hvor vi fikk 2000kr i trekk pga dugnad...så han har betalt 4800kr FOR MYE på 2 måneder :eek: :P

Ja, den delen med ingen sex hadde jeg helt glemt :P

Hehe, ja, ingenting setter demper på slike planer som upraktiske blødninger :P
En relativ ting å ha med i beregninga!;)
Nei, og jeg som hadde begynt på folsyre og greier. Det er fire oppbrukte tabletter jeg aldri får nytte av iallfall!! Høhø..

Marian87: håper dere hadde en fin dag til tross for forkjølelser! Sikkert moro å bli med på Uit;)

Fru H: går det bra å bare levere han og gå nå eller? :)

Lilla-87: Hmm..syns det høres veldig ut som sa? Men jeg har ikke så mye greie på sånt :p håper det ikke er noe alvorlig med deg!♡

Lennypenny: så flink du er da! Man får gjort litt når man er alene:p Er W frisk igjen?:) syns K det var "gøy" å begynne på skole? :)
Det gikk bra med levering i dag.
Han vil IKKE til barnehagen, sutrer og motsetter seg med en gang vi snakker om det, og spesielt når vi er på vei bort. Så han gråt da vi gikk inn og vil hver gang ha smokk og bamse og signaliserer at han vil finne vogna og sove :p
Men vi timet det slik at vi kom til utetid i formiddag, så han satt og ventet på fanget mitt med klær på mens de andre barna fikk på uteklær. Så stod vi i kø for å gå ut sammen, plutselig var han ferdig med smokk og bamse, sa TAKK mens han gav dem til meg og løp ut :p
Han var superfornøyd da jeg hentet han, så det går fint når han fant ut at det var ok :D
Så jeg blir å levere han på samme måte en stund fremover, så håper jeg det går seg til!

En relativ ting å ha med i beregninga!;)
Nei, og jeg som hadde begynt på folsyre og greier. Det er fire oppbrukte tabletter jeg aldri får nytte av iallfall!! Høhø..

Døh, jeg gikk på folsyre i 7-8 måneder før graviditet begge gangene vi var prøvere jeg alstå ;)
Som kvinne har man nok nytte av de vitaminene likevel :D

Khalid syntes det var gøy på skolen. Mange elever som henvendte seg til han,fordi han forsto en del svensk :-) morro..

Har fått tatt ut litt bilder idag. Koselig.. :-)
Ungene likte ikke pytt i panne i bhg idag, så de hadde ikke spist noe særlig. Spiste mye annen mat K lagde.

Søsteren min og jeg har vært å shoppet litt :-)

Så kjekt at han hadde det fint på skolen.:D Skal han dit hver dag eller?
Barna er sikkert vant til bedre mat enn pytt i panne da veittu.:) Koselig med shopping og bilder.

Ingrid ; går ikke å quote.
Ja han skal gå hver dag :-) kun 3-4 timer.

Hvordan går det med magen? :-)

Anita; så spennende med bhg start. Likte han det?? :-) gøy at han snart er 1 år :-) :-)

Døh, jeg gikk på folsyre i 7-8 måneder før graviditet begge gangene vi var prøvere jeg alstå ;)
Som kvinne har man nok nytte av de vitaminene likevel :D
Var vel helst ment som en spøhøhøøk.;)
Jeg er så dårlig på å ta tilskudd. Tar ikke noe hvis jeg ikke "må".

Var vel helst ment som en spøhøhøøk.;)
Jeg er så dårlig på å ta tilskudd. Tar ikke noe hvis jeg ikke "må".

Skjønte at du tulla altså :)

Apropo barnehagepris, mannen har autotrekk på barnehageregninga og 1) glemt å IKKE betale i juli og 2) glemt å endre denne måneden hvor vi fikk 2000kr i trekk pga dugnad...så han har betalt 4800kr FOR MYE på 2 måneder :eek: :P

Å den tror jeg var kjip!:eek: dere får se på det som sparing :P

Back
Topp