Mandag 1.september.

Hallo på dere!

Idag hadde Leoh sin første dag i bhg:) gikk veldig bra egentlig! Veldig sjenert og gjemmer seg når noen prater med han, men ble ikke redd for noen av dem:) men likte ikke badet dems da:p meeen han liker jo bare vårt bad, så det var vel litt forventa! Når vi skulle dra så sier Liana "jeg bli med hjem" :p hun syns det var veldig stas med mamma i barnehagen:) hehe..

Etter bhg, dro jeg og han hjem og han sov i 2 timer før det var ut igjen og på kontroll! "lille" Leoh er nå 79 cm og veier 10,1kg! Stor gutt sa hs:p

Sååååh tok vi en liten tur til mine besteforeldre! Siden det var dem vi (pappa) lånte bil av.. hehe..
Også var det å handle og ut til barnehagen igjen for å hente jentene! :)

Såååå stor er Leoh idag!:D
Vis vedlegget 75299
Vis vedlegget 75298
Vis vedlegget 75297

Flotte, store gutten din, enn at han har begynt i barnehagen :-) Så fint alt gikk bra både der, og på helsestasjonen :-)

Marian87: håper dere hadde en fin dag til tross for forkjølelser! Sikkert moro å bli med på Uit;)

Fru H: går det bra å bare levere han og gå nå eller? :)

Lilla-87: Hmm..syns det høres veldig ut som sa? Men jeg har ikke så mye greie på sånt :P håper det ikke er noe alvorlig med deg!♡

Lennypenny: så flink du er da! Man får gjort litt når man er alene:P Er W frisk igjen?:) syns K det var "gøy" å begynne på skole? :)
Har aldri hatt en sa før, så det har jeg ikke fasiten på, men jeg har hatt mensen hver mnd og ikke på noe tidspunkt "følt" meg gravid. Virka ikke som at legen trodde det var sa heller, så jeg får vente i spenning. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi sier du det, kanskje du har vært gravid?
Da er det i såfall ei stund siden. Legen spurte om jeg trodde det kunne ha vært en graviditet mellom de månedlige blødningene, men jeg har iallfall ikke lagt merke til noe.:confused:

Så den fine snappen av Herminemor som ble med mamman på skolen ja :-)
Jeg synes også det er hardt å svelge at det er 1. september, og offisielt høst i dag:eek:
Håper snuppa blir bedre til i morgen:)
Ja, hun var strålende fornøyd med den løsningen! ...og mente selv at hun bare kunne slutte i bhg og bli med på skolen hver dag :P

Hallo på dere!

Idag hadde Leoh sin første dag i bhg:) gikk veldig bra egentlig! Veldig sjenert og gjemmer seg når noen prater med han, men ble ikke redd for noen av dem:) men likte ikke badet dems da:P meeen han liker jo bare vårt bad, så det var vel litt forventa! Når vi skulle dra så sier Liana "jeg bli med hjem" :P hun syns det var veldig stas med mamma i barnehagen:) hehe..

Etter bhg, dro jeg og han hjem og han sov i 2 timer før det var ut igjen og på kontroll! "lille" Leoh er nå 79 cm og veier 10,1kg! Stor gutt sa hs:P

Sååååh tok vi en liten tur til mine besteforeldre! Siden det var dem vi (pappa) lånte bil av.. hehe..

Vis vedlegget 75299
Vis vedlegget 75298
Vis vedlegget 75297
Har fått gjort mye i dag, du!:)
Så bra at første dag i bhg gikk godt. Går Leoh og Liana på samme avdeling?
Så fin mål av lillemann!:) Er han nesten jevnstor med søstra si eller?

Ja, hun var strålende fornøyd med den løsningen! ...og mente selv at hun bare kunne slutte i bhg og bli med på skolen hver dag :p

Ikke sant, skjønner henne godt :rolleyes::rolleyes:

Da er det i såfall ei stund siden. Legen spurte om jeg trodde det kunne ha vært en graviditet mellom de månedlige blødningene, men jeg har iallfall ikke lagt merke til noe.:confused:

Huff, ikke noe gøy sånt altså :(

Nei, d e bér å vare frisk! :)

Det er sant det altså;) Får håpe det ikke er noe alvorlig i hvertfall. Har du det bedre nå ikveld?

Hallo på dere!

Idag hadde Leoh sin første dag i bhg:) gikk veldig bra egentlig! Veldig sjenert og gjemmer seg når noen prater med han, men ble ikke redd for noen av dem:) men likte ikke badet dems da:P meeen han liker jo bare vårt bad, så det var vel litt forventa! Når vi skulle dra så sier Liana "jeg bli med hjem" :P hun syns det var veldig stas med mamma i barnehagen:) hehe..

Etter bhg, dro jeg og han hjem og han sov i 2 timer før det var ut igjen og på kontroll! "lille" Leoh er nå 79 cm og veier 10,1kg! Stor gutt sa hs:P

Vis vedlegget 75299
Vis vedlegget 75298
Vis vedlegget 75297
Gratulerer med 3 barnehagebarn :eek: :D

Så fin barnehagegutt da! :) Stor og fin! Men han ser likevel veldig liten ut ;)

Heihei.
Legebesøk overstått. Fikk ikke noe svar på hva som er feil da, men de fikk tatt blodprøver og legen skulle ring hvis de fant noe. Han satte meg opp på en ny time neste onsdag for å fjerne føflekken, og da kunne vi kikke litt på prøvesvarene og se om formen/blødningene hadde blitt bedre.

Er så kvalm og har skikkelig vondt i magen i dag, så mannen (som egentlig hadde langdag) måtte komme tidlig hjem. Nå krangler de to om børsting av hår, mens jeg ligger på sofaen.

Hvilke blodprøver tok de da?

Du ble ikke henvist til gu/innvendig ul?

Hvilke blodprøver tok de da?

Du ble ikke henvist til gu/innvendig ul?
Spurte ikke hva slags prøver han rekvirerte, men glucose og kreatinin hadde han kryssa av på skjemaet så jeg.:p
Skjønte de litt sånn at vi ser an formen/blødninga og kartlegger videre us sammen med prøvesvara neste uke.

Khalid syntes det var gøy på skolen. Mange elever som henvendte seg til han,fordi han forsto en del svensk :-) morro..

Har fått tatt ut litt bilder idag. Koselig.. :-)
Ungene likte ikke pytt i panne i bhg idag, så de hadde ikke spist noe særlig. Spiste mye annen mat K lagde.

Søsteren min og jeg har vært å shoppet litt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Flotte, store gutten din, enn at han har begynt i barnehagen :-) Så fint alt gikk bra både der, og på helsestasjonen :-)

Tiden flyr, det skal være sikkert! Og snart har vi en 2åring og en ny 1åring i hus:P

Har aldri hatt en sa før, så det har jeg ikke fasiten på, men jeg har hatt mensen hver mnd og ikke på noe tidspunkt "følt" meg gravid. Virka ikke som at legen trodde det var sa heller, så jeg får vente i spenning. :)

Nei aldri jeg heller opplevd! Du får oppdatere oss når du vet noe mer selv!

Har fått gjort mye i dag, du!:)
Så bra at første dag i bhg gikk godt. Går Leoh og Liana på samme avdeling?
Så fin mål av lillemann!:) Er han nesten jevnstor med søstra si eller?

Ja dagen har gått i ett! Og gleder meg til en litt mer roligere dag imårra;)

Jepp, de går på samme avdeling:) er bare 2 avdelinger i bhgen, og Emira er en dør ved siden av:P Liana måtte heletiden fortelle meg at hun spiste og drakk melk, og hva hun hadde som pålegg mens vi spiste frokost der :P

Haha ja er ikke store forskjellen! Satte jo Liana på vekta i sommer, og da veide hun 12kg:P hun skal på kontroll 25sept, så da får vi sett hvor lang hun er;)

Gratulerer med 3 barnehagebarn :eek: :D

Så fin barnehagegutt da! :) Stor og fin! Men han ser likevel veldig liten ut ;)

Takk:D merkes godt på bhg-prisen å:P haha.. han ser liten ut ja, men du kan tenke på at har har så vidt begynt å bruke 86 i str..så er ikke så mye mindre i størrelsen enn Hermine og resten av gjengen her:P

Back
Topp