Mandag 1.september.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Himmel og hav som tiden flyr :eek: Synes akkurat det var 1.juli jo!

Vi har heldigvis sovet godt i natt, tross forkjølelsen. Vi blir hjemme idag, det surkler litt av Hermine og hun er enda like snørrete og hes. Vil ikke risikere at hun blir gående og hangle i bhg lengre enn nødvendig.

Men vi må en tur til Uit, jeg har et møte der idag så da får hun bare bli med :)

Mannen er reist, så vi skal spise middag hos mamma idag.

Ha en fin dag!

God bedring og godt møte!

God natt her også, og T er levert på skolen
Minsten og jeg drøyer litt hjemme for å ikke komme midt i samling i Bhg. Lettere om han får gå rett ut og leke!
Så skal jeg gå til høgskolen og begynne lesingen for alvor :)

Surfer mobilt!

God morgen!
Marian87 : Så bra at natta deres var god. Sikkert stas for Hermine å bli med mammaen i dag. Kos dere!:)

Fru H: Greit å komme rett til en aktivitet i bhg.:) Tvitvi med lesinga!

God natt her også. September starter bra, hæ?:) Vesla blei levert kl.09, så nå skal jeg spise frokost og slappe av på sofaen. Blødninga tok seg opp i går og i dag har jeg vondt, så jeg orker ikke så mye før legetimen kl.13.45.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Marian87 : Så bra at natta deres var god. Sikkert stas for Hermine å bli med mammaen i dag. Kos dere!:)

God natt her også. September starter bra, hæ?:) Vesla blei levert kl.09, så nå skal jeg spise frokost og slappe av på sofaen. Blødninga tok seg opp i går og i dag har jeg vondt, så jeg orker ikke så mye før legetimen kl.13.45.

Lykke til! Lurer virkelig på hva det er :( Oppdater oss etterpå hvis du vil!

Sent from my iPad using BV Forum

Minsten og jeg drøyer litt hjemme for å ikke komme midt i samling i Bhg. Lettere om han får gå rett ut og leke!

Surfer mobilt!
Deilig med rolige morgener også :) Herlig med en god natt :)
Lykke til med lesingen :)

Vi har heldigvis sovet godt i natt, tross forkjølelsen. Vi blir hjemme idag, det surkler litt av Hermine og hun er enda like snørrete og hes. Vil ikke risikere at hun blir gående og hangle i bhg lengre enn nødvendig.

Men vi må en tur til Uit, jeg har et møte der idag så da får hun bare bli med :)

Ha en fin dag!

Gøy å bli med mamma idag også kan jeg tenke meg :)
Kos dere på middag og håper hun blir bedre :)

God morgen!

Uff, lykke til hos legen..!

Surfer mobilt!

Ok natt her. Men de våknet kl 6.. Jeg sto opp å gjorde de klare til bhg,å vekket K kl 6.45, de dro 7.30. K er fortsatt på skolen. Trodde de skulle være ferdig kl 11, tydeligvis ikke..

Har fått støvsugd,vasket 2 maskiner med sengetøy. Satt på nytt på alle sengene.
Nå lukter det herlig her :)
Hva skal dere idag? :)

Blir en Norgestur på meg og søsteren min idag,uten barn. Må fikse noen papirer ol.
Hvordan går det med dere?
Stille her idag :(

Blir en Norgestur på meg og søsteren min idag,uten barn. Må fikse noen papirer ol.
Hvordan går det med dere?
Stille her idag :(

Går bra her.
Har lest endel siden kl 11, selvom konsentrasjonen setter begrensninger :-p
Jeg ha bestemt meg for å sitte her på skolen til mannen er ferdig på jobb, så får jeg gjort mest mulig og slipper å lese så mye i kveld!

Surfer mobilt!

Heihei.
Legebesøk overstått. Fikk ikke noe svar på hva som er feil da, men de fikk tatt blodprøver og legen skulle ring hvis de fant noe. Han satte meg opp på en ny time neste onsdag for å fjerne føflekken, og da kunne vi kikke litt på prøvesvarene og se om formen/blødningene hadde blitt bedre.

Er så kvalm og har skikkelig vondt i magen i dag, så mannen (som egentlig hadde langdag) måtte komme tidlig hjem. Nå krangler de to om børsting av hår, mens jeg ligger på sofaen.

Marian87: håper dere hadde en fin dag til tross for forkjølelser! Sikkert moro å bli med på Uit;)

Fru H: går det bra å bare levere han og gå nå eller? :)

Lilla-87: Hmm..syns det høres veldig ut som sa? Men jeg har ikke så mye greie på sånt :P håper det ikke er noe alvorlig med deg!♡

Lennypenny: så flink du er da! Man får gjort litt når man er alene:P Er W frisk igjen?:) syns K det var "gøy" å begynne på skole? :)

Hallo på dere!

Idag hadde Leoh sin første dag i bhg:) gikk veldig bra egentlig! Veldig sjenert og gjemmer seg når noen prater med han, men ble ikke redd for noen av dem:) men likte ikke badet dems da:P meeen han liker jo bare vårt bad, så det var vel litt forventa! Når vi skulle dra så sier Liana "jeg bli med hjem" :P hun syns det var veldig stas med mamma i barnehagen:) hehe..

Etter bhg, dro jeg og han hjem og han sov i 2 timer før det var ut igjen og på kontroll! "lille" Leoh er nå 79 cm og veier 10,1kg! Stor gutt sa hs:P

Sååååh tok vi en liten tur til mine besteforeldre! Siden det var dem vi (pappa) lånte bil av.. hehe..
Også var det å handle og ut til barnehagen igjen for å hente jentene! :)

Såååå stor er Leoh idag!:D
1409586702701.jpg
1409586692021.jpg
1409586679400.jpg

Ha en fin dag!

Så den fine snappen av Herminemor som ble med mamman på skolen ja :-)
Jeg synes også det er hardt å svelge at det er 1. september, og offisielt høst i dag:eek:
Håper snuppa blir bedre til i morgen:)

Surfer mobilt!

Hvordan går det med storebror på skolen da, trives han godt :-)?

Håper du fikk en fin dag på skolen, den boka så jo interessant ut:)

God morgen!

Knall start på september, måtte det bli en fin høst :-) Blør du, har du fått satt inn spiral?
Godt å få slappet av når man har vondt.

Ok natt her. Men de våknet kl 6.. Jeg sto opp å gjorde de klare til bhg,å vekket K kl 6.45, de dro 7.30. K er fortsatt på skolen. Trodde de skulle være ferdig kl 11, tydeligvis ikke..

Har fått støvsugd,vasket 2 maskiner med sengetøy. Satt på nytt på alle sengene.
Nå lukter det herlig her :)
Hva skal dere idag? :)

Så effektiv du har vært :-)
Det er vel sikkert godt å ha ungene i barnehagen, husker godt hvor sliten du var.

Jeg har vært til manuellterapi i dag, fikk fikset litt på skuldra mi :-)

Knall start på september, måtte det bli en fin høst :-) Blør du, har du fått satt inn spiral?
Godt å få slappet av når man har vondt.
Har ikke satt inn spiral, nei. Skulle egentlig hatt eggløsning i disse dager, men begynte å blø på tor/fredag istedet..

Har ikke satt inn spiral, nei. Skulle egentlig hatt eggløsning i disse dager, men begynte å blø på tor/fredag istedet..

Oi sier du det, kanskje du har vært gravid?

Back
Topp