Manchester og ferie!!

kariness

Elsker forumet
ImageUploadedByBV Forum1359632909.564466.jpg

Hei jenter!
Jeg koser meg på ferie i Manchester :D fra i går til søndag! Dermed lite aktivitet fra min side, men ikke glem meg! :O

Kjøpt masse babyklær på primark allerede som jeg skal vise dere bilder av når jeg kommer hjem! Ungen kommer til å drukne i klær :D

Ikke like lett å kjøpe til seg selv merker jeg.. Så da blir det mer på gutten ^^ er til og med en butikk her som heter "Babies R us"!

Kos deg med ferie og shopping! Bare en liten klage: den greia fra starbuck kunne du spart deg;-P elsker frappen med caramell.... Ååååå, drøøøøøm

Ååh, misunneliiiig.. kos deg masse masse, og husk å kjøp noe til deg selv også ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ah heldiggris. Skal dere se fotball også eller? :)
Kos dere masse! Håper dere får bra vær :)

åhh heldige deg.. så morro. dere for kose dere masse :) :)

Ah heldiggris. Skal dere se fotball også eller? :)
Kos dere masse! Håper dere får bra vær :)

Vi så kamp i går! Stemning og United vant!! :D så ferien er redda for gubben!

Dette er hovedsakelig gutteur frem til i morgen tidlig men da drar gutta hjem og jeg og mannen har TRE HELE dager for oss selv. Da blir det ordentlig kos ettersom dette nok blir den siste aleneferien på lang tid! :)

Kos deg med ferie og shopping! Bare en liten klage: den greia fra starbuck kunne du spart deg;-P elsker frappen med caramell.... Ååååå, drøøøøøm

Må være lov å skryte litt også ;)

Kos dere:-) og shop mye det er lov:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Kos deg masse! Kjenner jeg fikk litt Manchester-savn, ett år siden sist jeg var der nå. Gøy med kampen igår :)

Ååå gjett om eg ble nisunlig! Ser ut som du koser deg! Vi får vel bare vente vi då, med å kose oss med bilder når du kjem heim;) kos deg videre!

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp