Man må jo være optimistisk! *oppdatert mandag*

Krysser det jeg kan krysse for at alt skal gå bra! !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

masse lykke til chuma :) håper og heier med deg

Ja, da var det endelig klart for uttak på onsdag! Har bare to folikler, så det blir max to egg. Litt kjedelig å operere med så hårfine marginer, men jeg trenger jo bare ett gullegg! Og hvis jeg får ut to egg, så er det allerede to mer enn forrige gang, så sånn sett er det jo uendelig mye bedre! Dessuten skal de gjøre ICSI denne gangen, så jeg håper det blir litt bedre befruktningsrate enn jeg har hatt tidligere. Det skal gå nå!

Det passet bra med denne ene dagen utsettelse, jeg fikk hjemmeeksamen utdelt i dag, og har tre dager på å skrive den, så jeg får prøve å gjøre mest mulig før onsdag. Må klare bare begge deler! :-)

Dette skal gå veien, Chuma! Lykke til med hjemmeeksamen og uttak onsdag som jeg håper gir akkurat det eller de to gulleggene du trenger. :)

Kjempe masse lykke til på onsdag og med hjemme eksamen! :)

Spennende Chuma! Jeg heier på deg!!! :) :) Og lykke til med hjemmeeksamen!

Krysser alt jeg kan og ønsker virkelig at det no er deres tur.
Det vil være den beste julegaven:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Masse lykke til Chuma. Krysser fingrene for deg! Denne gange skal det går bra:love2

Kryssar fingrane for at du får ut to fine egg og at begge blir befrukta i morgon! Masse, masse lykke til! :)

Da er uttaket overstått, og jeg er kjempefornøyd - fikk ut 4 egg! Det er 2 mer enn jeg våget å håpe på og 4 mer enn forrige gang! Og nå skal de gjøre ICSI (for første gang), så det må da bli litt befruktning også! Det var litt vondt, for jeg droppet noen av de smertestillende og beroligende tablettene, slik at jeg kunne ha hodet i form til å skrive eksamen i dag, men det gikk helt greit. Så nå sitter jeg på Blindern og skal skrive om generative teorier om barnespråkstilegnelse - så må prøve å koble alt annet ut og fokusere på dette. Var i skikkelig dårlig form i går, men er bedre igjen i dag, så jeg satser på at jeg får oppgaven ferdig. Har fortsatt en god følelse for denne runden! :-)

Så utrolig bra Chuma :) ... Måtte det endelig gå bra denne gangen, det fortjener du virkelig :) lykke til videre med forsøket og med eksamen :)

Fantastisk oppdatering så langt, Chuma! Lettet og glad på dine vegne og håper inderlig det kan fortsette slik. Lykke til med innspurten på hjemmeeksamen! :)

Fantastisk at dere fikk ut 4 egg da! Krysser fingrene for at det går veien denne gangen! ;)

Så utrolig bra! Ble kjempe glad for deg. Masse lykke til videre

Så utrolig bra! Måtte veien videre gå like smertefritt og du sitte med en liten baby i armene dine om noen mnd <3

Det var veldig hyggelig å høre :) Du er så flink til å svare på alle spørsmål som blir stilt her, samtidig som du sitter med ditt- skryt <3 Håper både eksamen og innsettingen går som det skal, og vi får følge hverandre de neste 9 mnd ;)
Antar at du har innsetting på fredag, samme som meg :) Masse lykke til :)

Back
Topp