Man må jo være optimistisk! *oppdatert mandag*

Jeg krysser alt som kan krysses for deg chuma ❤️ håper virkelig at d skal gå rette veien for dere denne gangen ❤️❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til chuma. :) krysser fingrer og tær for deg. Men denne gangen skal spiren sitte i 9 mndr <3
 
Tja, hva skal jeg si... Telefonsamtalen i morges var ikke så oppmuntrende. Han sa at egget hadde delt seg, men det så ikke normalt ut, så de var i tvil om hva de skulle gjøre. Så ble han borte i noen minutter, så kom han tilbake og så at pga alderen min og fordi jeg hadde hatt så mange forsøk, så måtte de ha litt fremdrift ( i betydningen: jeg får ikke flere forsøk). "Så vi kan jo likegodt ta å slenge det inn!" som han så profesjonelt formulerte seg...! Jeg ble litt motløs av dette, men møtte da opp til innsett.

Legen der var litt mere fintfølende, forklarte litt mer. Sa at egget var bare todelt, ideelt sett burde det ha delt seg i 4 til nå, i tillegg hadde det en del fragmenter, så det var langt fra optimalt, men ikke så ille at de ikke ville sette det inn. SÅ, siden legene ikke har mye håp, så får jeg stå for håpingen selv, og ruger nå på dette stakkars egget som forhåpentligvis vil få opp farten og begynne å vokse snart! :) Jeg gir ikke opp før jeg må!

Testdag er 11. desember!

Jeg har testdag 10. des. Hele 15 dager etter innsett. Syns det er så fryktelig lenge :( Er på dag 7 idag. Håper begge våre små sitter <3
 
Krysser fingrer, bein og alt annet som kan krysses.

Håper så virkelig at dere skal bli foreldre nok en gang :)

klem fra gammel forum venn, feb 08 :)
 
Gratulerer så mye som ruger!! Håper den sitter nå! Masse lykke til:)
 
Jeg krysser alt eg har for deg<3
 
Krysser fingrene for at det ordner seg! :)
 
Hvordan føler du deg nå da? Krysser fremdeles fingrene for deg! :)

klem
 
Krysser fingrene fir deg og sender gode tanker. Dette må jo bare gå bra! Dere firtjener det så enormt♡


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Vente i spenning å håpe det går dokkers vei gangen her :)
 
Da er vognteppet ferdig, og alt er klart for en positiv test om bare to dager! :)

ImageUploadedByBV Forum1386584966.634703.jpg


Ja, det er blått...tenker automatisk gutt når jeg tenker på en ny baby, sikkert fordi jeg bare har fått gutter. Men ei jente er selvfølgelig akkurat like velkommen!

Jeg vet at nyfødtintensiven på Riksen med glede tar imot donasjoner av babytepper, så de skal få det i tilfelle jeg ikke vil trenge det, jeg har jo uansett mye å takke dem for, de har virkelig gjort det de kunne for oss!

Jeg veksler mellom å ikke føle noe som helst, og å ha alle symptomer i boka, så jeg har virkelig ingen anelse om hva som foregår, Så det blir skikkelig spennende på onsdag!
 
Last edited by a moderator:
Krysse for deg!!! :)
 
Jippi, positiv test i dag jo :) Krysse fingran for at aillt går bra gangen her :)
 
Hvordan går det? Fått positiv test??? :)
 
Back
Topp