man finner det igjen til slutt

BflyW

Elsker forumet
Det som er mistet kommer ofte frem igjen - etter hvert.

Vi har skjærefjøl øverst i skuffe-rekka i kjøkkenbenken. Den er åpen bak, sånn at alt mulig kan dette ned. Liker den ikke spesielt godt, så jeg legger heller skjærefjøl på benken, men gubben har en tendens til å bruke denne...

OG han rydder aldri av den før han smeller den hardt igjen!

I går klarte jeg ikke å få lukket igjen nederste skuff, så jeg måtte ta ut hele skuffen og se etter om det lå noe bak den... hihi - det gjorde det ja! Ikke så rent lite heller... skal vi se, det var:

1 stor skjærefjøl (av tre) - lurte fælt på hvor den hadde blitt av!
2 store kjøkkenkniver (en brødkniv og en kjøttkniv) - har etterhvert innbilt meg at disse ble liggende igjen ved forrige flytting - husket ikke helt om vi hadde hatt de her....
1 isbit-brett
1 stekepinsett (som vi mistet under grillinga i fjor sommer)
1 vanlig kniv
1 gaffel
1 silikon steke-ark (Trodde gubben hadde hivi den - han kunne godt ha trodd det var engangs...)
1 pizza-skjærer (Denne har jeg leita lenge etter...)

Gubben smilte uskyldig når jeg viste ham posen med alt oppi.... Heretter blir det til at vi tar ut skuffen og sjekker innimellom.... hihi....
Og KANKSKJE han slutter å tro at det er ryddet bort bare han lukker igjen skjære-fjøl-skuffen sånn at det er ute av syne? (nei - tror ikke det kommer til å skje jeg heller....)

Hihi - nei.
Jeg ble så overrasket! Hadde ikke falt meg inn at det skulle ligge et helt arsenal der! Skjønner ikke at det ikke har hindret skuffen tidligere! Tydelig god plass bak de skuffene!

Back
Topp